Terug een blogje nadat ik men laatste beetje had weggesmeten nadat het wat minder ging en de zin wat weg was.. ^^
Nu wil ik zo weer beetje beginnen en heb het gevoel dat een blogje daar wel bij helpt. Ook beetje overzicht houden.
Even updaten;
Poker
Weekje of 2 niet gespeeld dus. Daarvoor had ik grootste deel van mijn roll uitgecashed om men nieuwe TV te betalen en wat extra cash te hebben. Gisteren was er de freelancer freeroll en werd er 8e voor 82$, wat niet slecht was voor een beetje niet geconcentreerd poker.. ^^
Dus nu wil ik weer herbeginnen en zal dit op een site doen waar ik vol vertrouwen speel, maar toch deel met angst voor de regularisering. Zal daarom ook stelselmatig geld op MB's houden zodat bij een eventuele onverwachtse move ik niet door veel miserie moet gaan (verwacht dit wel niet, maar soit)..
Heb dus nu een roll van ~132$ (had 50$ over vooraf) zal daarmee 3$'s beginnen spelen en hopen dat ik de 50$ niet moet raken, anders downmoven..
Hoop de stt'tjes weer snel te beaten, heb de kennis er nog van normaal en we zien wel hoe volume etc gaat!
Sport en gezondheid
Nu al tijdje ziek geweest ook en voel dat dit wel deels komt omdat ik gewoon te weinig moeite doe voor alles. Ben altijd te lui voor te sporten of wat deftig te eten.
Zal hier wat meer op letten en wat meer sport (lopen/zwemmen/pompen/...) doen.
School en uitgaan
School moet ik dus men best gaan doen, want de 0/6 van de eerste semester doet wel pijn en mag best niet te veel herexamens meer pakken. Een lesrooster van 36 studiepunten is dan ook best zwaar!
Uitgaan heb ik laatste tijd minder probleem mee. Kost ook wel een pak geld, dus wat overdreven mooie bonussen uit poker zouden welkom zijn! Heb overlaatst wel zo in contact gekomen met leuk meisje, dus daar ben ik ook wel veel mee bezig..
Sow, genoeg gezeverd. ^^. Hoop dat er wat mensen dit weer willen lezen.
Laat gerust weten wat je hier wel/niet wil lezen/zien/horen. Wil er eens een echt goeie blog van maken!
Grtjs