Ga naar het forum
Copymeistrr going F...

Meldingen
Alles wissen

Copymeistrr going Fast Forward

109 Berichten
18 Gebruikers
0 Reacties
3,035 Weergaven
Copymeistrr
PokerStrategist

Terug een blogje nadat ik men laatste beetje had weggesmeten nadat het wat minder ging en de zin wat weg was.. ^^

Nu wil ik zo weer beetje beginnen en heb het gevoel dat een blogje daar wel bij helpt. Ook beetje overzicht houden. :)

Even updaten;

Poker

Weekje of 2 niet gespeeld dus. Daarvoor had ik grootste deel van mijn roll uitgecashed om men nieuwe TV te betalen en wat extra cash te hebben. Gisteren was er de freelancer freeroll en werd er 8e voor 82$, wat niet slecht was voor een beetje niet geconcentreerd poker.. ^^

Dus nu wil ik weer herbeginnen en zal dit op een site doen waar ik vol vertrouwen speel, maar toch deel met angst voor de regularisering. Zal daarom ook stelselmatig geld op MB's houden zodat bij een eventuele onverwachtse move ik niet door veel miserie moet gaan (verwacht dit wel niet, maar soit)..

Heb dus nu een roll van ~132$ (had 50$ over vooraf) zal daarmee 3$'s beginnen spelen en hopen dat ik de 50$ niet moet raken, anders downmoven..

Hoop de stt'tjes weer snel te beaten, heb de kennis er nog van normaal en we zien wel hoe volume etc gaat!

Sport en gezondheid

Nu al tijdje ziek geweest ook en voel dat dit wel deels komt omdat ik gewoon te weinig moeite doe voor alles. Ben altijd te lui voor te sporten of wat deftig te eten.

Zal hier wat meer op letten en wat meer sport (lopen/zwemmen/pompen/...) doen.

School en uitgaan

School moet ik dus men best gaan doen, want de 0/6 van de eerste semester doet wel pijn en mag best niet te veel herexamens meer pakken. Een lesrooster van 36 studiepunten is dan ook best zwaar!

Uitgaan heb ik laatste tijd minder probleem mee. Kost ook wel een pak geld, dus wat overdreven mooie bonussen uit poker zouden welkom zijn! Heb overlaatst wel zo in contact gekomen met leuk meisje, dus daar ben ik ook wel veel mee bezig..

Sow, genoeg gezeverd. ^^. Hoop dat er wat mensen dit weer willen lezen.
Laat gerust weten wat je hier wel/niet wil lezen/zien/horen. Wil er eens een echt goeie blog van maken!

Grtjs

Beantwoorden
Citeren
108 reacties
Copymeistrr Topicstarter
Copymeistrr
PokerStrategist

Als beloning voor het vele lezen;

Beantwoorden
Citeren
samni
PokerStrategist

Good luck, bolletje :)

Als je vragen hebt, shoot!

Beantwoorden
Citeren
euroshopper
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Copymeistrr
Als beloning voor het vele lezen;

Is dit het meisje wat je hebt ontmoet? :f_biggrin:

Bolletje en gl!

Beantwoorden
Citeren

Succes met de STT's weer Copy! Ik zal je blog zo nu en dan eens bezoeken, ook al weet ik vrij weinig van SNG's/MTT's. ;) Laten we maar zeggen dat ik het voor alle off-topic zaken doe en natuurlijk de threadsavers. ;)

En veel succes/plezier met dat meisje! ;) (zal niet Katy zijn, wel? :P)

Beantwoorden
Citeren
Copymeistrr Topicstarter
Copymeistrr
PokerStrategist

Het meisje is helaas geen Katy nee. Was het maar zo. xD.

Daarnet wat tafeltjes gespeeld, nog niet zo top gespeeld dus wel nog wat opfriswerk te doen.. ^^

Beantwoorden
Citeren
mvd1978
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Copymeistrr
Het meisje is helaas geen Katy nee. Was het maar zo. xD.

Daarnet wat tafeltjes gespeeld, nog niet zo top gespeeld dus wel nog wat opfriswerk te doen.. ^^

Is het dan die 'look-a-like' waar die ex van Katy achteraan zat? Zooey Dechanel ofzo

http://www.okmagazine.com/news/russell-brand-wooing-katy-perry-look-alike-zooey-deschanel

Hmm, al heeft iets heldere blauwe ogen dan die van jou

Beantwoorden
Citeren
Copymeistrr Topicstarter
Copymeistrr
PokerStrategist

Haha, en strax nog die van 'the mentalist' die er op lijkt zeker? xD

Beantwoorden
Citeren
Roodbaars1986
PokerStrategist

Zoey Deschanel...

Wat is dat een verschrikkelijke mooie vrouw, wow.... in die ogen van der zou ik kunnen verzuipen.

Beantwoorden
Citeren

succes met het opnieuw uitbouwen van je bankroll, zit bij je aan tafel trouwens;)

Beantwoorden
Citeren
Copymeistrr Topicstarter
Copymeistrr
PokerStrategist

Niet veel gespeeld laatste tijd (enkel vandaag).

Liep niet echt lekker, dus motiveert me ook niet echt om weer veel tijd in poker te steken.

Ben wat meer aan het gamen en voor school bezig. Dus wel +LifeEV..
Voor de rest loopt alles beetje minder privé, maar komt wel goed..

Ook gisteren men eerste boete (behalve parkeren) omdat ik verboden richting inging (bewust).

Ahja, vandaag 13 games en -44% ROI, [ ] sample.. xD

& wat muziek voor de verandering:

Beantwoorden
Citeren

K dacht dat je juist wel goed ging. Bij de tafels waar ik bij je zat had je best wel vroeg al grote stacks...je had ook nog een grote pot tegen mij gewonnen toen je met QK mijn allin met A10 vanuit de SB callde:p

Beantwoorden
Citeren
Copymeistrr Topicstarter
Copymeistrr
PokerStrategist

Laatste tafels gingen inderdaad wat beter, maar men spel is wrs niet altijd even goed. Denk wel dat die QK call kon, of niet? ^^

Beantwoorden
Citeren

ja, was goede call, in ieder geval tegen mij, zou daar ook veel mindere handen gepusht hebben;)

Beantwoorden
Citeren
Copymeistrr Topicstarter
Copymeistrr
PokerStrategist

De 20dagen promo zal me ook weer beetje motiveren om wat te spelen. Zal in april dus 20 dagen minstens een 9-tal STT's moeten spelen.

Morgen laatste dag voor de paasvakantie (2 weken) in dewelke ik vooral zal moeten blokken. Maar als ontspanning zal poker ook wel mogelijk zijn naast het Call Of Duty'en.. ^^.

Dus ik denk vanaf april weer wat meer te spelen en dus weer wat meer te posten!

Tot zover my update ^^.

Beantwoorden
Citeren

Nice update en succes in april!

Beantwoorden
Citeren
TimPS
Oldschool Grinder

Nice, Copy! :)

Succes alvast met het studeren en nadien met het pokeren!

Beantwoorden
Citeren
Copymeistrr Topicstarter
Copymeistrr
PokerStrategist

Vandaag HEM2 aangekocht. Voor 25$ kan het geen miskoop zijn, dusja. ^^

Aan spelen ben ik nog niet toegekomen helaas.
Zal daar vandaag verandering in proberen te brengen en vanavond na wat studeren eraan te beginnen! ^^

Beantwoorden
Citeren
Copymeistrr Topicstarter
Copymeistrr
PokerStrategist

Ging net wat spelen tijdens voetbal kijken. Is er een probleempje met Party waardoor ik een paar SNG's ineens kwijt ben.

Pech, en zo geraak ik niet aan men benodigde punten.

0/4 xD

2 gespeeld en 1 geshipt.
Iemand een idee hoe je tornooien uit HEM2 verwijdert? xD

Beantwoorden
Citeren
Copymeistrr Topicstarter
Copymeistrr
PokerStrategist

Die 20-dagen challenge zal ik laten voor wat het is. Ga volgende week blijkbaar naar de Ardennen met vrienden en zal dus niet kunnen genoeg spelen.. Zal wel proberen wat meer te spelen in het algemeen.. ^^

Beantwoorden
Citeren