Dus dacht je: "laat ik ff wat handen posten en dan al die noobs afblaffen"? Tsja, is ook een manier van onttilten...
Tja zoiets?? Begint er aardig op te lijken...
Ben anders wel nieuwsgierig wat er wel aan de hand is want je gedrag klinkt aardig als een tilt...
Beetje schreeuwen, flippen en meer van die onzin
Kheb medelijden met zn mammie als ie slecht aan het runnen is, zal hij zijn tienerkamertje ook wel afbreken.
Oorspronkelijk gepost door fortunewheel
maar eigenlijk wou ik weten wie hier de river wel/niet bet en waarom ( handranges) en sizes. stanks mongols
Ben benieuwd wie er vrijwillig uitgekotst wil worden...
Oorspronkelijk gepost door blowkonijn
Kheb medelijden met zn mammie als ie slecht aan het runnen is, zal hij zijn tienerkamertje ook wel afbreken.![]()
Lol
Kan het van afstand niet zien maar het lijkt er op dat ze bij de geboorte het verkeerde weg hebben gegooid
schattig die hollandse intermezzo's. vooral die rechtvaardigheidsdrang en onbedwingbare neiging om het laatste woord te hebben is werkelijk inspirerend. Om maar te zwijgen over de intrieste maar vooral slaapverwekkende ' je famielie dit je moeder dat..' slaapverwekkende internetsteekjes. HAd ik toch wat meer van verwacht. Nu ja , no fucks given. ajuus
Misschien kan je een staking aanvragen? Of mammie moet je zakgeld wat verhogen? Succes met de rest van je leven.
goh blowkonijn ik kan hier ook een tiental kutsaaie oneliners posten als in ' ben je twaalf ofzo kind?' hou ik me niet mee bezig , klaarblijkelijk maakt dat jou hard.
Oorspronkelijk gepost door fortunewheel
schattig die hollandse intermezzo's. vooral die rechtvaardigheidsdrang en onbedwingbare neiging om het laatste woord te hebben is werkelijk inspirerend. Om maar te zwijgen over de intrieste maar vooral slaapverwekkende ' je famielie dit je moeder dat..' slaapverwekkende internetsteekjes. HAd ik toch wat meer van verwacht. Nu ja , no fucks given. ajuus
lol tja je kan idd wel wat verwachten na je reacties...
btw enkel een kwijlmongool als jezelf zou op het achterlijke idee komen om zich te laten staken op microstakes.
Oorspronkelijk gepost door blowkonijn
Je kan nog altijd voor playmoney spelen, dat weet je toch he?
Dit was zo'n zielig wederwoord van je blowkonijn . je mag het hebben. kleuter
kom op jongens fortun heeft hier nog echt weinig gepost en dan al zo aan het afzeiken?
zou river absoluut betten hier je kunt kk+ hard discounten en als die dat niet doet zou ik nog insta valeubetten omdat de river brickt en als hij dan checkt gaat hij met zoveel weak handen callen. ook omdat de river bricks en je dus ook decent amount of blufs in je range hebt zou ik ook ietslichter valeu betten.
Oorspronkelijk gepost door onmybike
kom op jongens fortun heeft hier nog echt weinig gepost en dan al zo aan het afzeiken?zou river absoluut betten hier je kunt kk+ hard discounten en als die dat niet doet zou ik nog insta valeubetten omdat de river brickt en als hij dan checkt gaat hij met zoveel weak handen callen. ook omdat de river bricks en je dus ook decent amount of blufs in je range hebt zou ik ook ietslichter valeu betten.
lol de rest nog niet gelezen zeker.............
Oorspronkelijk gepost door OmdatHetKan
kom op jongens fortun heeft hier nog echt weinig gepost en dan al zo aan het afzeiken?zou river absoluut betten hier je kunt kk+ hard discounten en als die dat niet doet zou ik nog insta valeubetten omdat de river brickt en als hij dan checkt gaat hij met zoveel weak handen callen. ook omdat de river bricks en je dus ook decent amount of blufs in je range hebt zou ik ook ietslichter valeu betten.
jawel hij zei toch niks verkeerd
Oorspronkelijk gepost door Hicyy
hand van de maand imo
Komt wel een edit verplaatst naar blogsectie...
Oorspronkelijk gepost door OmdatHetKan
jawel hij zei toch niks verkeerd
![]()
je bedoelt dus nee heb ik niet gelezen....