Hey!
In mijn vorige blog (HU-power --> MTT-power) was ik even heel enthousiast over HU, maar dat was voor mij niet winstgevend. Ik heb me daar te weinig in verdiept. Misschien iets voor de toekomst.
Daarentegen speel ik het liefst MTT's en Qualifiers en zie ik over de langere termijn een stijgende lijn. Ik heb mijn vorige blog die doelen dan ook gesteld: het spelen van MTT's en mijn bankroll opschroeven naar $100. Na het winnen van een grote ship heb ik meteen mijn 2e doel voor maart gehaald en lijkt het derde doel binnen handbereik.
In mijn nieuwe blog wil ik mezelf een uitgangspunten "opleggen" en een aantal doelen stellen.
Uitgangspunten
1. Ik speel alleen MTT en Qualifiers. Reden: strategische invloed is groter dan wiskundige invloed.
2. Ik speel volgens het 100BI Bankrollmanagement, zonder rake. Dit doe ik tot en met de $11 toernooien. Hoger speel ik in 2010 dus niet! Reden: ik ga nooit broke
en ik wil de limieten tot en met $5 echt beaten en voorzichtig aan wat op $10 gaan proberen uiteindelijk. Daarom wil ik voor het spelen van een limiet hoger, minimaal 5x aan de FT hebben gezeten per limiet!
3. Ik speel 1, hooguit 2 MTT/Qualifers tegelijkertijd. De reden hiervoor is dat ik een veel betere read op mijn tegenstanders heb, is uit ervaring gebleken. Daarmee kom ik meer in de winnende fase.
4. Ik ga deze blog bijhouden met resultaten, gespeelde handen en opmerkingen/reacties.
Doelen voor maart:
[X] bankroll brengen op $100 (legitiem kunnen spelen van $1,20-toernooien)
[X] bankroll brengen op $200 (kunnen spelen van $2,25-toernooien)
[X] bankroll brengen op $300 (kunnen spelen van $3,30-toernooien)
[X] (nogmaals) bekijken van alle relevante video's BRONZE
[X] (nogmaals) bekijken van alle relevante strategie-artikelen BRONZE
Doelen voor de langere termijn (april, mei, juni, juli):
[ ] bankroll brengen op $500 (kunnen spelen van $5,50-toernooien)
[ ] bankroll vanaf $500 storten op een getrackte site, met rakeback en vrijspelen van nieuwe bonus
[ ] bankroll brengen op $1000 (kunnen spelen van $11-toernooien)
[ ] (nogmaals) bekijken van alle relevante video's SILVER
[ ] (nogmaals) bekijken van alle relevante strategie-artikelen SILVER
Doelen voor de nog langere termijn (augustus en verder) [ ] bankroll brengen op $2000
[ ] bankroll brengen op $3000
[ ] bankroll brengen op $5000
[ ] (nogmaals) bekijken van alle relevante video's GOLD
[ ] (nogmaals) bekijken van alle relevante strategie-artikelen GOLD
Bankrolldoelen voor een limiet hoger (startlimiet is max. $2):
[ 2/5 ] 5x aan de finaletafel van een Freeroll, $1- of $2-toernooi