Lol challenge, de ene speelt teveel games , de ander voegt ineens andere games toe! Tis geen challenge om te showen wat voor haantjes jullie zijn!
Anyway ik moet ng iets van 150 games maar dnno of ik dat red,
Lol challenge, de ene speelt teveel games , de ander voegt ineens andere games toe! Tis geen challenge om te showen wat voor haantjes jullie zijn!
Anyway ik moet ng iets van 150 games maar dnno of ik dat red,
Oorspronkelijk gepost door Sokzel
Ik update tom en fiets ook niet meer, spelen toch niet voor 't geld.
nu ik net de hoogste ROI heb
ja kan moeilijk plots stoppen met spelen
mja maakt niveel uit, ik win hem zowiezo niet.
Succes aan de rest !!! may the best luckbox win
Oorspronkelijk gepost door liessens
Nu denkt iedereen dat ik hem gewonnen heb, terwijl ik nog de valreep had verloren![]()
ja precies ik ben je voorbij lol
(wel ander limit maar whatever
)
Solar: Teveel, +/- 5% is de te kloppen ROI. Mocht het close worden zoek ik dat wel uit.
Neggur:
386 $3.19 5.5%$0.19 $74.56
Die moet er nog een dikke 100 spelen tussen nu en 12:00.
Malinwadevil: Teveel, maar precies break-even bij game 500 dus dat is makkelijk.
Bierpokkel: 349 $3.19 6.1% $0.21 $74.14
Die moet er nog een dikke 150 spelen tussen nu en 12:00.
Champi888: 424 -12.8%
Moet er nog 75 spelen voor vanacht.
Dat is makkelijk gewonnen... komt er na deze nog een 45 mans challenge? dan zorg ik er wel voor dat solartje tweede komt
Lol dude nooo idea if u srs. Maar je had de eerste 300 games een break even ROI en je hebt sindsdien je ss weer blocked/opted out. Meanwhile zie ik nonstop whine in je blog. Dus doubt 't dat je gewonnen had met je mooie praatjes.
But still no big deal 5% moet elke tard kunnen halen enderhalve mogen de deelnemers zich best schamen.
Dus zo
GEFELICITEERD SOLAR MET DIT PRACHTIGE RESULTAAT. IK ZAL JE ASAP DIE $50 OVERMAKEN.
Oorspronkelijk gepost door CheckRaise1990
Dat is makkelijk gewonnen... komt er na deze nog een 45 mans challenge? dan zorg ik er wel voor dat solartje tweede komt![]()
Ik zit nu ook non stop op de 1.50 45 mans sng's, dus ik zou met een volgende challenge ook graag meedoen
Letsgamble, ps nick? Ik grind ze namelijk ook.
als je liever niet zegt NP, begrijp het wel ^^
Oorspronkelijk gepost door Sokzel
Lol dude nooo idea if u srs. Maar je had de eerste 300 games een break even ROI en je hebt sindsdien je ss weer blocked/opted out. Meanwhile zie ik nonstop whine in je blog. Dus doubt 't dat je gewonnen had met je mooie praatjes.But still no big deal 5% moet elke tard kunnen halen enderhalve mogen de deelnemers zich best schamen.
![]()
Dus zo
GEFELICITEERD SOLAR MET DIT PRACHTIGE RESULTAAT. IK ZAL JE ASAP DIE $50 OVERMAKEN.
ik heb niks geblocked
? en over de 500 had ik wel hoger roi dan 10% de eerste 300 idd niet maar je zei dat je mij (en tom) weglied en op dat moment had i al 10+.
ps: ik whine niet in men blog over 7/3,5 (iig nog niet
) alleen over 15$ op 7s en 3,5 doe ik het gewoon solid.
EDIT: hoezo heeft solartje gewonne dan? de was toch break-even las ik paar pagina's terug