Ga naar het forum
challenge ?

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] challenge ?

64 Berichten
15 Gebruikers
0 Reacties
1,367 Weergaven

Oorspronkelijk gepost door IcMean
Tussenstand:
FTP: III (gigagonnie, Icmean, Fabuleuss)
Stars: III (Gangstahh, jova23, Mystique4all)
maakt niet uit: I (edwardwelsh)

@Mystique4all, het verschil tussen non turbo op FT en turbo op stars is maar 1 minuut per blindlevel ;)

En een hyperturbochallenge zie ik wel zitten. Het enige probleem is roll uiteraard. Hyperturbo's zijn zo'n hoge variance dat je voor een goede challenge al minstens 100 toernooien moet spelen. En de min buyin op FT is 3.80$ wat dus neerkomt op minstens 380$ :P Ik weet niet hoe het zit met de hyperturbo's op stars.

Ok dat maakt ook niet veel verschil dus :f_p:
Zet me maar op maakt niet uit dan

Zullen we hyperturbo voor een andere challenge bewaren? :-) Is niet echt mijn ding en mijn roll is daar idd ook nog niet aan toe!

Tussenstand:
Stars: III (Gangstahh, jova23)
maakt niet uit: I (edwardwelsh, Mystique4all)

Oorspronkelijk gepost door gigagonnie
Zullen we hyperturbo voor een andere challenge bewaren? :-) Is niet echt mijn ding en mijn roll is daar idd ook nog niet aan toe!

Tussenstand:
Stars: II (Gangstahh, jova23)
maakt niet uit: II (edwardwelsh, Mystique4all)

gewoonlars
Oldschool Grinder

Wil wel meedoen liefst op Stars. I like turbo's.

Er zit trouwens een groot verschil in blindlevels tussen non turbo FTP in vergelijking met turbo stars. Bij de 1 zit je na 60 min op 120/240 bij de ander 800/1600 :D.

Oorspronkelijk gepost door Mystique4All

Tussenstand:
Stars: III (Gangstahh, jova23, Mystique4all)
maakt niet uit: I (edwardwelsh)

@Mystique4all, het verschil tussen non turbo op FT en turbo op stars is maar 1 minuut per blindlevel ;)

En een hyperturbochallenge zie ik wel zitten. Het enige probleem is roll uiteraard. Hyperturbo's zijn zo'n hoge variance dat je voor een goede challenge al minstens 100 toernooien moet spelen. En de min buyin op FT is 3.80$ wat dus neerkomt op minstens 380$ :P Ik weet niet hoe het zit met de hyperturbo's op stars.

Ok dat maakt ook niet veel verschil dus :f_p:
Zet me maar op maakt niet uit dan

Hej jongens welke gaan we spelen ? liefst geen hyperturbo, doen we niet 90 man KO sng's fzo op FTP ?

Het ligt al vast dat we 45mans gaan spelen dacht ik.

Nu is het enkel nog voten voor Stars of FTP

Stars: III (Gangstahh, jova23, gewoonlars)

45 mans turbo dan ?

Oorspronkelijk gepost door Fabuleuss

45 mans turbo dan ?

Op FTP hebben ze enkel gewoon -> 6min / level
Op stars turbo = 5min/level

Oorspronkelijk gepost door Fabuleuss

45 mans turbo dan ?

Op FTP hebben ze enkel gewoon -> 6min / level
Op stars turbo = 5min/level

oke leuk :P

Ok, het punt van gewoonlars is een hele goede: de blindlevels schelen idd maar 1 minuut, maar de structuur is heel anders. En volgens mij wil het overgrote deel het liefst turbo's spelen (ikzelf liever niet, maar ik ben geloof ik de uitzondering :-).

Daarom stel ik voor gewoon de challenge op Pokerstars te gaan spelen (op enig moment moet er toch een beslissing genomen worden en Fabuleuss wil graag turbo spelen). Deelnemers:
gigagonnie, IcMean, Fabuleuss, Gangstahh, jova23, gewoonlars, edwardwelsh, Mystique4all en wie zich nog meer aanmeldt voor, laten we zeggen, donderdag 18 februari.

We gaan 50x een 1,10 turbo 45-mans spelen, te spelen vanaf maandag 15 feburari (zodat alles nog afgestemd kan worden) en vóór 15 maart. Prijzenpot: 5 euro per persoon inleg. Momenteel 8 deelnemers, uitbetaling eerste 3 personen:
1: 50%, 2: 30%, 3: 20%. Mochten het meer dan 12 o.i.d. worden kunnen we naar 4 places paid.

Hierbij een excel file waarin iedereen de vorderingen kan bijhouden. Geef het werkblad jouw eigen naam en stuur deze regelmatig (om de paar dagen?) naar mij (gtuurenhout@xs4all.nl) zodat ik het overzicht kan bijwerken.
Excel File Challenge

Is dat wat zo? Nog andere ideeen of meningen - prijzenpot zo groot/klein genoeg? Winnaar zou met deze deelnemers dus 20 euro krijgen.

Ok, het punt van gewoonlars is een hele goede: de blindlevels schelen idd maar 1 minuut, maar de structuur is heel anders. En volgens mij wil het overgrote deel het liefst turbo's spelen (ikzelf liever niet, maar ik ben geloof ik de uitzondering :-).

Daarom stel ik voor gewoon de challenge op Pokerstars te gaan spelen (op enig moment moet er toch een beslissing genomen worden en Fabuleuss wil graag turbo spelen). Deelnemers:
gigagonnie, IcMean, Fabuleuss, Gangstahh, jova23, gewoonlars, edwardwelsh, Mystique4all en wie zich nog meer aanmeldt voor, laten we zeggen, donderdag 18 februari.

We gaan 50x een 1,10 turbo 45-mans spelen, te spelen vanaf maandag 15 feburari (zodat alles nog afgestemd kan worden) en vóór 15 maart. Prijzenpot: 5 euro per persoon inleg. Momenteel 8 deelnemers, uitbetaling eerste 3 personen:
1: 50%, 2: 30%, 3: 20%. Mochten het meer dan 12 o.i.d. worden kunnen we naar 4 places paid.

Hierbij een excel file waarin iedereen de vorderingen kan bijhouden. Geef het werkblad jouw eigen naam en stuur deze regelmatig (om de paar dagen?) naar mij (gtuurenhout@xs4all.nl) zodat ik het overzicht kan bijwerken.
Excel File Challenge

Is dat wat zo? Nog andere ideeen of meningen - prijzenpot zo groot/klein genoeg? Winnaar zou met deze deelnemers dus 20 euro krijgen.

FTP of STARS, want ik heb alleen een account op full tilt poker...

FTP of Stars, want ik heb alleen een account op full tilt?? (ik snap m niet)

Mijn voorkeur gaat ook nog steeds uit naar FT, naar de 45-man 1,10 SnG's. Dus dan hetzelfde voorstel, maar voor FT! :] Want op enig moment moet gewoon de knoop doorgehakt worden en een keuze gemaakt worden, en ik wil wel beginnen met grinden! :D

FTP of Stars, want ik heb alleen een account op full tilt?? (ik snap m niet)

Mijn voorkeur gaat ook nog steeds uit naar FT, naar de 45-man 1,10 SnG's. Dus dan hetzelfde voorstel, maar voor FT! :] Want op enig moment moet gewoon de knoop doorgehakt worden en een keuze gemaakt worden, en ik wil wel beginnen met grinden! :D

Ik kan alleen meedoen als het op full tilt is, dus liefst daar als het kan, en morgen begint de challenge al dus we moeten wel weten op welke pokersite het is.

cheers,

Nou ja, de challenge begint natuurlijk wanneer we willen - maar gezien de reacties lijkt er toch niet verschrikkelijk veel animo voor deze challenge. Ik vind FTP prima, graag zelfs! :D

Ik wil wel meedoen, als iemand mij duidelijk zegt wat de challenge is.

Stars/FTP maakt niet uit, al zit op Stars de kans er dik in dat ik broke ga met mijn 35BI roll :D.

Okay, laatste voorstel dan (van mij althans :D):

We gaan op Full Tilt 50x een 1,10 45-mans spelen, te spelen vanaf zaterdag 20 februari (zodat alles nog afgestemd kan worden) en eindigend 20 maart. Prijzenpot: 5 euro per persoon inleg, uitbetaling eerste 3 personen:

Let op: dit is dus geen turbo, maar wel met blindlevels van 6 minuten. Aanmelding voor zaterdag 20 februari! Deelnemers:
gigagonnie

Okay, laatste voorstel dan (van mij althans :D):

We gaan op Full Tilt 50x een 1,10 45-mans spelen, te spelen vanaf zaterdag 20 februari (zodat alles nog afgestemd kan worden) en eindigend 20 maart. Prijzenpot: 5 euro per persoon inleg, uitbetaling eerste 3 personen:

Let op: dit is dus geen turbo, maar wel met blindlevels van 6 minuten. Aanmelding voor zaterdag 20 februari! Deelnemers:
gigagonnie

Anders maken we gewoon een nieuw topic aan. Met vastgelegde regels. Wie mee wil doen post dan gewoon in dat topic xD Dit is gewoon onoverzichtelijk. Anyways. Ik doe mee! :P

jova23 Topicstarter
jova23
Oldschool Grinder

ik speel gewoon graag turbo's en graag op stars dus ......

Ik bedacht me dat ik toch het liefst non-turbo's speel, dus ik heb een nieuwe thread aangemaakt. FTP Challenge

Jova, misschien moet jij hetzelfde doen voor een challenge op Stars, er was toch ook animo voor.

Groetjes!

kijk aan opgelost _cool:

zal iker nog 1 bijopenen met superturbo's op Fulltiilt dan :f_p: