Als beetje goede eerste plaats is doe ik ook wel mee knal ik wel effe 500 1,50 in 2 dagen
.
Oorspronkelijk gepost door PreBowser
Wow thpokerdog ik had toch niet zoveel reactie hierop verwacht op zo'n korte tijd![]()
Maar mag ik meedoen maar zonder de sidebet? Want ik haal geen 500 games op een maand ;s
mag je zeker, diegene dat aan sidebet meedoen, leggen enkel een pot bij elkaar.
denk wel dat iedereen zo eerlijk is om die achteraf te betalen.
Oorspronkelijk gepost door ThPokerDog
Oorspronkelijk gepost door PreBowser
Wow thpokerdog ik had toch niet zoveel reactie hierop verwacht op zo'n korte tijd![]()
Maar mag ik meedoen maar zonder de sidebet? Want ik haal geen 500 games op een maand ;s
mag je zeker, diegene dat aan sidebet meedoen, leggen enkel een pot bij elkaar.
denk wel dat iedereen zo eerlijk is om die achteraf te betalen.![]()
Het is wel handig om duidelijk te hebben wie er mee doen imo en pot van te voren bij elkaar lijkt me ook wel beter (ik weet overigens nog niet of ik mee doe btw)
Ik wil wel escrowen
Spoiler
Lol_scam
Naar mijn weten heeft sharkscope niet de functie om de eerste 500 games van september te vinden als je er meer dan 500 hebt gespeeld.
geef je acc door, stortk die 10$ meteen door. zou toch graag morgen beginnen , anders al één weekend minder en is echt enige dag dak deftig kan grinden
Oorspronkelijk gepost door AfroSamoerai
mag ik mee doen met 50 cent 45 mans?
denk wel dat je daar een roi kan halen van 50%
zou niet eerlijk zijn tegenover de rest.
Diegene dat de $3.5 spelen dat zijn zowiezo betere spelers dat de $1.5 al gebeat hebben.
Oorspronkelijk gepost door Bierpokkel
Sokzel als escrow ben ik agree.Ga zo beginnen. Speel gewoon alles door elkaar
![]()
zal deze avond sidebet doorsturen en wie doet er allemaal mee aan sidebet, er mag nu al begonnen worden.
Oorspronkelijk gepost door AfroSamoerai
mag ik mee doen met 50 cent 45 mans?
ThePokerDog, hij mag toch meedoen maar dan niet met de sidebet?
Is ook gwn leuk voor hem/haar dat hij een x aantal games als doel heeft deze maand om te spelen
ik zie er vanaf ben niet van plan 1,5 en/of 3,5 te spelen denk ik.
ben wel benieuwd wie hoogste haalt
gl iedereen!
Oorspronkelijk gepost door Sokzel
Beiden binnen. Rest moet nog?
Send Big momma
edit: wie heeft er allemaal betaald? heb openingspost aangepast, maar mss hebben er wel al meer betaald.