Oorspronkelijk gepost door kokkie1975
gg ouwe hotrunnert
weer wat geshipt?
Oorspronkelijk gepost door CheckRaise1990
Nee, was gewoon één hand dat ik best epic speelde, wss zei kokkie dat daarom.
ook leuk, daar niet van
Nu even een 30tal km fietsen.
edit:
fail... Maak ik me helemaal klaar om te gaan fietsen, blijkt mijn fiets nog bij mijn vriendin te staan.
Ik ben volledig klaar met poker.
Bedankt PokerStrategy voor wat jullie me allemaal geleerd hebben.
Mijn moeder is ondertussen helemaal weg van poker, ik zal waarschijnlijk af en toe vertellen hoe het met haar pokercarrière gaat aangezien ze geen tijd heeft om te posten tijdens het spelen en ze niet zo graag typt.
Oorspronkelijk gepost door CheckRaise1990
Ik ben volledig klaar met poker.
Bedankt PokerStrategy voor wat jullie me allemaal geleerd hebben.Mijn moeder is ondertussen helemaal weg van poker, ik zal waarschijnlijk af en toe vertellen hoe het met haar pokercarrière gaat aangezien ze geen tijd heeft om te posten tijdens het spelen en ze niet zo graag typt.
Na je rebuy ship geen geluk meer gehad of what's up?
De kick is er niet meer, nu zit ik achter de computer wat te klikken, niet leuk... Dus stop ik er maar mee.
Oorspronkelijk gepost door Robbie825
Is een grapje, toch?
Nee ik ben echt bloedserieus. Ben er klaar mee.
Scoop1 low heeft ze mincash (KK<AA)
Scoop1 mid zit ze 22 plaatsen van het geld met 27 BB's
Een moederdaggrap. Ik vind het wel een goeie.
Hoe kan iemand die zich de best noemt geen kick meer hebben, terwijl hij rond de 20 jaar jong is? Ik heb zelfs die kick nog. Elke keer weer. Ik ben zelfs blij met elke plaats winst die ik kan boeken.
Succes voor je moeder!
Als het echt zo is wens ik je het allerbeste toe. Veel succes met alles dat je doet, en misschien dat we ons weer eens hier zien op het forum of toch weer aan een tafel. Het ga je goed Pieter.
Aloha
ik denk er ook over na om te stopen met pokeren kom niet verder
en word gek van Oostblokkers die 15 uur per dag pokeren op 12 tafels.vroeg of laat verlies je van die gasten
ik heb geen tijd om 10 uur per dag te pokeren.en alleen maar de nuts te spelen
waar is de fun gebleven in het pokeren?
CheckRaise1990 het gaat je goed wat je ook doet