Hallo iedereen, sommigen zullen zich deze naam nog kennen maar voor de mensen die dit wel lezen, maar niet kennen zal ik eventjes een kort intro'tje geven.
Ik ben Robin, bijna 21 jaar en wonend in Roeselare (BE), ik studeer handelswetenschappen en mijn hobbies zijn sporten (voetbal, fitness), gamen (COD) en ook poker.
Ik speel al enkele jaren poker en heb dit ook voor real money een tijdje gedaan van men 18e tot 20e. Toen in België de legalisering van online poker doorkwam, heb ik het even moeten stopzetten, maar door het bijna verjaren, kan ik bijna weer spelen. Ik was hier op PS.nl ook een eindje moderator, maar door het stoppen met poker ben ik hier dan ook mee gestopt, dus nu moeten jullie niet allemaal meer slijmen bij mij ;).
Over mijn vroeger spel:
[X] Winnend SNG speler
[ ] Winnen Cashgame speler
[X] Veel spelen
[ ] Gemotiveerd blijven om te studeren ivm poker
[ ] Zelfvertrouwen in game
[ ] Veel switchen van maingame door hetgeen hierboven
Nu, als student staan de examens ook voor de deur, dus aan mijn verjaardag (1 juni) beginnen pokeren is not done als ik wil slagen voor meeste vakken. Daarom zal ik in aanloop van het eind van de examens enkel wat (bronze) vids en artikels bekijken.
Maar wat ik me vooral afvraag; Wat zou ik als maingame kiezen? Ik speel héél graag SNG's (STT, 18's, 45's, (180's)) en tornooien, maar wat kies ik nu het best weer?
Ik zal hoogst waarschijnlijk op Pokerstars.be spelen (heb nog geld van FTP normaal) dus het niveau zal hoger zijn dan ik vroeger gewoon was bij Party, dus misschien zijn STT's etc. dan een minder goed idee?
Tips, aanraders van vids en dergelijke zijn allemaal welkom!
Grt Copy