Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[SH] 98s UTG

6 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
417 Weergaven
Benji009
Oldschool Grinder

Prima, $0.10/$0.20 No Limit Hold'em Cash, 6 Players
Poker Tools Powered By Holdem Manager - The Ultimate Poker Software Suite.

CO: $20 (100 bb)
BTN: $36.53 (182.7 bb)
SB: $14.69 (73.4 bb)
BB: $19.90 (99.5 bb)
Hero (UTG): $28.09 (140.5 bb)
MP: $20 (100 bb)

Preflop: Hero is UTG with 9 8
Hero raises to $0.60, MP calls $0.60, 2 folds, SB calls $0.50, BB calls $0.40

Flop: ($2.40) 9 Q 8 (4 players)
SB checks, BB checks, Hero bets $1.80, MP calls $1.80, 2 folds

Turn: ($6) K (2 players)
Hero bets $4, MP calls $4

River: ($14) A (2 players)

Hero?

Villain is unknown. Spoiler bevat verdere verloop van de hand, maar wou hier even stilstaan en jullie mening over wat jullie denken dat hier de beste play is.

Spoiler

Hero checks, MP bets $8, Hero?

Beantwoorden
Citeren
5 reacties
CastAside
PokerStrategist

Hey

Na een call op je 2/3 pot bet zou ik zeggen two pair en dan ligt het wel aan villain wat ie nog kan folden. Zie hem hier eigenlijk niks meer folden behalve een draw misschien, maar dan moet je de river nog eens betten en welke sizing ga je tegen hem dan nog aanhouden?
En Ax heeft ie lijkt mij alleen met AQ of A10s en AJs.

Lastig te zeggen tegen een unkown

Je staat hier vet achter of vet voor :)

Vind hem wel interessant

Beantwoorden
Citeren
Benji009 Topicstarter
Benji009
Oldschool Grinder

Hey CastAside,

Folden moest ie niet per se. Behind checken met AQ was voor mij goed genoeg geweest :D Heb er nog eens over nagedacht en denk dat een check/fold op de river op zich niet mis is. Met n bet op de river ga je jezelf commiten en denk wel dat je altijd beat bent als hij op de river behind bet. 88, 99, JT, KQ, QA .. die handen liggen perfect in zen range. JT nog het waarschijnlijkst van al, want denk niet dat hij met two pair nog zulke bet op de river gaat plaatsen.

Beantwoorden
Citeren
CastAside
PokerStrategist

Hey

Ja J10 inderdaad verklaart wel zijn call op de turn dan is ie binnen en kan hij afstacken zie hem dat met AQ niet snel doen. Sets gaat ie toch wel raisen lijkt me.
Vind alleen zijn river bet wel groot na twee barrels van jou!
Wat ga je dan nog callen?

Beantwoorden
Citeren
divvie
PokerStrategist

Hey,

Pre, flop en turn zijn fine. River zie ik sowieso geen value meer in een bet, want vage draws gaan folden en single Qx gaat ook sowieso folden op een triple barrel. Dus met een riverbet own je jezelf een beetje in betere 2pairs/J10 etc. imo.

Dit is ook zon spot waar ik zit van; check aub behind :D Maar nu hij dus bet denk ik dat ik voor de cryyyying fold ga. Het board runt ook niet al te denderend uit, want KQ/AQ kan hij prima hebben en komt allemaal aan. Hij kan ook J10 slowplayen. Daarnaast vind ik zijn sizing erg valueheavy overkomen. Verder zie ik handen die nog wat sd value hebben zoals QJ wel behind checken en liever naar showdown gaan ipv hand omzetten in bluf. Hij callt flop ook 4way, call turn en bet river > vaak gewoon valuehands en dus valuemove op river vrees ik..

Beantwoorden
Citeren
Benji009 Topicstarter
Benji009
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door divvie
Dit is ook zon spot waar ik zit van; check aub behind :D

Inderdaad! :D haha. Heb em dan uiteindelijk toch ook kunnen neerleggen. Thx for review

Beantwoorden
Citeren