Oh moet weer ff updaten.
Hoi.
Oorspronkelijk gepost door Arjon
Oh moet weer ff updaten.Hoi.
[X] Updates are improving. Well done sir!
Oh moet weer ff updaten.Hoi.
Ja nee dat heb ik ook wel s meegemaakt man! Echt lijp!
Wat is dat allemaal voor getroll hier? Hebben jullie niks beters te doen dan deze blog te lezen die werkelijk helemaal nergens over gaat?
En nog posts maken ook. De maatschappij kan weer trots zijn op jullie.
Ga je schamen!
Wat is dat allemaal voor getroll hier? Hebben jullie niks beters te doen dan deze blog te lezen die werkelijk helemaal nergens over gaat?En nog posts maken ook. De maatschappij kan weer trots zijn op jullie.
Ga je schamen!
Ondankbaar grut!
Update: vanaf maandag eindelijk aan de slag in Amsterdam. Na een break van enkele maanden heerlijk om me nu weer nuttig te mogen gaan maken.
Zin in!
Pokeren doe ik wel nog regelmatig, maar helaas al heel erg lang zonder noemenswaardig succes. In mtt's cash ik de afgelopen maanden nog zelden, SnG sessies op de 45/180 mans van $7 en $15 gaan nog wel redelijk.
Thanks Oscar
Het is wederom community management, ditmaal voor een aantal websites van een groot mediabedrijf.
Proficiat Arjon! Die uitnodiging om te komen grinden in jouw appartement hou ik je btw tegoed hé
Spannend zeker, die eerste werkdag? ♠_grin:
Hoe was het?
Ze zijn nu vast aan het overlopen welke kleuren nagellak ze dit weekend allemaal hebbe gekocht , arjon heeft obv geen tijd om te posten dan
Thanks all
Oorspronkelijk gepost door Rogier
vol met vrouwen op je werk zeker?
Confirmed