Ga naar het forum
blow's blog

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] blow's blog

76 Berichten
29 Gebruikers
0 Reacties
3,418 Weergaven
wessus
Oldschool Grinder

Nogmaals; het enige wat wij willen is jullie het beste poker materiaal ter wereld bieden en ja, soms vallen hierdoor mensen weg. Zo werkt dat nu eenmaal.

Groeten,
Leo

volgens mij zit daar ook het probleem voor PS, het top materiaal is geweldig maar voor de normale pokerspeler te hoog gegrepen. het laatste jaar, en dat kan ik wel zeggen loop hier al lang genoeg, merk ik dat PS voor mij niet meer zo geschikt is. was het eerder altijd erg leuk op het forum en kon je met de meest stomme vragen aankomen , maar de laatste tijd heb ik het gevoel dat het alleen nog maar om presteren draait. natuurlijk is dat voor de mensen die dat graag willen super en ook goed te begrijpen dat ze dat doen, maar PS zou ook rekening moeten houden met de middengroep. neem de discussie over de coachings die in 1 keer gestopt zijn, waarom werden die zo goed bezocht zelfs door mijzelf... omdat er normaal gepraat werd en gelachen. op een leuke manier werd een donk als ik nog wat bijgebracht.
en misschien was ieder advies niet perfect, maar de uitleg was begrijpbaar en duidelijk..

ik denk dat PS een super pokerschool is, echt waar maar het schiet te ver door en daar door ontstaat er een breuk tussen de getalenteerde/geleerde pokerspelers en de zeg maar hobbyspelers.

niet dat ik wil zeggen hoe het wel moet, maar dit is mijn mening.

samni
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door anunaki
leuke vergelijking met een scheids

moet je kijken wat er gebeurt als een scheids zijn eigen regels gaat maken;)

Welke regel heeft pokerstrategy dan zelf gemaakt?

Nivlem
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door wessus

Nogmaals; het enige wat wij willen is jullie het beste poker materiaal ter wereld bieden en ja, soms vallen hierdoor mensen weg. Zo werkt dat nu eenmaal.

Groeten,
Leo

volgens mij zit daar ook het probleem voor PS, het top materiaal is geweldig maar voor de normale pokerspeler te hoog gegrepen. het laatste jaar, en dat kan ik wel zeggen loop hier al lang genoeg, merk ik dat PS voor mij niet meer zo geschikt is. was het eerder altijd erg leuk op het forum en kon je met de meest stomme vragen aankomen , maar de laatste tijd heb ik het gevoel dat het alleen nog maar om presteren draait. natuurlijk is dat voor de mensen die dat graag willen super en ook goed te begrijpen dat ze dat doen, maar PS zou ook rekening moeten houden met de middengroep. neem de discussie over de coachings die in 1 keer gestopt zijn, waarom werden die zo goed bezocht zelfs door mijzelf... omdat er normaal gepraat werd en gelachen. op een leuke manier werd een donk als ik nog wat bijgebracht.
en misschien was ieder advies niet perfect, maar de uitleg was begrijpbaar en duidelijk..

ik denk dat PS een super pokerschool is, echt waar maar het schiet te ver door en daar door ontstaat er een breuk tussen de getalenteerde/geleerde pokerspelers en de zeg maar hobbyspelers.

niet dat ik wil zeggen hoe het wel moet, maar dit is mijn mening.

Ook als hobby speler is het uiteindelijk wel de insteek om het spelletje te snappe, neem ik aan? Wij als professionele pokerschool willen in ieder geval geen coaches die incorect poker aan onze leden aanleren. Dit is niets persoonlijks en is juist een voordeel voor beginnende spelers.

Stel je huurt een voetbal coach in die jou op een super leuke en gezellige manier aan leert om als spits heel vaak de bal op te pakken met je handen. Er zijn veel gezellige mensen bij en iedereen heeft het naar zijn zin. Jij als voetbal speler echter, zal nooit het spel spelen zoals het hoort en de voetbal coach (ondanks dat hij het heel leuk kan doen) faalt in zijn taak om iedereen voetbal aan te leren.

Melvin

PS. we zijn wel hard aan het werk om een nieuwe, geschikte MTT coach te vinden en vandaag komt er ook keen video uit op 45 man MTT SnG's. Wij doen zo goed mogelijk ons best om onze content voor iedereen interesant te maken en als jij het gevoel hebt dat je iets mist geef dit dan vooral aan, dan kunnen wij er iets aan doen.

samni
PokerStrategist

Schitterende vergelijking xD

iamthedanger
BlackMember

Wat leuk toch al die metaforen hier, voetbalcoaches, autofabriekanten, ijsscheppers.

top thread! :heart:

tjongetjonge
PokerStrategist

hmmmm............mijn post gewist ?(

Mag ik niet uitkomen voor m'n mening???

Nivlem
Oldschool Grinder

beetje vervelend als het zelfde al 5x gezegd is en mensen gewoon niet lezen. Wat mij betreft is het hierbij klaar tenzij er nog iets nieuws aan de orde komt. Wij zullen naar alle personen die gebanned zijn nog een keer goed kijken en overleggen of ze al dan niet unbanned zullen worden.

Wist ni dat er zoveel admins waren. Die posten nu blijkbaar wat ze het afgelopen half jaar te weinig hebben gepost. :-)

dustje
Elite Grinder

BURNNNNNNNNNN

:heart: thread

LiquidCity
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door dustje
BURNNNNNNNNNN

:heart: thread

MUAHAHAHAHAAAA

Oorspronkelijk gepost door samni

de regel die bepaalt dat verwijzen van een eigen site naar een eigen site niet mag

dustje
Elite Grinder

think again

Oorspronkelijk gepost door samni

de regel die bepaalt dat verwijzen van een eigen site naar een eigen site niet mag

Die verwijzing was enkel gericht op PS members en dat weet je zelf ook. Het is misbruik maken van de markt die er aanwezig was en trekt leden weg van PS.

het is niet tegen de regels, klaar

haal er alles bij wat je wil, verandert niks aan de feiten

zet dan gewoon in de regels: als je in je leven, waar dan ook, iets doet dat de crew niet bevalt, kun je een ban krijgen

ik vind mensen bannen die zich netjes aan de forumregels houden niet netjes, zeker als je weet wat de betreffende mensen allemaal voor PS hebben gedaan

dat een aantal mensen nu een andere community zijn begonnen met daarin de nadruk op zaken die ze hier in hun beleving kwijt zijn geraakt, dat is waar de schoen wringt

maar zolang je niet hier op het forum werft, is een ban niet rechtvaardig

ieder zijn mening....... ik baseer me het liefst op de feiten, maar het staat een ieder vrij om dit niet te doen

sowieso zijn al die mensen bij de pokerrooms gewoon aan PS gelinkt, daar gaat het dus ook niet om

samni
PokerStrategist

welles, nietes, welles, nietes, welles, nietes, welles, nietes, welles, nietes, welles, nietes, welles, nietes, welles, nietes, welles, nietes, welles, nietes, welles, nietes, welles, nietes, welles, nietes, welles, nietes, welles, nietes, welles, nietes, welles, nietes, welles, nietes, welles, nietes, welles, nietes, welles, nietes, welles, nietes, welles, nietes, welles, nietes, welles, nietes, welles, nietes, welles, nietes, welles, nietes, welles, nietes, welles, nietes.

Lock?

Dank je voor je mening anunaki.

Het is heel simpel:
a) Vele mensen van onze site zijn benaderd, via mail en skype
b) Hier hebben we vele bewijzen van
c) Uit de text blijkt duidelijk dat de reden daarachter is om hun actief maken op een andere community
d) Dit schaadt ons bedrijf

Als jij denkt dat zoiets geen ban waard is, dan vind ik dat prima, maar ga niet de moraalridder uithangen en insinueren dat wij ons niet op feiten baseren.

anyway, lock indeed.

Groeten,
Leo