Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] A2o pushen?

6 Berichten
6 Gebruikers
0 Reacties
217 Weergaven
Blacer2
Poker Player

No Limit Holdem Tournament
iPoker
4 Players
Hand Conversion Powered by weaktight.com
Toronto Buy-In: $1+$0.20

Stacks:
CO AgnostosMAX (10,150)
BTN Hero (2,100)
SB kkgs (1,840)
BB FrankCastle80 (910)

Blinds: 150/300

Pre-Flop: (450, 4 players) Hero is BTN 2♣ A♠
1 fold, Hero goes all-in 2,100, kkgs goes all-in 1,690, 1 fold

Flop: 9♣ 6♥ K♠ (4,240, 2 players, 2 all-in)

Turn: 10:spade: (4,240, 2 players, 2 all-in)

River: 4♣ (4,240, 2 players, 2 all-in)

Ik zat hier niet heel goed op te letten, had niet door dat er een nog kleinere stack op de BB zat, tijdens de bubble, en vroeg me af in hoeverre dat invloed heeft op je range. Volgens de charts was het een goeie push, maar had ik hier niet beter kunnen wachten op een betere hand of totdat die ander eruit was gevlogen?

5 reacties
solartje
Poker Player

goeie push. sb zal echt heeeeel tight callen hier op de bubble (1010+, AQ+), dus met het dood geld en de shorte bb, goeie spot om any Ax te pushen.

kvind het moeilijk zo een hand te beoordelen , zonder te weten hoe de vilains laatste 2 blindlevels hebben gespeeld. Persoonlijk hant mijn move hier soms af van reads....

soms minraise ik hem hier :rolleyes: *leak?* SB kan hier enkel kiezen tussen fold of AI, of je nu minraised of pushed. zijn range zal ver hetzelfde blijven. als hij alsnog mij AI 3bet, dan zal mijn move afhangen van wat de bb doet, maar kan ik hem nog folden als de bb ook fold.

of fold ik hem hier preflop, en laat de 2 shorties het uitvechten als ik zeker ben dat de SB de BB zal aanvallen.

gewoonlars
Oldschool Grinder

Als ik hem zelf had gespeeld had ik gefold kans is erg groot dat de SB en BB met elkaar clashen.

Maar heb het in ICM trainer ingevuld en die zegt push met top 37% van je handen dus ook Ax.

dustje
Elite Grinder
samni
PokerStrategist

Moeilijke hand...

De big blind zat toch niet uit ofzo?

In elk geval: ICM-wise is dit sowieso een push, een nobrainer push zelfs.

Echter vind ik dit niet vanzelfsprekend. Als jij pusht zal de small blind zeer tight callen maar de kans dat de big blind callt is vrij groot gezien het feit dat er al 1/3 van zijn stack in de pot ligt.

Stel dat de big blind hier anytwo callt, dan heb je hier daadwerkelijk 50/50. Persoonlijk zou ik dit op de bubble willen vermijden aangezien je hier toch crippled bent als je die flip verliest. Als je dit doet heb je zelf nog iets meer dan 3bb behind, wat je folding equity wel extreem doet verminderen ten opzichte van de bb in de volgende hand (de grote stack).

Maw, ik denk dat ik hier fold om de blinds dit te laten uitvechten...

ICM trainer klopt hier niet, omdat bb's calling range waarschijnlijk te tight zal staan.

Als ik voor bb 100% invul, dan is dit een duidelijke fold, als ik 50% invul nog steeds. Ik denk dat je dit dus alleen kunt pushen, als je weet dat bb een nit is. Zonder die read, breng je jezelf in een lastige positie als je gecalled wordt.