Ga naar het forum
blow's blog

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] blow's blog

76 Berichten
29 Gebruikers
0 Reacties
3,417 Weergaven

Om nu de discussie op slot te gooien word mij toch echt te gek.

Worden we ook al monddood gemaakt?
Ook ik heb het mailtje gelezen en wilde zeggen dat er een kern van waarheid in zit.

Echter word ik nu ook monddood gemaakt om mijn reactie te mogen plaatsen met dat slotje op de threat.

Begin zo langzamerhand te denken dat je geen andere denkwijze mag hebben.

Lang leve de slotjes.

Bah lekker volwassen.

75 reacties
Rogier
Oldschool Grinder

hoe voel je je nu?

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

on top of the world

Baetebeat
Oldschool Grinder

geen blowkonijn meer op dit forum? :(

forum was al minder aantrekkelijk (en ik bezocht het veel ben alleen niet zo'n schrijver) weet ook niet wat er gaande is ofzo, maar er zal nu nog minder animo zijn vrees ik. oftewel moete er nog paar figuren bijverschijnen die headsup nl 100k wille spele ofso

Tonaldinho11
PokerStrategist

Ik word nu wel nieuwsgierig naar het hele verhaal. Kan iemand met een verklaring komen ofzo wat er gebeurd is?

Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Er wordt niemand monddood gemaakt en iedereen mag zijn eigen mening hebben, mits dit op een volwassen manier geuit wordt.

Alle informatie staat echter in de thread en laten we er voor zorgen dat die niet ontaard in een of ander welles nietes spelletje of valse beschuldigingen over en weer.

Wij zullen verder geen details van leden bekend maken, gebanned of niet, en willen verder niet betrokken raken bij persoonlijke aanvallen en beledigingen, of de indruk wekken een eenzijdig verhaal te vertellen.

Deze thread blijft open, maar bijdeze vraag ik wel om de inhoud gematigd en bezonnen te houden!

LiquidCity
PokerStrategist

Wie hebben een ban? Voor hoe lang is deze ban?
Welke blogs zijn verwijderd?

Baetebeat
Oldschool Grinder

wil de mods niets verwijten ofzo, maar wat er echt gebeurd is kan ik toch echt niet in deze thread trugvinden (okja regel3 en 4 overtreden) maar gaan we gerespecteerde leden hier nu niet meer trugzien?

elrio
PokerStrategist

Ik zit met een vraag! Ben ik dan heel m'n leven eigendom van pokerstrategy waar niets of niemand mag aankomen? Of vervalt m'n "contract" laten we zeggen na een paar jaar? :)

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door Lanfear81
Er wordt niemand monddood gemaakt en iedereen mag zijn eigen mening hebben, mits dit op een volwassen manier geuit wordt.

Alle informatie staat echter in de thread en laten we er voor zorgen dat die niet ontaard in een of ander welles nietes spelletje of valse beschuldigingen over en weer.

Wij zullen verder geen details van leden bekend maken, gebanned of niet, en willen verder niet betrokken raken bij persoonlijke aanvallen en beledigingen, of de indruk wekken een eenzijdig verhaal te vertellen.

Deze thread blijft open, maar bijdeze vraag ik wel om de inhoud gematigd en bezonnen te houden!

Lekker volwassen om er meteen een slotje op te zetten

Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Tonto5

Nogmaals, deze thread blijft open mits er normaal gecommuniceerd wordt

elrio
PokerStrategist

Deze blijft toch open? Fair genoeg toch :)

Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Baetebeat
wil de mods niets verwijten ofzo, maar wat er echt gebeurd is kan ik toch echt niet in deze thread trugvinden (okja regel3 en 4 overtreden) maar gaan we gerespecteerde leden hier nu niet meer trugzien?

In deze post is er een korte uitleg gegeven over het gebeuren. Zoals gezegd, zullen we verder geen precieze details van leden naar buiten brengen, of zij nou gebanned zijn of niet.

@elrio: wat bedoel je?
@beatebeat: ik ben erg benieuwd wat je de laatste tijd mist. Laat me dat vooral even weten; leo@pokerstrategy.com! We zijn altijd erg benieuwd naar feedback en zullen altijd proberen er iets mee te doen
@tonto5: Wat is je doel precies? Ik snap het doel van je reacties totaal niet.
@vinmunt90: We gaan het nog eens overleggen morgen, dus voorlopig doen we daar geen mededelingen over. Waarschijnlijk morgen wel.

Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Vinmunt90
Wie hebben een ban? Voor hoe lang is deze ban?
Welke blogs zijn verwijderd?

Blowkonijn, JinJin, Mystique4All, TeamToshiden, Remmetje, DianaCornelisse, Sharp80.

Over de termijn van de individuele bans doen we momenteel geen uitspraak. (excuses daarvoor)

De grote blogs van deze leden zijn verwijderd. Denk daarbij bijvoorbeeld aan "blows" blog.

(zoals de topic titel hier ook al doet vermoeden _wink: )

elrio
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Leo
@elrio: wat bedoel je?
@beatebeat: ik ben erg benieuwd wat je de laatste tijd mist. Laat me dat vooral even weten; leo@pokerstrategy.com! We zijn altijd erg benieuwd naar feedback en zullen altijd proberen er iets mee te doen
@tonto5: Wat is je doel precies? Ik snap het doel van je reacties totaal niet.
@vinmunt90: We gaan het nog eens overleggen morgen, dus voorlopig doen we daar geen mededelingen over. Waarschijnlijk morgen wel.

Of dat in heel m'n leven aan PS ben verbonden? Gewoon een beetje een raar gevoel bij het feit dat mensen worden bestraft voor dingen die buiten het forum gebeurn! Maar nadat in de regels eens had gelezen kan je de beslissingen natuurlijk dat beetje meer begrijpen.

Mstlc
Oldschool Grinder

Lekker volwassen om een argument aan te halen en een kwartier later nog eens net hetzelfde te zeggen... waar zit je precies naar te vissen met deze reply want ik snap dit totaal niet...

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Nogmaals, deze thread blijft open mits er normaal gecommuniceerd wordt

Dank hiervoor Lanfear,

Toch denk ik dat alles niet zwart wit is.
Het backdealforum is door jullie afgestoten en door goedwillende mede PS leden onder hun hoede genomen.

PS wil hier niets meer mee te maken hebben.
Dat het forum word opgeheven en dat ze de mensen hier over willen informeren lijkt mij dan ook juist.

Nogmaal het verwijzen naar een nieuwe backingsite is niet juist.
Echter denk ik dat niet alle mensen die gebanned zijn hier mee te maken hebben.

Hoop echter dat mensen met elkaar de situatie bespreken en tot een goede oplossing komen, niemand is hierbij gebaat.

mvg,

Tonto

samni
PokerStrategist

Tonto verwoordt eigenlijk wat ik wil zeggen...

Btw, ga niet in tegen de admin's van deze site. Dat heeft niet veel zin denk ik. ze zullen die beslissing wel met reden gemaakt hebben en als ze reden vinden om die ongedaan te maken zullen ze dat ook wel doen. Patience is a virtue.

aan alle upset/geshockeerde/onwetende replies: wat zouden jullie doen als je "klanten" je product stelen en vervolgens proberen om het zelf te gebruiken om winst te maken?