Ga naar het forum
challenge ?

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] challenge ?

64 Berichten
15 Gebruikers
0 Reacties
1,366 Weergaven
jova23 Topicstarter
jova23
Oldschool Grinder

beslissen jullie maar, voor mij maakt het niet zoveel uit.
ik doe het louter om de challenge, het competitieve

laat maar weten wat en waar, dan beslis ik wel of ik meedoe.

Waarom doen we dan niet 50x $1 toernooitjes 45 man, regular? Berekening ex rake (omdat die bij Stars hoger is). Het enige verschil is dat op FTP men met 3000 chips begint, maar structuur & verwachte ROI is dan toch verder vergelijkbaar?
Met prijzenpot 3 tot 5 dollar p.p - 65% / 35%.

Oorspronkelijk gepost door gigagonnie
Waarom doen we dan niet 50x $1 toernooitjes 45 man, regular? Berekening ex rake (omdat die bij Stars hoger is). Het enige verschil is dat op FTP men met 3000 chips begint, maar structuur & verwachte ROI is dan toch verder vergelijkbaar?
Met prijzenpot 3 tot 5 dollar p.p - 65% / 35%.

Nee enkel de 90 man beginnen met 3k chips. 45 man is 1500 chips. Goed idee eigenlijk. ROI ex rake berekenen is ook goed.

Heb het even nagekeken: de $1.10 45-man toernooien bij FTP beginnen met 1500 chips en de blinds veranderen na 6 minuten en hebben 6 betaalde plaatsen.
De $1.10 450man Turbo-toernooien bij Stars beginnen ook met 1500 chips, de blinds veranderen na 5 minuten en kennen 7 betaalde plaatsen. De regular toernooien van Stars hebben blinds van 10 minuten en zijn dus eigenijk veel minder vergelijkbaar.

Persoonlijk vind ik het geen punt als de ene helft van de deelnemers de regulars bij FTP doet en de andere helft de turbo bij Stars. Je krijgt na 50 stuks (of misschien moeten we dan, om minder variance mee te nemen toch naar 100 stuks) toch wel een aardig beeld van hoe iedereen het doet. En uiteindelijk gaat het toch om de fun? Doen we een kleinere prijs van $3 p.p.

Tijd om een beslissing te nemen: wie doet er mee en hoe lang geven we iedereen de tijd?

Het feit dat er op stars 7 ITM komen vind ik wel een belangrijk verschil. Dus voor mij liever 1 site.

bobm78
Poker Player

IcMean, als jullie uitgevochten zijn over waar te spelen, en je die 55$ nog nodig hebt om te ruilen, let me know, ik kan je wel helpen... :D

Ja uiteindelijk maakt het niet uit waar we spelen zolang ik met iemand kan swappen als het op stars is, dat heb ik al in mijn eerste post gezegd denk ik :D

IcMean, volgens mij willen wij allebei wel op FT spelen - dus hebben we i.i.g. al 2 mensen voor de challenge op FT! Maar uiteindelijk was het jova's voorstel - het zou wel leuk zijn als we meer deelnemers kunnen vinden! :)

Op alvast op te warmen voor de gemeenteraadsverkiezingen: stemmen op:
- lijst 1: 50x 1,10 45-man turbo op Pokerstars - 7 plaatsen paid
- lijst 2: 50x 1,10 45-man op FTP - 6 plaatsen paid

Stemt allen! Wat mij betreft: meeste stemmen gelden en de rest mag weten of ie alsnog aansluit bij de grootste partij! :D

Mijn keuze: lijst 2 (alhoewel ik wel aan zal sluiten als blijkt dat lijst 1 de grootste partij wordt - mits ik ook wat $ kan swappen bij iemand)

FTP: II (gigagonnie, Icmean)
Stars: /

Als iemand geld nodig heeft op FT, ik kan altijd swappen ;) Omgekeerd ook, als Stars wint dan wil ik swappen :D

edwardwelsh
PokerStrategist

Ook wel interesse, maar enkel als iedereen hetzelfde SNG speelt op dezelfde client. Waar precies maakt mij niet uit.

Gangstahhh
PokerStrategist

- lijst 1: 50x 1,10 45-man turbo op Pokerstars - 7 plaatsen paid

mijn keuze

Oorspronkelijk gepost door IcMean
Stars: I (Gangstahh)
maakt niet uit: I (edwardwelsh)

jova23 Topicstarter
jova23
Oldschool Grinder

lijst 1 --> stars

jova23 Topicstarter
jova23
Oldschool Grinder

wie berekent de roi ex rake ???

ik wil dat wel doen - heb al een excel filetje gemaakt met een overzichtje.

Tussenstand:
Stars: II (Gangstahh, jova23)

Raymond2001? dianacornelisse? Mystique4all? bobm78? Nog meer liefhebbers?

Lastige keus, heb op beide de mogenlijkheid om mee te doen. echter speel ik heel graag op FullTilt en die gaan maar tot 27 man met de turbo. En ik speel ook erg graag (eigenlijk alleen maar) turbo.

Bij deze gaat mijn keuze dan toch maar naar stars.

wil graag een voorstel doen om na deze battle is een superturbo challenge op FT te doen.

Oorspronkelijk gepost door gigagonnie
ik wil dat wel doen - heb al een excel filetje gemaakt met een overzichtje.

Tussenstand:
Stars: II (Gangstahh, jova23)

Raymond2001? dianacornelisse? Mystique4all? bobm78? Nog meer liefhebbers?

FF deze week net wat minder tijd maar de volgende keer zal ik proberen mee te doen. Carnaval staat voor de deur! Maar idd wel leuk.

Hey diana, mijn idee zou zijn dat we iets van een maand hebben om 50 stuks te spelen - met mijn twee kindertjes kan ik ook geen avonden lang grinden. Dus wat mij betreft kun je ook gewoon beginnen na de carnaval - of denken de anderen daar anders over? En welke room gaat je voorkeur naar uit?

Tussenstand:
Stars: II (Gangstahh, jova23, Mystique4All)

Oorspronkelijk gepost door IcMean
Als het op FTP is wil ik wel meedoen, 50-100x 1.10 45 man ofzo.

Op FTP doe ik ook mee ;)

Tussenstand:
FTP: III (gigagonnie, Icmean, Fabuleuss)
Stars: III (Gangstahh, jova23, Mystique4all)

@Mystique4all, het verschil tussen non turbo op FT en turbo op stars is maar 1 minuut per blindlevel ;)

En een hyperturbochallenge zie ik wel zitten. Het enige probleem is roll uiteraard. Hyperturbo's zijn zo'n hoge variance dat je voor een goede challenge al minstens 100 toernooien moet spelen. En de min buyin op FT is 3.80$ wat dus neerkomt op minstens 380$ :P Ik weet niet hoe het zit met de hyperturbo's op stars.