Ga naar het forum
Copymeistrr going F...

Meldingen
Alles wissen

Copymeistrr going Fast Forward

109 Berichten
18 Gebruikers
0 Reacties
3,037 Weergaven
Copymeistrr Topicstarter
Copymeistrr
PokerStrategist

Kutrun, alle winsten + meer al weer weg van laatste dagen.. Kan geen belangrijke handen meer winnen :'(.

*whine whine*

Beantwoorden
Citeren
Copymeistrr Topicstarter
Copymeistrr
PokerStrategist

Gaat weer mooi de verkeerde kant op. Kan geen handjes winnen..

Denk als ik evenveel 45's zou shippen als ik hier met STT doe, dat ik nog verliesgevend zou zijn -_-.

En we duiken onder de 500$, staking gaat bijna voor niets geweest zijn..

Nuja, that's life, ups & downs..

Beantwoorden
Citeren
Copymeistrr Topicstarter
Copymeistrr
PokerStrategist

Zit na paar dagen wat meer spelen toch weer wat boven de $500, was wat onzeker na de downswing, maar men spel lijkt me nu toch wel wat beter.

Bonus is bijna vrijgespeeld, maar zal me toch wat moeten haasten voor laatste deeltje :p.
Zal daarna met staker moeten overleggen of we nog doorgaan of niet. Mijn volume is namelijk bagger en dat zal er niet beter op worden nu ik dit semester een 3-tal groepswerken heb (bussinessplan, frans werkje en mini-paper).

Zal proberen ook blog wat leven in te blazen en hopelijk wat lezers erbij te betrekken (wat interactie ipv een muur volkladden).

Probleem is vooral de muren van tekst. Dus hierbij wat handjes van vandaag en gisteren. Zijn bijna allemaal handen op bubble, dus twijfel soms wel met calls daar.

#1: Ik kan hier in feite ook shoven, maar met een minraise heb ik hetzelfde effect op shortie, maar kan ik tegen biggie nog folden, al is dit wat weak. De speler was een unknown, dus waarschijnlijk niet zo goed (flat ook vs 10bb). Wat doe je op flop?

Party Poker $6 USD Buy-in No Limit Hold'em Tournament - t300/t600 Blinds - 4 players - View hand 1960473
DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

Hero (BTN): t6160 10.27 BBs
SB: t10690 17.82 BBs
BB: t1760 2.93 BBs
CO: t1390 2.32 BBs

Pre Flop: (t0) Hero is BTN with K :club: J :spade:
1 fold, Hero raises to t1200, SB calls t1200, 1 fold

Flop: (t2400) K :diamond: 8 :diamond: 9 :spade: (2 players)
SB bets t1200, Hero ?

#2: AQo is een mooie hand, maar volgens mij is dit een nogal zware BubbleFactor waardoor ik hier echt héél veel moet wegleggen. Wat denken jullie? Btw, deze speler is een van de betere op de stakes, dus hij zal best wel wat druk zetten op de anderen!

Party Poker $6 USD Buy-in No Limit Hold'em Tournament - t300/t600 Blinds - 4 players - View hand 1960475

SB: t6780 11.30 BBs
Hero (BB): t4607 7.68 BBs
CO: t6803 11.34 BBs
BTN: t1810 3.02 BBs

Pre Flop: (t0) Hero is BB with Q :spade: A :diamond:
CO bets t6803 all in, Hero?

#3: Dit is een zeer goeie speler, is dus waarschijnlijk zeer aggressief in deze fase en ik denk dat zijn buttonshoverange echt wijd is en dat ik hier kan callen omdat het ook nog 5-handed is en de bubblefactor nog niet zo groot is. Wat is jullie mening?

Party Poker $6 USD Buy-in No Limit Hold'em Tournament - t300/t600 Blinds - 5 players - View hand 1960477

BB: t3360 5.60 BBs
UTG: t2390 3.98 BBs
CO: t4370 7.28 BBs
BTN: t6580 10.97 BBs
Hero (SB): t3300 5.50 BBs

Pre Flop: (t0) Hero is SB with T :heart: A :spade:
2 folds, BTN bets t6580 all in, Hero ?

Beantwoorden
Citeren

ATo easy call tegen iemand die pbb wel tussen de 40 en 50 % pushed daar( aannemelijk?)

dan is het met ATo een duidelijk call, anders was het als je 2e in chips stond denk ik, dan moet je al tighter gaan callen.

Beantwoorden
Citeren
Twisted1984
Elite Grinder

hand1: whatever really. Je kan flatten of shoven, t boeit niet superveel. flat kan verdere spew uitnodigen van random hands die donken voor info dus daar kan je voor gaan, zolang je dan maar wel elke turn shovet.

hand2: DENK dat t een fold is vanwege ICM idd. dit is een rekensommetje tegen een 60%range ofzo als ie tight shovet :)

hand3: vrij easy call lijkt me met de redenering die je geeft vs ~atc (wat t wss ongeveer wel is wat ie shovet)

-Rogier op twisteds account

Beantwoorden
Citeren
Copymeistrr Topicstarter
Copymeistrr
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door LetsGambleBaby
ATo easy call tegen iemand die pbb wel tussen de 40 en 50 % pushed daar( aannemelijk?)

dan is het met ATo een duidelijk call, anders was het als je 2e in chips stond denk ik, dan moet je al tighter gaan callen.

Dus als ik met chips van CO zou wisselen dan zou ik wel moeten folden? Kan me niet voorstellen dat die 1000chips het verschil maken tussen een easy call en een fold. Zal eens SNG wiz openen.

@Rogier, heb alles zo gespeeld als je zei, eerste hand heb ik gewoon geshoved.

SNGwiz zegt dat het +EV is te callen vanaf dat hij 56% shoved.
Als ik dan de 2de stack overneem, dan mag ik zelfs bij ATC nog niet callen.
Wist eigenlijk niet dat het zo'n grote invloed had die paar honderd chips.. :(

Bedankt voor input, toch weer al wat bijgeleerd (kan ik nog veel doen ;))

Beantwoorden
Citeren
Copymeistrr Topicstarter
Copymeistrr
PokerStrategist

Heb vanaf vandaag weer mijn eigen roll! :)

Heb in overleg met staker overeen gekomen dat we best stopten omdat ik gewoon echt veel te weinig speel en zal spelen ;). Heb nogal veel schoolwerk en dan is een sessie of 2 in een week al veel.

Heb nu een 137$ om mee te beginnen en zal ermee terug de 3$'s STT's mee gaan spelen. Voor de verandering zal ik vanaf nu af en toe ook eens een MTT spelen dat redelijk in mijn roll past (vooral in begin geen zware shotjes).

Ben de staker wel dankbaar voor het geduld en voor de staking in het geheel! ^^

Beantwoorden
Citeren
Copymeistrr Topicstarter
Copymeistrr
PokerStrategist

Weer typisch on my own..

Wrs laar een stuk of 3-4 ITM's op ongeveer 20 games. Dus gewoon al groot deel weggebrand. Hmm, love them runz.. :P

Edit; heb gvd maar een paar kansen op pushes en dan hebben ze obv weer iets of hitten ze mooi. Kutpoker x)

En we eindigen met bvb TTvJJ voor 5bb. Wat is het toch leuk. Dan heb je kleine 50BI om te beginnen, move je een stake down als je gewoon bent en dan word je gewoon volledig kapotgespeeld. Zit natuurlijk pech bij, maar gewoon geen enkele push/call overleeft.. Roll is nog 90$, dus nog 30BI..

Staking aanvragen was dus vrij nutteloos aangezien ik met mijn eigen geld blijkbaar niet winstgevend kan pokeren..

Beantwoorden
Citeren
Copymeistrr Topicstarter
Copymeistrr
PokerStrategist

Net wat NL4 Fastforward gespeeld op Party en was wel eens leuk. Behalve dat ik alles wegdonkte op 2 tafels (nuja, topset vs flushdraw en top2 vs set elders). Zal dus met een 20-tal BI deze tafels eventjes spelen.

Heb het namelijk redelijk gehad met STT's en wil gewoon eens iets anders. :)

Beantwoorden
Citeren