Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] TT in 3-bet pot OOP

5 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
254 Weergaven

Speelde zojuist deze hand op PartyPoker, maar wist eigenlijk niet goed wat ik met de 3-bet van de button moest verwachten. Qua stats 3-bette villian 16,7% na ongeveer 30 handen.

Moet ik TT hier preflop folden, callen of 4-betten?

En ik denk dat mijn donkbet op de flop ook slecht is. Ik maakte een donkbet om elke hand zonder A te laten folden. Bij een reraise op de flop zou ik alsnog folden en bij een call zou ik op de turn c/f spelen..

Dus kortom; moet ik preflop folden of op de flop checken? Of is de hand goed gespeeld zoals ie gespeeld is?

Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Play hand

$0.05/$0.1 No-Limit Hold'em (7 handed)

Known players:
[tg]BU$32.31:///////;SB$3.40:///////;BB$10.66:///////;MP1$9.04:///////;MP2 (Hero)$10.55:///////;MP3$10.85:///////;CO$14.75:///////;[/tg]

Preflop: Hero is MP2 with T:c, T:h.
MP1 folds, Hero raises to $0.40, 2 folds, BU raises to $1.40, 2 folds, Hero calls $1.00.

Flop: ($2.95) 5:s, A:c, 6:d (2 players)
Hero bets $2.00, BU calls $2.00.

Turn: ($6.95) Q:d (2 players)
Hero checks, BU bets $3.30, Hero folds, BU gets uncalled bet back.

Final Pot: $6.95.

4 reacties
Wryzeth
PokerStrategist

Pre-flop folden na zijn 3-bet. Sample-size zegt nog te weinig om daar iets zinnigs over te zeggen. Maar je krijgt slechte odds om voor een set te gaan, dus kan je beter folden.

Neoken
PokerStrategist

Fold preflop na zijn 3bet. 3bet % na 30 handen wil nog niets zeggen. En als je echt denkt dat villain heel loose 3bet, dan moet je gewoon check/callen op die flop. Een donkbet slaat nergens op aangezien je handjes die je al beat hebt doet folden, en handjes die u beat hebben toch zullen callen/raisen.

LaughingMan85
Elite Grinder

Een goed voorbeeld van hoe je niet moet spelen vs. 3bets, no offense.
Preflop zonder reads is dit gewoon een fold, postflop snap ik dan niet waarom je gaat donkbetten op een A high board terwijl hij waarschijnlijk juist veel Ax in zijn range heeft en veel minder PP's.
Als je wat meer reads hebt op villain en hij inderdaad zeer veel 3bet kun je hier wel 4betten preflop.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oke bedankt. Ja ik wist al dat het echt stom gespeeld was, maar wou even horen hoe het wel moet.

Bedankt voor de hulp :f_biggrin: