Nogmaals; het enige wat wij willen is jullie het beste poker materiaal ter wereld bieden en ja, soms vallen hierdoor mensen weg. Zo werkt dat nu eenmaal.
Groeten,
Leo
volgens mij zit daar ook het probleem voor PS, het top materiaal is geweldig maar voor de normale pokerspeler te hoog gegrepen. het laatste jaar, en dat kan ik wel zeggen loop hier al lang genoeg, merk ik dat PS voor mij niet meer zo geschikt is. was het eerder altijd erg leuk op het forum en kon je met de meest stomme vragen aankomen , maar de laatste tijd heb ik het gevoel dat het alleen nog maar om presteren draait. natuurlijk is dat voor de mensen die dat graag willen super en ook goed te begrijpen dat ze dat doen, maar PS zou ook rekening moeten houden met de middengroep. neem de discussie over de coachings die in 1 keer gestopt zijn, waarom werden die zo goed bezocht zelfs door mijzelf... omdat er normaal gepraat werd en gelachen. op een leuke manier werd een donk als ik nog wat bijgebracht.
en misschien was ieder advies niet perfect, maar de uitleg was begrijpbaar en duidelijk..
ik denk dat PS een super pokerschool is, echt waar maar het schiet te ver door en daar door ontstaat er een breuk tussen de getalenteerde/geleerde pokerspelers en de zeg maar hobbyspelers.
niet dat ik wil zeggen hoe het wel moet, maar dit is mijn mening.