Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

88 facing shove

10 Berichten
8 Gebruikers
0 Reacties
723 Weergaven
LookAwayNow
PokerStrategist

PokerStars - $3.16+$0.34|150/300 Ante 25 NL - Holdem - 6 players
Hand converted by PokerTracker 4

BTN: 4,690 (VPIP: 41.94, PFR: 12.90, 3Bet Preflop: 0.00, Hands: 31)
SB: 7,445 (VPIP: 22.92, PFR: 18.18, 3Bet Preflop: 15.38, Hands: 48)
BB: 1,825 (VPIP: 22.45, PFR: 15.91, 3Bet Preflop: 14.29, Hands: 49)
UTG: 7,155 (VPIP: 21.43, PFR: 7.14, 3Bet Preflop: 0.00, Hands: 14)
MP: 3,090 (VPIP: 12.71, PFR: 11.76, 3Bet Preflop: 4.17, Hands: 182)
Hero (CO): 2,795

6 players post ante of 25, SB posts SB 150, BB posts BB 300

Pre Flop: (pot: 600) Hero has 8♠ 8♦

fold, MP raises to 3,065 and is all-in, Hero?

Beantwoorden
Citeren
9 reacties
wcgrutto
PokerStrategist

lijkt me fold met stats van MP

Beantwoorden
Citeren
LookAwayNow Topicstarter
LookAwayNow
PokerStrategist

Ja precies.. call hier pas vanaf TT+ met zijn stats. 99 is een grensgeval maar gaat hier tegen deze villain ook in de muck. Ben al een tijdje druk aan mijn ICM/Nash-game aan het werken en maak haast geen fouten meer met pushen, alleen callen moet ik nog beter perfectioneren. Ik call gewoon veel te tight. Als ik de Nash-call-ranges gebruik sta ik gewoon 99/100 keer achter en daardoor ben ik mijn vertrouwen in de Nash-call-ranges verloren, waardoor ik stukken tighter call dan Nash, maar wel gewoon volgens Nash push.

Op de $3,50s zijn er imo nog te weinig mensen die verstand hebben van ICM/Nash om goed volgens dit, of in de buurt van dit, equibrillium te kunnen callen. Ik pas veel aan op die ranges, maar in het call-gedeelte zitten nog enorme leaks.

Misschien dat iemand videos kan aanbevelen of coaching/skype-sessie beschikbaar heeft waarin dit wordt behandeld?

Volgens Nash is deze hand (88) ook gewoon een fold, en call je hier vanaf 99, maar tegen deze speler call ik dus TT+.

Edit: Deze hand heb ik gepost omdat ik net een rot sessie achter de rug had, en ik terecht enorm aan mijn call-range twijfelde

Beantwoorden
Citeren

Ik call deze hand wel. Lijkt mij licht EV+. Je zal idd dikwijls flippen (maar dan ben je alsnog favoriet met 55%) en je zal even vaak voor als achterliggen (tegen lagere respectievelijk hogere pockets).

Zonder bijzondere read is dit dus een call. Maar 6-handed, terwijl je zelf nog maar 9bb hebt leg ik het niet meer weg.

Beantwoorden
Citeren
Willem103
PokerStrategist

Nash call ranges sucken inderdaad. Altijd adjusten.

Verder lijkt me dit wel nipt een fold aan z'n stats te zien. Als de stacks net wat groter zijn van jullie beide, like 3500 each dan kun je hier wel een -EV call gaan maken om chiplead te pakken. Call hier tegen zo'n speler 99+, zonder stats of iets call ik dit ook wel.

Beantwoorden
Citeren
Sokzel
Poker Player

Kknit^ gewoon in kenia handjudgen he. Bottomcall btw.

Beantwoorden
Citeren
Kleinevis
PokerStrategist

Moet wel opletten van enkel op nash te berekenen , hij gaat er wel vanuit dat de speler volgens nash zal pushen. Mij lijkt het dat 3/4 van die spelers nog nooit weten hoeveel % ze mogen pushen.
Dat ze nooit perfect volgens nash zullen pushen.

Ik call dit wel , maar ik ben dan ook te loose in callen :P
Omgekeerde situatie :D

Beantwoorden
Citeren
Willem103
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Sokzel
Kknit^ gewoon in kenia handjudgen he. Bottomcall btw.

Ekt he, gewoon 2 dagen af en toe regen dus moet wat doen:D

Maar is ook wel een call i guess

Beantwoorden
Citeren

Zonder verdere reads en deze stats is het een nipt een fold, 99 call ik.
Mocht je weten waar zijn 180 handen vandaan komen, is dit ook nog wel info waar je wat mee kan. Als ze alle 180 van early game zijn (bvb omdat je nu 5/6 games tegelijk met hem opgestart hebt), call ik 88 en pbb 77 ook, omdat ie dan overall nog wel wat looser is dan 12/11.

Beantwoorden
Citeren
Wolfske
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door cristaline
Ik call deze hand wel. Lijkt mij licht EV+. Je zal idd dikwijls flippen (maar dan ben je alsnog favoriet met 55%) en je zal even vaak voor als achterliggen (tegen lagere respectievelijk hogere pockets).

Zonder bijzondere read is dit dus een call. Maar 6-handed, terwijl je zelf nog maar 9bb hebt leg ik het niet meer weg.

dit , 88 bottom wel

Beantwoorden
Citeren