Goedenavond allemaal
Ik was al langer van plan een blog te starten, maar het is er nooit echt van gekomen. Vanavond had ik wat tijd en dus hier gaan we
Je suis Benjamin. Ik speel nu zo'n twee jaar poker. Meestal met vrienden of live freerolls. Ik heb ongeveer een jaar geleden eens €30 gestort op pokerstars, maar daar heb ik niet zo lang over gedaan om bankroet te gaan.
Een tijdje geleden op zo'n live freeroll vertelde iemand me over pokerstrategy en besloot ik eens een kijkje te nemen. Quiz etc gedaan en 50$ ontvangen waar ik nu (zo'n 3-4 maand later) nog altijd mee aan het spelen ben
Ik ben begonnen met de SSS op cake poker, maar dit heb ik ondertussen ingeruild voor de BSS op pokerstars. Pokerstars is jammer genoeg niet tracked, maar dat is voorlopig geen probleem. De silverartikels staan al op mijn pc
Maar goed. BSS, daarvoor start ik dit blog. Zodat ik voor mezelf een paar doelstellingen kan neer plaatsen en natuurlijk interessante mensen kan ontmoeten, discussiëren over het spel, etc...
Ondertussen heb ik een 8-9K handen gespeeld op NL2, met een degelijk winrate. Sinds eind februari heb ik me gewaagd op NL5, dit zijn nu ongeveer 4K handen. Maar omdat mijn bankroll op dit moment nog net niet NL5 toelaat, ga ik mijn bankroll eerst opwerken op NL2 naar €125. 25BI is meer dan genoeg voor NL5 toch?
Verder ga ik proberen elke week toch 1 coaching bij te wonen en 1 artikel te lezen/bestuderen en in de mate van het mogelijke toe te passen in mijn spel. Ik zeg proberen, omdat ik niet van plan ben deadlines te plaatsen op mijn doelstellingen, ik wil alles op 't gemakske (zoals de Belgen zeggen :D) aanpakken. No pressure
Doelstellingen:
25BI voor NL5
30K handen op NL5 (en hopelijk dan de limiet beaten)
stats leren gebruiken in mijn spel
correct odds/pot odds/... leren toepassen
Dit lijkt me genoeg voor het moment. Ik kan misschien mijn doelstellingen al wat meer uitwerken, maar dat is niet voor vandaag.
Er zullen ook waarschijnlijk nog veel leaks in mijn spel zitten, hopelijk krijg ik de meeste eruit voordat ik up move naar NL10, waar leaks al snel wat meer geld zullen kosten.
Zo, bedankt voor lezen alvast! Ik hoop dat je niet in slaap gevallen bent