Ook wel lame dat je je geld kan terugvragen, imo.
Kan je stoppen als het niet goed gaat of als je ziet dat het moeilijk wordt om nog te winnen
Ook wel lame dat je je geld kan terugvragen, imo.
Kan je stoppen als het niet goed gaat of als je ziet dat het moeilijk wordt om nog te winnen
Geld terugvragen is ind niet zo handig denk ik, is ook niet zo dat het om honderden $ gaat
Maar is het goed als ik vandaag alvast een paar toernooitjes opstarts, want nu heb ik tijd, en vaak niet om 180man te spelen, en moet toch de 50 (en 100) halen
Het geld terugvragen is inderdaad niet zo een groot probleem.
Nu je het zo zegt, van dals het dan niet lekker loopt kan je quitten...
Dat is dus ook niet echt de goede situatie.
Edward, je mag ook wel meedoen maar dat ga je niet mee voor het geld. ;).
He Thormtos, je mag het al best beginnen, echter probeer het wel bij te houden in een excel bestand o.i.d. zodat je later kan mailen. Ik probeer alles te verwerken in een bestand. Moet er zelf nog wel even achter komen hoe ik dit het beste gaan doen, dus als er vrijwillegers zijn?
Bobm78 ik heb je toegevoegd.
he roodbaars je had me ook ingeschreven bij de 180 man zie ik net maar ik was eigenlijk alleen van plan de 45 man turbo te spelen.
Oorspronkelijk gepost door Last2Act
en meteen videootjes maken aub![]()
Ik ben een totale leek op dat gebied, ben al blij dat ik de aan en uit knop kan vinden op mijn pc, bovendien denk ik niet dat er iemand staat te springen om mijn donkeymoves te bekijken
Oorspronkelijk gepost door larszs
he roodbaars je had me ook ingeschreven bij de 180 man zie ik net maar ik was eigenlijk alleen van plan de 45 man turbo te spelen.
Gecorrigeerd
heb je me link al gecheckt roodbaars? weet niet of je zoiets bedoelde?
Het is een exel bestand
Aan het bekijken
Alleen moet rapidshare meewerken.
@ Eurntje en Bob. Ik heb nog een boodschap voor jullie achtergelaten op het backdeal forum in verband met de backdeal.
Hoop dat jullie er even de tijd voor hebben om naar te kijken.
Bij voorbaat dank!
Oorspronkelijk gepost door Eurnt
onderweg!
He Eurnt,
Rapidshare gaat em niet worden.
Zal je em kunnen sturen naar s(laag streepje)atanatos@hotmail.com (op deze manier kan ik er meteen bij!)
Oorspronkelijk gepost door Eurnt
onderweg!
same here.. goed dat je me er aan herinnerde !
Oorspronkelijk gepost door Roodbaars1986
Hij doet het![]()
Zojuis even bekeken, en dat is inderdaad wat ik bedoelde.
Erg mooi tabelletje, ik denk dat we deze meoten aanhouden voor de challenge.
ik bedoelde onderweg naar het forum, maar wil je het persee op stars of kan het ook op titan? ♠_evil:
MacoMaco Ik zal je toevoegen aan de 4.40$.
Achteraf gezien, haal mij er maar vanaf. Ben zelf atm druk bezig met het voorbereiden van een challenge met een duur van 9 maanden
Edward, je mag ook wel meedoen maar dat ga je niet mee voor het geld. ;).
Zo een beetje als "kijken mag maar aankomen niet". Dan ga ik maar passen.
Veel succes verder.
Oorspronkelijk gepost door edwardwelsh
Edward, je mag ook wel meedoen maar dat ga je niet mee voor het geld. ;).Zo een beetje als "kijken mag maar aankomen niet". Dan ga ik maar passen.
Veel succes verder.
LOL oke,
maar wat is eigelijk het probleem met het geld te sturen op voorhand?
Als je goede bedoelingen hebt is er toch geen probleem?