#2 op de river $1 betten imo.
Voor de rest UL fuuu shorstackers.
en #15 dno of chill is om daar te flatten maar je zit 100bb deep dus kan pbb wel.
Oorspronkelijk gepost door samni
Cashgames![]()
Blijf gewoon MTTs spelen hoor, ga straks weer los op mtts
H1: bet flop groter zodat je het er easyer inkrijgt. overpairs called daar toch. post nh, KK bet ie pré, ez broke
H2: nh
H3: vilain is niet fullstacked waardoor een raise voor hem vrij commiting is, feit dat ie je 3bet oop , kan je met 99 hier niet broke gaan. twijfel zelf of TT broke is. denk dat je daar vaak achter ligt fold op zen reraise
H4: nh
H5: bet groter flop, call niet happy, maar denk dat je wel moet. daarom bet ik ook groter flop, dan hebk een easyer call
(not sure about this )
H6: read? call pre, nu isoleer je jezelf tegen beter. hij gaat daar niet met TT/JJ 5bet broke.
H7: ideam
H8: ul
H9+H10: denk dat het wel kan (broke gaan) omdat zen stacksize met doet vermoedden dat ie een fish is.
H11-H12: nh
H13: bet kleiner flop. check turn
H14: fold pre
H15: guess dat het wel kan, omdat je geen andere manier hebt om de pot op te pakken en de board hit je range wel hard.
niet op die limieten imo.
gemiddeld is hun fold2-3bet is veel te laag. die gasten 3bet bluffen veel te weinig op die stakes (zeker oop).
je eigen range is daar ook heel weid.
Vanuit UTG heb je maybe meer kans op een 4betbluf vs een lvl1 speler, omdat je range veel sterker is en de handen die je wil reppen met je 4bluff, ook een groter deel van je openrange uitmaken.
Af en toe eens een KK/AA reppen met de bottom van je range utg tegen iemand die een 3bet heeft die out of line is, kan wel, maar vanuit jouw positie niet goed lijkt me
trouwens wat wil je reppen? de nuts zou je daar IP vaak flatten vs een te loose 3bet'er oop en dat zijn (i guess) de spelers waar tegen je wil 4betbluffen, omdat hun 3bet te hoog is. dus is enorm lastig reppen wat je wil reppen hier.
Nu verander je je hand in een bluff, terwijl er genoeg value in je set zit postflop
(mja ben zelf cash fish hoor
ben ook interested in waar ik mis ben in men mening)
H1: superstd, bet flop wel groter.
H2: kan je wel squeezen preflop aan stacksize te zien, alstie graag 3bets callt. As played again std. Turnsizing is goed
H3: kan best als hij aggro is pre met zijn reraises enzo/op tilt is, heb je reads of stats voor nodig.
H4: std
H5: std
H6/7: meh, zal wrs kinda close zijn alstie aan de tightere kant is, er wordt niet zo vaak gebluff 3b blinds v CO. Alstie aggro/fish is oid dan easy stackoff. Anders kan je ook 3b gewoon callen.
H8: je kan ook wel callen pre vs reg/nit omdat 3bets v UTG supersterk lijken en veel respect krijgen. Als je 3b wel stackoff natuurlijk.
H9/10: std v fishy speler
H11/12: std v fishy speler
H13: hij rept echt niet veel met zijn turnraise behalve TJ. De turn is wel een kutkaart om op te barrelen dus beter checken. Flushdraws speelt hij zo niet dus ik zou river as played gewoon redelijk groot donken.
H14: std, maar zelfde opmerking als H3
H15: fold pre
Thanks solartje en oeruh! zag btw ook dat ik paar keer dezelfde hand poste, zal daar omdenken volgende keer;p denk vanavond/nacht nog een sessie spelen.
heb mtts tot 5u regged, voelde me niet heel goed en ook weinig zin om lange grind te zetten met dit weer
ps why open je 55 niet UTG? ok bottom van je pp openrange, CO/bu zijn beiden niet fullstacked, dus pbb fish, dus pbb dat ze niet loose 3betten ip tegen je, dus zie niet echt een reden om de lage mid pp's te folden pre.
wel nice, je review is +1 van men eigen review.
begin het nog te snappen dat cashgenit.
♠_cool:
Oorspronkelijk gepost door 3BetMe4Free
goal for this month; bier leren drinken, ben alvast begonnen![]()
Jonkie is ook net 16 hoor.
Begon drama, na het biertje ging het wel
Op t einde op weer **** coolers dus helaas weer gedropt
game voelt stuk beter en heb geen zin meer in handen posten vandaag
sessie 3;