Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] QQ btn vs utg OTR

50 Berichten
11 Gebruikers
0 Reacties
3,776 Weergaven
onmybike
BlackMember

Oorspronkelijk gepost door OmdatHetKan

Oorspronkelijk gepost door onmybike

kom op jongens fortun heeft hier nog echt weinig gepost en dan al zo aan het afzeiken?

zou river absoluut betten hier je kunt kk+ hard discounten en als die dat niet doet zou ik nog insta valeubetten omdat de river brickt en als hij dan checkt gaat hij met zoveel weak handen callen. ook omdat de river bricks en je dus ook decent amount of blufs in je range hebt zou ik ook ietslichter valeu betten.

lol de rest nog niet gelezen zeker.............

jawel hij zei toch niks verkeerd :coolface:

je bedoelt dus nee heb ik niet gelezen....

jawel hoor :D
wat een held

stukkrapoel
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door fortunewheel
maar eigenlijk wou ik weten wie hier de river wel/niet bet en waarom ( handranges) en sizes. stanks mongols

Jij verwacht na al dit en in de andere 2 topics nog serieuze feedback? Van welke planeet kom jij eigenlijk?

onmybike
BlackMember

Oorspronkelijk gepost door stukkrapoel

maar eigenlijk wou ik weten wie hier de river wel/niet bet en waarom ( handranges) en sizes. stanks mongols

Jij verwacht na al dit en in de andere 2 topics nog serieuze feedback? Van welke planeet kom jij eigenlijk?

Vraag me nu opeens af wat erger is, als die wel van de aarde komt of als die niet van de aarde komt :coolface:

OmdatHetKan
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door stukkrapoel

Vraag me nu opeens af wat erger is, als die wel van de aarde komt of als die niet van de aarde komt :coolface:

Hebben ze toch een speciaal landje voor.. Mongolië

blowkonijn
Oldschool Grinder

Ben benieuwd of tie al weer nuchter is... :D

Orodin
PokerStrategist

Zo, en dan nu weer on-topic :)

Terug naar de hand!

rrrood
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Orodin
Zo, en dan nu weer on-topic :)

Terug naar de hand!

Oh oh Orodin. Maak aub dit topic schoon ofzo? En dat kansloze getroll....

OmdatHetKan
PokerStrategist

aangezien de schoppen vrouw er bij zit zou ik pre folden, die is nooit goed in principe. Je kunt hier als in deze positie alleen de rode vrouwen spelen.. de combinatie van de schoppen vrouw met de harten zou al een stuk beter zijn aangezien dit elkaar een beetje opheft..

Ik hoop dat ik je heb kunnen helpen met deze info.

Tot de volgende keer!

Sutra1981
PokerStrategist

aangezien de schoppen vrouw er bij zit zou ik pre folden, die is nooit goed in principe. Je kunt hier als in deze positie alleen de rode vrouwen spelen.. de combinatie van de schoppen vrouw met de harten zou al een stuk beter zijn aangezien dit elkaar een beetje opheft..

Ik hoop dat ik je heb kunnen helpen met deze info.

Tot de volgende keer!

De vraag is hoe kan je jezelf protecten tegen de zwarte boer?

Orodin
PokerStrategist

Slotje vanwege uitblijven van serieuze reacties.

In het handbeoordelingsforum kan een geintje heus wel een keer, maar na derailen + vraag weer on-topic te posten heeft dit soort reacties geen zin.

@ fortunewheel: Als je graag alsnog serieuze feedback wilt op je geposte hand, dan raad ik je aan om hier even een nieuwe thread voor aan te maken, waarin er wel serieus kan worden gereageerd.