Succes met je challenge !!!
Thanks, jova23 en SDK, wordt gewaardeerd!
Poker ging niet zo geweldig. Wilde nog snel even wat extra VPP pakken dus speelde wat te veel tafels en daardoor kreeg ik overlap zodat de knopjes (Fold, Check, Raise) verdwenen onder de tafel daarboven, zodat ik niet goed kon zien waar ik nou aan de beurt was.
Hierdoor kwam er stoom uit me oren, omdat ik steeds op tafels sit-out raakte en ik begon knoppen te rammen als een ongecontroleerd stuk vreten. Van tilt kwam tilt, en nog meer tilt, en uiteindelijk $50 down ongeveer.
Gelijk in een tilt-impuls 2 nieuwe beeldschermen besteld met beide een 1920*1200 resolutie. Op deze schermen passen elk 12 tafels zonder overlap. Dus ik hoef nu pas weer te flippen als een gek als ik meer dan 24 wil multi-tablen, en dat zal wel even duren. De schermen krijg ik donderdag of vrijdag binnen.
Nu maar lekker slapen en morgen uitgerust verder spelen.
ziet er goed uit!
Heb zelf ook een tijdje lopen klooien met meerdere beeldschermen maar ben sinds een tijdje van tiled over gegaan naar stacked, waar ik nu zo tussen de 10 en de 14 tafels tegelijk mee kan spelen en meer dan genoeg ruimte heb op 1 27" scherm (A)
Hoever ben je met je challenge?? loopt alles volgens plan??
welke schermpjes en prijs? 1900x1200 is vet. niet overkill, net extra groot genoeg . good choice. en hoe loopt de challenge idd?
@seanp6: 115 eurotjes per stuk maar via Ebay, zie link hieronder.
@mennopet367: Ben zelf niet zo'n fan van stacked spelen omdat je niet gelijk kan zien wat er gebeurd na jouw actie en dus ook niet alvast kan nadenken wat je gaat doen als je weer aan de beurt bent. Ook zie je je all-ins niet en je hebt niet echt zicht erop hoeveel tafels je nou eigenlijk speelt. Ik gebruik nu Table-optimizer en daarmee speel ik 16 tafels tiled op het ene scherm, waarbij ik de lobby+skype+muziek op het andere scherm heb. Met de challenge zit ik redelijk op schema, maar ik moet nog wel even goed aan de bak anders red ik het niet. Deze week ook veel verplichtingen en afspraken, dus moet me tijd goed zien te benutten, maar denk wel dat het lukt
@solartje: Vind de size/resolutie ook perfect om te pokeren. Heb deze schermen echt heel goedkoop geregeld. Ze zijn gebruikt/opgeknapt door de verkoper, maar ze zien er echt als nieuw uit en ze zijn erg stabiel/stevig en er zitten uitgebreide menu's/opties bij. Het zijn TFT-schermen en ik gok dat ze van een bedrijf zijn geweest want de verkoper heeft er 10+ te koop, op ebay. Als je interesse hebt, kan je ze nog steeds kopen voor 115 euro per stuk via deze link: Ebay TFT-beeldschermen
@SDK: Zoals hierboven bij mennopet ook al verteld, moet ik nog wel even goed aan de bak. Heb nu 2131/3000 VPPs, en sta ongeveer $40 in de min, maar wel dik in de plus door al die bonussen.
Thanks iedereen voor de reacties/interesse, en sorry voor de late reactie!
vet ! ga meteen eens zien. wou liefst leds, maar 27inch in led zit je aan 450€. 100€ is een bargain. langs andere kant de nieuwe U2913 zijn ook wel sexy as hell ! aarrgh choices !!
Ja, die nieuwe Ultra-wide van Dell is wel echt gruwelijk. Als je zo veel geld over hebt voor een beeldscherm en dan twijfelt, zou ik voor die U2913 gaan. Dat scherm is echt een juweel op je bureau. Boven mijn budget, dus heb een goedkope maar prima oplossing gezocht en gevonden. Maar als ik het geld er voor over had ging ik voor die U2913 idd.
exactly !!! maar ook boven men budget !!
aaaaaaaaaaaaargh, kutte is heb 310€ to spend van men bday.
dus niet genoeg voor de u29 en genoeg voor 3 van de deze..
dus sparen of tilt buyen...
heb je die u29 al life gezien?
ik game ook en vraag me af of games niet fucked up is op zo'n ultrawide?
denk een u29 in het midden en dan 2 kleintjes ernaast voor skype/ps/etc en eentje voor poker hulp echt nice setup zou zijn. zou eens moeten checken wat de hoogte is van die ultrawijde en zien welke schermen daar nice bij zouden passen kwa hoogte.
Jaa dat zou wel echt de bazigste setup ooit zijn.
Je kan het best dan even bij saturn/mediamarkt ofzo gaan kijken, meetlint mee en dan ff checken wat het beste uitkomt. Heb die ultra-wide zelf ook nog niet live gezien nee, en qua games hangt het er denk ik sterk vanaf wat je speelt of het beter/minder is. Als je WoW ofzo speelt zal het beter zijn denk ik, en bij bijvoorbeeld MW3 of counter-strike ofzo, zal het denk ik wel kut zijn omdat alles dan uitgerekt etc is. Weet ik ook niet zeker wat ik nu zeg, maar dat verwacht ik wel.. al hoewel de resolutie wel echt hoog is op dat ding. Je zou hem idd echt ff live moeten zien voordat je hem koopt.
Verwacht wel dat bij winkels als Saturn er wel een show-model staat met een game ofzo.. het is in ieder geval de moeite wel waar om ff te checken daar als je twijfelt er 1tje aan te schaffen
had em gezien en nog paar ander vids.
vind hem wel leuk. not sure wat beste is
27inch 4x4 tafels
of 29 inch 5x3 tafels.
en wat beste combo is 3x27 of vb 24/29/24 setup, of 2x29 boven mekaar...
zoveel opties, zoveel geld, zoveel epicness
2 goedkope van die ebay-link van mij, en dan die awesome U2913WM in het midden. 24/29/24 dus, dat lijkt mij de bazigste set-up van alle bazige set-ups.
3x27, is nog veel duurder en dan heb je die bazige super-sharp er nog niet eens bij.
2x29, is ook awesome, maar mehh, dan liever 24/29/24 imo
Goedkoopste oplossing maar wel de most awesome imo
Op het gebied van poker gaat het echt insane terrible..
Heb er geen woorden voor.. heb al een 50 buy-in down-swing gehad, gevolgd door een 75 buy-in up-swing, daarna break-even en nu weer down, down, down, down.. en het is moeilijk om rustig te blijven en door te grinden.. heb echt geen zin meer om te spelen.
Gisteren had ik een sessie, waarin ik gewoon niet kon winnen op een enkele flip na. Echt zo dramatisch.. had er geen woorden voor, onbeschrijfelijk slecht.
En nu net weer.. KK vs KA, komt er een board: K2453.. oke, super-standaard, i don't care, take it like a man, shut the fuck up, and move on. Geen probleem.. maar als dit soort dingen telkens gebeuren en je tafels als sneeuw voor de zon verdwijnen, je bankroll weer zakt tot waar je begonnen bent, dan is het wel erg moeilijk het steeds te accepteren.
Sinds ik deze challenge begonnen ben run ik al heel erg slecht.. nja.. ben normaal niet zo'n whining little bitch, maar de moed is me op het moment een beetje in de schoenen gezakt.. Re-shove A7s vanaf BB vs SB-open op de bubble, 14BB deep eff. en wordt gewoon gecalled door een 12/14 met K6o en flop K66.. ik wordt knettergek. Verwacht daar geen spite-call van hem, maarja gebeurt toch.
Nja, ik speel wel gewoon door en hoop dat het beter wordt, en voor de liefhebbers hier de graph:

Een behoorlijke swingy grafiek en aan de EV-lijn te zien zit het meer tegen dan mee. Dus het kan net zo goed de komende dagen weer de goede kant op gaan, maar dat is afwachten.
Succes met de laatste fase van je challenge.
Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Aan de EV-lijn te zien zit het meer tegen dan mee.
Hoe kan je dat eigenlijk zien? Want ik snap niet goed hoe die lijn werkt. Ik zie een stijgende lijn waarin ik 400K chips en $70 boven EV run, maar denk dat ik die lijn verkeerd interpreteer, want als ik over deze periode +EV run dan kan ik beter stoppen