nou geweldig dit. 65 games, 1 ft waar ik 7e wordt en paar mincashes.
BR: $279.47
150 bi downswing, iemand zin om een keer een game van me door te kijken?
nou geweldig dit. 65 games, 1 ft waar ik 7e wordt en paar mincashes.
BR: $279.47
Oorspronkelijk gepost door iceteapeche
nou geweldig dit. 65 games, 1 ft waar ik 7e wordt en paar mincashes.BR: $279.47
![]()
IK wil best een keer kijken. Al zijn 150 BI's ds vrij std. Volgens mij heb je mij al op skype?
Oorspronkelijk gepost door Blackpinata3
Oorspronkelijk gepost door iceteapeche
nou geweldig dit. 65 games, 1 ft waar ik 7e wordt en paar mincashes.BR: $279.47
![]()
IK wil best een keer kijken. Al zijn 150 BI's ds vrij std. Volgens mij heb je mij al op skype?
volgens mij niet? wat is je skype?
Even een korte update met wat graphss:)
In augustus rond de 500 180 mans gespeeld en nog aan een redelijk volume gekomen op 6max hypers afgelopen dagen. Had steeds niet genoeg tijd om lange sessie 180 mans te starten dusja...geen spijt dat ik die hypers ernaast ben gaan spelen, want heeft mn br een goede boost gegeven. Kwam er weekje geleden achter dat er nog $300 op mn neteller stond, dus dat staat nu op pokerstars:p op hypers 600 games, waarvan overgrote deel afgelopen week was. vooral 3.5s gespeeld, maar later ook 7s (en 2 15s). dikke upswing daar.
Heb gisteren paar $8 180s geshot, gelijk 2 ft's maar beide als shortstack en merk wel dat je als shortstack veel minder kan in zo'n $8 vergeleken met een 2.5, wordt veel vaker geminraised voor je waardoor je verplicht bent te folden. op ft's 6e en 7e geworden helaas.
BR: $820.83 (inclusief $50 stellar)
180s

hypers
17% roi

Mooie resultaten en met name in de hypers
Hoe zijn de resultaten tot nu toe in september of heb je nog niet gespeeld deze maand?