nice double met AK
Die zijn zeker easy op zich... die moeder van je moet maar eens coachings gaan geven hiero!
WTF?
Waarom schrijft je moeder niet gewoon zelf in haar blog? Zo lijkt het op niet veel imo.
Als PokerStrategy dat wenst zal ik het eens aan haar vragen.
Maar dat ga ik echt niet helemaal regelen voor haar, dan moet PokerStrategy maar even wat laten weten in een PM en dan geef ik haar telefoonnummer wel zodat ze het zelf kan regelen (als ze coaching wilt geven natuurlijk).
Ik heb gevraagd aan een mod of zij zelf mag bloggen op mijn account, maar dat is niet toegestaan, dus vroeg ze of ik voor haal wilde bloggen. Aangezien ik voor privézaken toch bijna continu op de computer zit doe ik dat graag voor haar.
En een eigen account wilt ze niet aanmaken voor persoonlijke redenen.
Ik zie je edit nu pas.
Je doet maar he. Maar het is gwn totaal niet interessant om de resultaten van een random persoon zijn moeder te lezen. Het is ook niet echt een blog, maar opsomming van resultaten. Als het voor prive redenen niet kan, kan je evengoed thuis in een excel schrijven. Ik snap gwn niet wie er iets aan heeft. Het zijn iig niet de lezers.
In ieder geval veel succes aan je moeder :D.
Tja ik vind het ook niet echt interessant, maar handjes posten is wat moeilijker omdat ze die handjes eerst naar mij moet sturen, dan moet ik ze nog converten en dan hier zetten. Beetje veel werk.
Ze verwacht ook niet dat iemand het leest, niemand wordt ook verplicht om het te lezen.
Ik zal de succeswensen doorgeven!
Snap niet waarom je in de spotlight wilt staan met deze onzin tbh.. Lijkt ons allemaal heel obv waarom 'je moeder' speelt opeens na die vele ships van je overlangs.. Dus van mijn part kan je stoppen met het hele moeder gedoe en in 3de persoon gepraat.
Je gelooft natuurlijk wat je zelf wilt, ik vertel alleen de waarheid.
Overigens heeft het zeer weinig met spotlight te maken, moest niemand hierin kijken of reageren, deed ik precies hetzelfde.
whats wrong checkraise??
even geen puf meer? dat klinkt niet lekker!
Tijd voor wat vitamine D in Nederland,
Oorspronkelijk gepost door yakuza0595
omdat je ging stoppen?
Oh ik ben al gestopt. Maare geen puf? nee hoor, vind het gewoon saai geworden.