Ga naar het forum
Checkraise running ...

Meldingen
Alles wissen

Checkraise running hot

359 Berichten
46 Gebruikers
0 Reacties
11.5 K Weergaven
CheckRaise1990 Topicstarter
CheckRaise1990
PokerStrategist

Ja heb echt een uur liggen klooien met HEM en kan evbb/100 maar niet vinden :(
Ook het filteren van alle blindlevels tegelijk ging niet dus ben ik alle blindlevels maar af gegaan en heb het even in kladblok genoteerd :P

zelf even kijken waar je je bb/100 verliest?

Ja morgen ga ik eens deftig naar de verschillende handen kijken op verschillende levels, was het een beetje laat voor nu, heb hier en daar wel rap even gekeken naar een handen maar dat is het dan ook. Morgen even tegoei doen.

maar eens ITM vindk je aan de tightere kant.

Klopt wel, ben best wel tight ITM, ga ik morgen ook eens tegoei bekijken, spots die ik mis.

- weird. chips won CO is negatief maar bb/100 is die 129( lol onmogelijk), chips won op mp is positief , maar bb/100 is die huge negatief) makes no sense.

Geen idee ?( Heb er in ieder geval niks aan verandert ofzo, als dat al gaat :P

Thx Solartje! Much appreciated!!

Beantwoorden
Citeren
wcgrutto
PokerStrategist

[

- weird. chips won CO is negatief maar bb/100 is die 129( lol onmogelijk), chips won op mp is positief , maar bb/100 is die huge negatief) makes no sense.

make sense.

vb.
Laat zien of je goed/slecht runt in endgame/early game. Als je ze vergelijkt met de winnings.

vb stel je verliest met AA vs JJ.

Als je dit doet op blindlevel 10/20 met 1500 stack. verlies je 1500 chips, of 75bb.

stel je wint AA vs JJ
Als je dit doet op blindlevel 200/400 met 6000 stack. win je 6000 chips, of 15bb.

Beiden handen zijn gespeeld op CO, dan krijg je net$ =4500 en bb/100= -60bb

Denk ik toch. ?

Dus bij checkraise, op vb BB run je slecht in early game, maar beter in endgame. Terwijl je op CO goed runt early, maar slecht end game.

Edit: Voor Hem2, als je EVbb/100 in stats wil.
(Links vanboven, naast positie, staat "stats" in vertikale schrijfrichting. Daarop drukken, Dan zie je drie kolommen, tweede kolom, naar onder skrollen tot je ALLInEquity hebt gevonden, selecteren en dan zie je rechts EV BB/100. Die moet je dan, met pijlbutton naar linkse kolom zwieren.)

Beantwoorden
Citeren
solartje
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door wcgrutto
[

make sense.

vb.
Laat zien of je goed/slecht runt in endgame/early game. Als je ze vergelijkt met de winnings.

vb stel je verliest met AA vs JJ.

Als je dit doet op blindlevel 10/20 met 1500 stack. verlies je 1500 chips, of 75bb.

stel je wint AA vs JJ
Als je dit doet op blindlevel 200/400 met 6000 stack. win je 6000 chips, of 15bb.

Beiden handen zijn gespeeld op CO, dan krijg je net$ =4500 en bb/100= -60bb

Denk ik toch. ?

Dus bij checkraise, op vb BB run je slecht in early game, maar beter in endgame. Terwijl je op CO goed runt early, maar slecht end game.

(Links vanboven, naast positie, staat "stats" in vertikale schrijfrichting. Daarop drukken, Dan zie je drie kolommen, tweede kolom, naar onder skrollen tot je ALLInEquity hebt gevonden, selecteren en dan zie je rechts EV BB/100. Die moet je dan, met pijlbutton naar linkse kolom zwieren.)

+1 is ook men eerste reactie, die bb/100 van meer dan 100 was beetje van huh? met die grootte wel de moeite om eens te kijken of het geen fout is, want dat is insange hoog

Beantwoorden
Citeren
wcgrutto
PokerStrategist

mja, die CO/MP difference is wel weird.

Wss zal EV wel betere indicatie zijn, of er iets is fout gelopen of het gewoon extreme variance is.

Beantwoorden
Citeren
CheckRaise1990
PokerStrategist

thanks! ev bb/100 staat er bij nu.
__

Laatste week was echt niet leuk, en ook heel dom van mij.
Heb echt vanalles gedaan met mijn roll van de challenge: NL2, PLO2, MTT's (way over BRM), 1$ 45's, 180's, hyper 6 & 9 max, alles dus.

Bankroll heeft er niet extreem aan geleden, zo'n 10$ down.
Ik ben echt te ongeduldig, ik verwachtte toch op de 1$'s te grinden na een maand maar ik blijf maar plakken op de 0.5's. Daardoor dat ik andere dingen ging spelen om toch proberen mijn bankroll te boosten omdat ik toch denk (not sure) dat ik 0.5's beat en ik maar niet vooruit kom.
Ik ga mezelf gewoon excluden van andere games/limits en mezelf maar verplichten de 0.5's te grinden voor waarschijnlijk nog een kleine maand, tenzij ik weer zo'n vette hotrun kreeg zoals in 't begin.

Bankroll:$24.31, terug bij het begin.

Beantwoorden
Citeren

Gewoon lekker relaxed blijven. Geen tijdsdruk aanmeten: je hebt je hele leven nog!

Good luck!

Beantwoorden
Citeren
CheckRaise1990
PokerStrategist

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaand it's gone.

Noem me een opgever, failer, verliesgevende speler. /care

Ik stort 200$ en ga op de 1's spelen. Ik ga niet nog een maand klungelen op 0.5's terwijl ik op de 1's beter kan bijleren. Ben al vaker iets begonnen en niet afgemaakt, dat ik niet meer serieus genomen zal worden hierna als ik iets probeer te doen is gewoon mijn eigen fout.

op 50k handen:
big blinds:
[IMGM] [/IMGM]

winnings:
[IMGM] [/IMGM]

Op die grafiek van winnings kan je zelfs perfect zien waar ik 1.5's speelde en waar ik 0.5's speelde. Op de ene grafiek ben ik een hotrunner, de andere niet. En blijkbaar is de BB grafiek meer realistischer dus FML. Ik suck gewoon keihard terwijl ik denk dat ik decent speel... Duh dat ik beats krijg, iedereen krijgt ze. Maby dat ik gewoon doorspeelde en het maar op die beats stak? IDK ben echt... Mind is fucked.
kutspel

Beantwoorden
Citeren
Kleinevis
PokerStrategist

Niet opgeven hé !! Je komt er wel , met vallen en opstaan. Iedereen bijt door de zure appel.

Is geen slecht idee voor meteen de 1 $ te gaan spelen.

Succes man

Beantwoorden
Citeren
solartje
Poker Player

je haalt ev volgens die graph 10 evbb/100 wat zeker nice te noemen is.
hoger moet zeker kunnen, dus er zullen zeker leaks inje spel zitten, maar je speelt winstgevend. graph gaat duidelijk naar omhoog. nu moet je wel rake betalen etc, maar met 10bb/100 zou je toch longterm wat profit moeten hebben. Denk dat je gewoon te weinig sample hebt. speel er 10x meer, en durf wel een bet maken dat je dan up bent, met exact zelfde game.

gewoon blijven leren, blijven verbeteren, die evbb/100 blijven doen stijgen, je roi blijven doen stijgen , en blijven volume maken. nobody said it was easy :)
poker is een marathon, geen springt (lol heb dit al 100 keer gezegd pbb) maar is ook zo. je bent een amateur, je grind niet fulltime, dus volume maken duurt bij ons maanden, maybe zelf jaren waar het bij een andere week of maanden is.

heb zelf ook al 5 pogingen achter de rug om de 15$ te beaten, in de tijd probeer ik het nu al een jaar, in aantal games is dat 4000 games, en het lukt nog steeds niet. moest het easy zijn, zou iedereen hun dayjob quiten en pokeren. sommigen doen het gewoon easy lijken, terwijl de werkelijkheid is: dat je er gewoon keihard voor moet werken, jaren aan een stuk. no shortcut's , no secrets, no buy in's skippen om minder drunk russian's tegen te komen, not te fier zijn om te downmoven als het nodig is.

Beantwoorden
Citeren

Ik sluit me bij Kleinevis en Solartje aan. En bovenal: maak jezelf niet gek. Je legt jezelf tijdsdruk op. Je gaat het heus wel beaten, maar je gunt jezelf de tijd niet. Hou je gewoon aan de challenge, en laat dat storten achterwege.

Je upmove komt er beslist.

Lees anders mijn blog met het schelden erin nog eens door. Zo slecht ben jij toch niet, mentaal gezien. Kop op, even pauze van een paar dagen. Rust nemen, wat sporten, en wat studeren. En dan weer lekker aan de bak.

Succes!

Beantwoorden
Citeren
Wolfske
Poker Player

word gewoon eens losser ipv zo koppig vast te houden dat QT geen jam was daar ... gewoon jammen .. tegen die idioten kan echt veel :P

Beantwoorden
Citeren
CheckRaise1990
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Wolfske
word gewoon eens losser ipv zo koppig vast te houden dat QT geen jam was daar ... gewoon jammen .. tegen die idioten kan echt veel :P

?( ik ben ook veel losser geworden en heb al lang geaccepteert dat die qt een push was en push die zelf nu ook instant met een dubbele salto en schroef of hoe je het ook graag hebt :P
Geen oude koeien uit de gracht gaan hale he wolf :P
____

Besloten om 75 te storten en toch door te gaan op de 0.5,s.

Je gaat het heus wel beaten

Dat is 't hem net... Ik beat het al maar toch 0$ op mijn starsrekening, daar wordt ik gek van..
Ik let teveel op mijn roll, ik zou het moeten zien als gewoon iets waardoor ik bepaalde limieten kan spelen, maar dat vind ik moeilijk.

Beantwoorden
Citeren
Skrolk
Oldschool Grinder

Gisteren toch alvast twee games van je bekeken die je had gestuurd, als mijn vermoeden klopt qua stakes weet ik waarom het waarschijnlijk niet helemaal loopt op de $1,5.

Maar dat kan jij alleen bevestigen vanavond omdat je de orginele stars hh gerenamed had.

Beantwoorden
Citeren
Arjon
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door CheckRaise1990
...

Grappig, hier halen we ze uit de sloot, terwijl ik grachten eigenlijk meer met NL associeer dan andersom. Hoe kan dat spreekwoord zo geëvolueerd zijn..

Beantwoorden
Citeren
Wolfske
Poker Player

stuur mij ook eens een HH op .. kga de belangrijkste fouten zoeken .. ik ben vrij zeker dat je nog te tight gaat zijn :P

Beantwoorden
Citeren
Wolfske
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door Arjon

Oorspronkelijk gepost door CheckRaise1990
...

Grappig, hier halen we ze uit de sloot, terwijl ik grachten eigenlijk meer met NL associeer dan andersom. Hoe kan dat spreekwoord zo geëvolueerd zijn..

Sinds ik mijn royal flush gisteren maakte staat de hele wereld op zijn kop .. ongetwijfeld dat het een gevolg daarvan is ! :f_cool:

Beantwoorden
Citeren
CheckRaise1990
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Wolfske
stuur mij ook eens een HH op .. kga de belangrijkste fouten zoeken .. ik ben vrij zeker dat je nog te tight gaat zijn :P

Alright met plezier, als je op skype bent stuur ik je er 2.
Wss ben ik nog steeds te tight ja, maar ineens van nit naar zo'n loose speler als jou lukt niet op 123 hé :P

Beantwoorden
Citeren
Wolfske
Poker Player

Jawel gewoon anytwo jammen altijd :coolface:

Beantwoorden
Citeren

Het woord in de titel, FAILED, ofwel verwijderen, ofwel vervangen door DELAYED.

To fail = falen = mislukken = verliezen = loser. Dat ben jij niet. Weghalen derhalve!

Met frisse moed je weg vervolgen. Ik heb tig keer op NUL gestaan met mijn roll, maar ben telkens weer begonnen.

Doorgaan!

Good luck! ;)

Beantwoorden
Citeren
Orodin
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Robbie825
Het woord in de titel, FAILED, ofwel verwijderen, ofwel vervangen door DELAYED.

To fail = falen = mislukken = verliezen = loser. Dat ben jij niet. Weghalen derhalve!

Met frisse moed je weg vervolgen. Ik heb tig keer op NUL gestaan met mijn roll, maar ben telkens weer begonnen.

Doorgaan!

Good luck! ;)

Heel goed punt, fully agree! :)

Veel succes, je komt er heus wel. Aan die grafieken te zien zal het geen probleem voor je moeten zijn. Maar idd: kies wel een main game, daar kom je imo een stuk verder mee!

Beantwoorden
Citeren