Ga naar het forum
Chivaz; Moving Fast...

Meldingen
Alles wissen

Chivaz; Moving Fast Forward

1,864 Berichten
125 Gebruikers
0 Reacties
53.8 K Weergaven
Chivaz1 Topicstarter
Chivaz1
Elite Grinder

het blijft toch wel vreemd hoor.
Ik denk niet dat mijn spel anders is, als ik tegelijkertijd op 2 verschillende sites speel. Toch blijf ik op Partypoker ontzettend slecht runnen op het moment. Met tot gevolg dat ik op wat andere sites wat ga spelen. Wat playerpoints her en der omzetten in toernooitickets enzo. Zo had ik ook nog € 35,- op Titanpoker staan. Vraag me niet waarom, maar Titan had me zomaar een bonus gegeven, die ik vrij moest spelen, voordat ik dat geld eraf mocht halen. Ok, dan speel ik wel even wat op Titan, zonde om dat geld daar te laten staan, dan kan het beter op mn Neteller staan :) Ondertussen van de €35,- op nl20 binnen no time €265,- gemaakt. Ik hit alles, ik maak hero calls die kloppen en elke coinflip is bijna voor mij (jammergenoeg wel nog een AI AA vs QQ verloren voor 150BB). Hoe kan het nou toch dat met hetzelfde spel, je op de ene site +35bb/100 loopt over 2k handen, en op de andere -10bb/100. tja... variance... En het kan niet zijn dat het komt omdat villain mijn stats op de ene site wel heeft en de andere niet. Want ik ben net van naam veranderd op Party, dus daar hebben ze mijn stats ook niet. Naja, we blijven maar gewoon door spelen en proberen op elk moment op elke site de juiste beslissing te maken. Dat is het enige, en het beste wat we kunnen doen.

Beantwoorden
Citeren
Chivaz1 Topicstarter
Chivaz1
Elite Grinder

14 BI up over 2100 handjes op Titan.
Jammergenoeg wel slechts op nl20.
In EV zou het trouwens 10BI up zijn.
Blijft vreemd dat het op party dan niet wil lukken nu.

Beantwoorden
Citeren
Gangstahhh
PokerStrategist

Maar tis ook niet echt raar dat je wint op een lagere limiet

En ik denk ook, als je eenmaal denkt dat je kut runt enz enz, dat je er ook onder lijdt, en als iets anders dan als een fresh start voelt , kun je miss beter spelen

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door Gangstahhh
Maar tis ook niet echt raar dat je wint op een lagere limiet

En ik denk ook, als je eenmaal denkt dat je kut runt enz enz, dat je er ook onder lijdt, en als iets anders dan als een fresh start voelt , kun je miss beter spelen

This.

Beantwoorden
Citeren
Chivaz1 Topicstarter
Chivaz1
Elite Grinder

you gotta love the joker card...

iPoker - €0.50 NL - Holdem - 6 players
Hand converted by PokerTracker 3

SB: €48.75
BB: €41.94
Hero (UTG): €50.00
MP: €51.50
CO: €45.31
BTN: €28.02

SB posts SB €0.25, BB posts BB €0.50

Pre Flop: (€0.75) Hero has J♣ J♥

Hero raises to €1.75, fold, CO calls €1.75, fold, fold, BB calls €1.25

Flop: (€5.50, 3 players) 5♥ 3♠ 4♠
BB checks, Hero bets €4.50, CO raises to €9.00, BB calls €9.00, Hero calls €4.50

Turn: (€32.50, 3 players) 5♠
BB checks, Hero checks, CO bets €0.50, BB calls €0.50, Hero calls €0.50

River: (€34.00, 3 players) J♠
BB bets €14.50, Hero raises to €38.75, CO calls €34.06, BB calls €16.19

BB shows 5♦ 5♣ (Four of a Kind, Fives) (PreFlop 18%, Flop 56%, Turn 95%)
Hero shows J♣ J♥ (Full House, Jacks full of Fives) (PreFlop 67%, Flop 5%, Turn 0%)
CO shows 2♠ T♠ (Flush, Jack High) (PreFlop 15%, Flop 39%, Turn 5%)
BB wins €123.07
Hero wins €6.74

Beantwoorden
Citeren
Twisted1984
Elite Grinder

Ik heb de laatste 2 weken van februari ook overigens bar slecht gerund op Party :(. Ik ga vanaf dinsdag iig weer dik grinden. Heb jij al besloten wat voor level je gaat doen met die promo?

Beantwoorden
Citeren
Chivaz1 Topicstarter
Chivaz1
Elite Grinder

ik run ook zwaar onder EV, zo'n 15 BI. En bovenstaand soort handjes (ook al was deze op Titan) zie je daar nog niet eens in terug.

Ik ga slechts voor level 4.
Ik heb uitgerekend dat ik level 5 niet ga halen, als ik mn normale aantal handen speel. De winst daaruit wordt lager dan als ik gewoon relaxed level 4 speel. Ook al is dat maar $125,- bonus. Bovendien zal ik bijna palladium halen, waardoor ik de bonus van 10k partypoints kan gaan vrijspelen. Ik heb ook zin in al de snowball freerolls, plus de party-poker challenge freerolls. Hopelijk kan ik me ook nog kwalificeren voor de Sunday million volgende week.

Beantwoorden
Citeren
Twisted1984
Elite Grinder

Ah ja. Sunday Million ga ik ook even een uitzondering voor maken ja :). Die 5 miljoen guaranteed prizepool moet ik wel spelen.

Ik ga iig voor level 6. Kun je met level 5 ook niet hoger halen dan $125 toevallig? Naja zal wel niet omdat alle hoge bonussen in de laatste levels zitten waar je geen PP's bijna meer voor moet halen :x. Die snowball freerolls vind ik niet de moeite waard iig :P. Ik weet niet eens wanneer die zijn.

Beantwoorden
Citeren
Chivaz1 Topicstarter
Chivaz1
Elite Grinder

nee, meer de partypoker challenge freerolls. Die zijn wat meer waard.

Beantwoorden
Citeren

Zat/zit jij net aan de NL20SH tafels? :P

Edit: Op ipoker that is. ;)

Beantwoorden
Citeren
Chivaz1 Topicstarter
Chivaz1
Elite Grinder

ja, klopt
daar heb ik nog wat geld staan, wat ik daar wel wil hebben, omdat ik er toch niet van plan ben er nog te gaan spelen. maar wil eerst even naar de 20k ipoints, om een bonusje te kopen voor ik dat doe :)

Beantwoorden
Citeren

Ok gezellig, zat ik op 1 tafel links van je. ;)

Beantwoorden
Citeren
Chivaz1 Topicstarter
Chivaz1
Elite Grinder

hmz, niet gemerkt.
heb ook geen stats van je op 'vixae' iig.

waar kan ik wat rungood kopen trouwens?

Beantwoorden
Citeren

Nee klopt, speel ook onder een andere naam op ipoker. :D

Ik had vandaag mijn rungood weer goed na 6 bi verloren te hebben gisteren, vandaag de 6 er weer terug bij.

Beantwoorden
Citeren
Chivaz1 Topicstarter
Chivaz1
Elite Grinder

Besloten geen toernooien te gaan spelen vandaag.

Ik wilde Het FTOPS $22,- spelen en me kwalificeren voor de sunday millions op party en op stars, plus nog een $108 toernooi op Ongame. Maar het begint me allemaal te laat en ik ben niet gemotiveerd genoeg om tot laat te spelen (lees tot de volgende dag), aangezien ik morgen een nieuw huisje ga bekijken in Istanbul om te gaan wonen en mn verblijfsvergunning hier moet regelen.

Dus tot de Sweet sunday vanavond :)

Beantwoorden
Citeren
Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Is de zoektocht naar het huis geslaagd?

--> PICS _biggrin:

Beantwoorden
Citeren
Chivaz1 Topicstarter
Chivaz1
Elite Grinder

Nee, het huis dat ik wilde bekijken was door de eigenaar opeens verhuurd.
Terwijl het verhuurbedrijfje me verzekerd had dat ik het wilde hebben als ik het zou willen. Naja, Turkse praktijken...

Morgen gaat de zoektocht verder.

Pokerwise gaat het weer wat beter na een kleine inzinking. Speel BE op nl50 nu, maar ik speel denk ik wel goed. Wachten op het moment dat ik mn ev weer ga goedmaken en een beetje rungood krijg.

Beantwoorden
Citeren
Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Chivaz1
Nee, het huis dat ik wilde bekijken was door de eigenaar opeens verhuurd.
Terwijl het verhuurbedrijfje me verzekerd had dat ik het wilde hebben als ik het zou willen. Naja, Turkse praktijken...

Ik zou het eerder Zuidelijke-zonnesteek-praktijken noemen.

Ik ben onlangs verhuisd naar Gibraltar. Na meer dan 6 weken (en een deposit + 1 maand rent betaald te hebben), heb ik nog steeds geen huurcontract.

Gisteren kwam de makelaar dan eindelijk langs met het contract en was heeeel erg verbaasd dat de huur voor deze maand nog niet betaald was (want dat moest al bijna twee weken geleden -> maarja geen contract is geen pieken....Maar dat vond hij toch maar allemaal raar hoor, stomme noorderlingen met hun contracten en alles zwart op wit willen hebben _biggrin: )

Beantwoorden
Citeren
Chivaz1 Topicstarter
Chivaz1
Elite Grinder

double post

Beantwoorden
Citeren
Chivaz1 Topicstarter
Chivaz1
Elite Grinder

zo speel je je draws dus niet!

Villain is uberfish 60/40 en 3bet zo'n 30% over 150 handjes. Ik denk zijn redelijk kleine 3bet IP wel te profitabel te kunnen callen met 67s-jts. Maar ik ging hier voorbij aan de timingread die ik had, omdat het ontzettend lang duurde voordat hij de 3bet maakte preflop. Meestal betekent dit een erg sterke range. Op de flop maakte hij een hele snelle check, waardoor ik dacht dat hij baalde dat zn KK opeens niet meer zo sterk was.

Toch zou hij hier KK ook niet folden op een bet, ik kan hier beter gewoon checkbehind spelen op de flop. Na zn c/r moeten de alarmbellen gaan rinkelen, maar hoop ik toch een suckout te kunnen maken met 8 outs die ik wist dat ik had. Ik ship terwijl ik weet dat ik geen fold equity heb, en dat is gewoon -ev. Als je wel FE hebt (al is de hoeveelheid FE altijd lastig inschatten), kun je een kale draw op de flop soms wel shippen. Maar zonder FE is het sowieso -ev.

PartyGaming - $0.50 NL (6 max) - Holdem - 6 players
Hand converted by PokerTracker 3

SB: $144.49
BB: $50.00
UTG: $149.61
MP: $76.03
CO: $20.63
Hero (BTN): $50.00

SB posts SB $0.25, BB posts BB $0.50

Pre Flop: ($0.75) Hero has 6♠ 7♠

fold, fold, CO raises to $1.30, Hero calls $1.30, SB raises to $4.20, fold, fold, Hero calls $2.90

Flop: ($10.20, 2 players) K♦ 8♠ A♠
SB checks, Hero bets $7.26, SB raises to $23.60, Hero raises to $45.80 and is all-in, SB calls $22.20

Turn: ($101.80, 2 players) 8♥

River: ($101.80, 2 players) 3♣

SB shows A♥ A♦ (Full House, Aces full of Eights) (PreFlop 77%, Flop 73%, Turn 100%)
Hero mucks 6♠ 7♠ (One Pair, Eights) (PreFlop 23%, Flop 27%, Turn 0%)
SB wins $98.30

Beantwoorden
Citeren