Ga naar het forum
Checkraise running ...

Meldingen
Alles wissen

Checkraise running hot

359 Berichten
46 Gebruikers
0 Reacties
11.5 K Weergaven
CheckRaise1990 Topicstarter
CheckRaise1990
PokerStrategist

En out, mp raised en moest wel mijn a6 pushen, jammer en op naar de volgende, live is zoveel leuker
Villain had TT

Beantwoorden
Citeren

Fijn dat je plezier hebt gehad!

;)

Beantwoorden
Citeren
Thew0nders
PokerStrategist

Jammer ! Was morgen van plan om te gaan kijken :) Hoe was het fish gehalte ? Want verwacht hier in de buurt niet echt veel pokertalent... :D

Beantwoorden
Citeren
CheckRaise1990
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Thew0nders
Jammer ! Was morgen van plan om te gaan kijken :) Hoe was het fish gehalte ? Want verwacht hier in de buurt niet echt veel pokertalent... :D

Echt enorm, ze willen allemaal de pro uithangen ofzo...
Kerel denkt superlang na nadat ik hem checkraise en hij geeft me zo'n epic stare-down, ik zeg hem: stop de hollywood maar, we weten allemaal wat ge gaat doen, en hij legt netjes de kaarten weg :D

Vooral 3betten schrikt hun af. 3bet = AA,KK blijkbaar, vind het echt jammer dat ik niet verder geraakt ben.

Beantwoorden
Citeren
Thew0nders
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door CheckRaise1990

Oorspronkelijk gepost door Thew0nders

Echt enorm, ze willen allemaal de pro uithangen ofzo...
Kerel denkt superlang na nadat ik hem checkraise en hij geeft me zo'n epic stare-down, ik zeg hem: stop de hollywood maar, we weten allemaal wat ge gaat doen, en hij legt netjes de kaarten weg :D

Vooral 3betten schrikt hun af. 3bet = AA,KK blijkbaar, vind het echt jammer dat ik niet verder geraakt ben.

I lol'd :P

Hoe groot was het field ?

Beantwoorden
Citeren
CheckRaise1990
PokerStrategist

149.
Als je wil is er vandaag een side event om 15.00, gratis entree en 1€ in de pot bij elke deelnemer.
Geen pre-registratie nodig gewoon naar daar gaan en inschrijven, cap van 60 mensen.

Beantwoorden
Citeren
CheckRaise1990
PokerStrategist

Laatste dagen ofwel BE ofwel klein aantal BI's up, vandaag eens goed grinden, heb er zin in!
Hopelijk kan ik 1 Golden SnG meepikken in de hele actie

Beantwoorden
Citeren
CheckRaise1990
PokerStrategist

Net eerste Golden SnG gespeeld en werd zelfs 2de :P
Zéér nice BR-boost wel!

Was al 16 BI's up in mijn sessie maar deze cash van 19$ maakt het wel héél geil :D

BR: $77.46

Beantwoorden
Citeren
solartje
Poker Player

gratz!

Beantwoorden
Citeren

Mooi zo Check!

Beantwoorden
Citeren
CheckRaise1990
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door solartje
gratz!

Oorspronkelijk gepost door Robbie825
Mooi zo Check!

Thx

_____

Goed gegeten en we gaan weer knallen, 0.50's en 1's mixed.

Beantwoorden
Citeren
CarlyTuur
PokerStrategist

Nice.

Beantwoorden
Citeren
CheckRaise1990
PokerStrategist

Dit is echt niet meer leuk... 0.50's lopen goed maar zodra ik maar probeer te spelen op de 1.5's loopt het langs geen kanten... echt niet leuk.

Op de 0.50's heb ik ondertussen al 130$ profit en een steady 40% ROI en het is steeds hetzelfde... enkele dagen grinden om dan weer te proberen op de 1.5's maar het wil maar niet lukken.
[IMGM] [/IMGM]
Dan zakt de moed ook echt in je schoenen als je weet dat je 25$ bijeen gaat grinden om het dan in enkele uurtjes gewoon te zien verdwijnen, dat werkt echt demotiverend! De drang om gewoon 150$ te storten en gewoon de variance uit die 1.5's te grinden is er héél zeker, maar wil me echt aan de challenge houden.

De crescendo-graph blijft duren (+-240BB's under EV)
[IMGM] [/IMGM]

Bankroll: $49.96

Dunno wat ik ga doen, ik wordt er echt depressief van, Ik word zelfs tweede in een golden SnG en dan nog draai ik verlies ;(

Beantwoorden
Citeren
samni
PokerStrategist

Dat is een decrescendo-graph, fwiw..

Verder wel jammer.. Probeer anders eerst eens wat meer BI voor de 1.5's te halen..

Beantwoorden
Citeren
CheckRaise1990
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door samni
Dat is een decrescendo-graph, fwiw..

Verder wel jammer.. Probeer anders eerst eens wat meer BI voor de 1.5's te halen..

[IMGM] [/IMGM]
Het gaat hier over de vorm van de graph natuurlijk

Beantwoorden
Citeren

Laat je niet gek maken. Je weet alvast dat je met zekerheid wint op de 50 cents. Dat moet je uitgangs positie zijn.

Zo hier en daar pas je een 150 cents in, houdt dat goed bij, en schakelt daar geleidelijk aan op over.

Het lijkt op een mental block. En hopelijk is dat het ook, want dan ligt het niet aan je spel op zich, maar aan je handelen zodra je upmovet. M.a.w.: je kunt er aan werken om het te verbeteren.

Niet bijstorten. Dat zal je tilt vergroten. Hou je aan de challenge, dan komt het goed. Stel er geen tijdsdoel aan, dat vergroot de druk. Gewoon lekker ontspannen grinden. Het moment van omschakelen komt vanzelf.

Good luck!

Beantwoorden
Citeren
solartje
Poker Player

ga je heel vaak tegenkomen. zo goed als elke keer dat je upmoved. tenzij dat je hotrunned en tegen dat je ge-adapt aan de nieuwe buy-in dat je dan weer normaal rund.

je moet er gewoon door. de raad die al werd gegeven om een grotere aantal BI marge op te sparen werkt ook wel. zit in zelfde straatje en heb er evenveel last van mentaal bij mijn upmove. denk dat het er gewoon bij hoort

goodluck en onthou die graph van de 0.5$. je gaat echt geen 40% roi verschil hebben tussen de 0.5$ en de 1$. kijken even je stats na in hem op elke bi, om te zien of je wel dezelfde game speelt of of je unbewust een scared money game speelt. gewoon vb vpip/pfr even bekijken en zien of die in elkaars buurt ligt of of je bent gaan nitten

Beantwoorden
Citeren
CheckRaise1990
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door solartje
ga je heel vaak tegenkomen. zo goed als elke keer dat je upmoved. tenzij dat je hotrunned en tegen dat je ge-adapt aan de nieuwe buy-in dat je dan weer normaal rund.

je moet er gewoon door. de raad die al werd gegeven om een grotere aantal BI marge op te sparen werkt ook wel. zit in zelfde straatje en heb er evenveel last van mentaal bij mijn upmove. denk dat het er gewoon bij hoort

goodluck en onthou die graph van de 0.5$. je gaat echt geen 40% roi verschil hebben tussen de 0.5$ en de 1$. kijken even je stats na in hem op elke bi, om te zien of je wel dezelfde game speelt of of je unbewust een scared money game speelt. gewoon vb vpip/pfr even bekijken en zien of die in elkaars buurt ligt of of je bent gaan nitten

Ga dat waarschijnlijk weer doen ja, meerder BI's. Deed dat de eerste keer bij het upmoven en toen dat mislukte was ik telkens te ongeduldig.
Als ik thuis ben ga ik eens naar mijn stats kijken in HEM, denk wel dat ik wat meer scared money speelde ja. Lijkt me ook wel beetje normaal dat als je upmoved dat je een gevoel hebt van: dit is je kans! Maar dat zou niet mogen.

Beantwoorden
Citeren
CheckRaise1990
PokerStrategist

Wat dingen bekeken in HEM vanavond:

Kan dus serieus nog wat gewerkt worden aan spel op SB, BB, MP en BTN ook wel.

Small Blind:
Voor ik naar de handen ging kijken wist ik al dat ik hier véél te veel afcall preflop. Met 1 of 2 limpers ziet het soms wel al eens leuk uit om met Q5o eens een flopje te zien wat gewoon slecht is. Folden die handel!!

Big Blind:
Eigenlijk een beetje hetzelfde verhaal als op de SB, veel te veel flops willen zien met crap, niet meer doen.

Middle Position:
Not sure wat ik hier zo verkeerd doe, heb wat handen bekeken van MP, maar zie niet echt wat ik verkeerd doe.

Button:
Zowiezo dat ik hier nog te tight ben. Ik mis vrij veel spots.

Heb dan ook mijn stats bekeken per blindlevel Maar weet niet echt wat wel/niet goed is. 70k handen overall: 6.51bb/100, 23.3/19 VPIP/PFR

Verschillende blindlevels:
10/20
15.5/9.58 ---14.79bb/100

15/30
16/10.3 ---12.44bb/100

25/50
18.3/12.9 ---8.92bb/100

50/100
19.7/14.6 ---8.97bb/100

75/150
20.6/16.7 ---8.65bb/100

100/200
21.5/18.4 ---10.41bb/100

100/200/25
**/** (kan ik even niet vinden)

150/300
23.6/20.9 ---9.35bb/100

200/400
25.6/22.8 ---11.22bb/100

300/600
27.4/24.3 ---9.05bb/100

400/800
27.3/24.4 ---1.69bb/100

500/1k
28.1/25.2 --- -2.82bb/100

600/1.2k
29.2/26.5 --- -5.21bb/100

800/1.6k
31.6/29 --- -2.78bb/100

1k/2k
35.7/32.7 -0.79bb/100

Ik denk persoonlijk dat het vrij goed zit tot 300/600 en dan neemt het ineens een duik. Heb eigenlijk echt geen idee wat slecht goed is, maby die me wat kan vertellen met deze stats te zien? Is eigenlijk mijn eerste keer dat ik tegoei naar mijn stats kijk, ook per level etc. Wist eerst niet hoe dit moest, thanks Dennis ;)

Iets wat mij opgevallen is tijdens het bekijken van deze stats is mijn finishing places die ik tegenkwam: 28x 1ste, 14x 2de. Ben ik best wel fier op, HU zit dus wel vrij goed.

Vandaag ging poker niet lekker, liep al even boven EV op 0.5's en heb vandaag wat EV moeten inleveren, I don't mind at all!
Bankroll:43$ ish, zo'n 12-15 BI's down, niet goed :P

Ik zie het weer volledig zitten, kom maar op 0.5's, ik crush je een week of twee en dan pak ik je grote broer 1.5's ook aan!
Cya

Beantwoorden
Citeren
solartje
Poker Player

mini post, omdat ik er zo ook niet zoveel kan uit zien.

(-tip, gebruik altijd evbb/100)

- early levels te grote gap tussen vpip-pfr (idd teken van teveel callen, confirmed door je jezelf , vaak leak door sb/bb te vaak te completen. je zit oop. niet doen)

- midgame ziet er goed uit

- 300/600 is vanaf FT. dat je op die nanostakes tot aan de bubble iets tighter bent is niet zo erg. is zelf ok, zeker omdat ze icm niet kennen, laat hun maar busten. bubble op 0.50$ ligt gemiddeld rond de bb600 level.

- levels erboven... no idea . vermoed te kleine sample (hoe hoger blindlevel hoe kleiner uw sample, hoe groter de variance, hoe moeilijker iets te zeggen puur op stats). zelf even kijken waar je je bb/100 verliest?

alsk een gok moet maken, vind je vpip daar wat aan de lage kant. denk dat je te tight bent first in. maybe leg je jezelf te hoge ICM op bij first in spots. first in, niet zoveel op icm letten als bij calls, blijven je ATC spots nemen. vanaf anté's vindk je heel nice agressie hebben, maar eens ITM vindk je aan de tightere kant.

- weird. chips won CO is negatief maar bb/100 is die 129( lol onmogelijk), chips won op mp is positief , maar bb/100 is die huge negatief) makes no sense.

Beantwoorden
Citeren