Ga naar het forum
Copymeistrr || Voor...

Meldingen
Alles wissen

Copymeistrr || Voorbereiding comeback etc.

22 Berichten
16 Gebruikers
0 Reacties
649 Weergaven
Copymeistrr
PokerStrategist

Hallo iedereen, sommigen zullen zich deze naam nog kennen maar voor de mensen die dit wel lezen, maar niet kennen zal ik eventjes een kort intro'tje geven.

Ik ben Robin, bijna 21 jaar en wonend in Roeselare (BE), ik studeer handelswetenschappen en mijn hobbies zijn sporten (voetbal, fitness), gamen (COD) en ook poker.

Ik speel al enkele jaren poker en heb dit ook voor real money een tijdje gedaan van men 18e tot 20e. Toen in België de legalisering van online poker doorkwam, heb ik het even moeten stopzetten, maar door het bijna verjaren, kan ik bijna weer spelen. Ik was hier op PS.nl ook een eindje moderator, maar door het stoppen met poker ben ik hier dan ook mee gestopt, dus nu moeten jullie niet allemaal meer slijmen bij mij ;).

Over mijn vroeger spel:
[X] Winnend SNG speler
[ ] Winnen Cashgame speler
[X] Veel spelen
[ ] Gemotiveerd blijven om te studeren ivm poker
[ ] Zelfvertrouwen in game
[ ] Veel switchen van maingame door hetgeen hierboven

Nu, als student staan de examens ook voor de deur, dus aan mijn verjaardag (1 juni) beginnen pokeren is not done als ik wil slagen voor meeste vakken. Daarom zal ik in aanloop van het eind van de examens enkel wat (bronze) vids en artikels bekijken.

Maar wat ik me vooral afvraag; Wat zou ik als maingame kiezen? Ik speel héél graag SNG's (STT, 18's, 45's, (180's)) en tornooien, maar wat kies ik nu het best weer?

Ik zal hoogst waarschijnlijk op Pokerstars.be spelen (heb nog geld van FTP normaal) dus het niveau zal hoger zijn dan ik vroeger gewoon was bij Party, dus misschien zijn STT's etc. dan een minder goed idee?

Tips, aanraders van vids en dergelijke zijn allemaal welkom!

Grt Copy

Beantwoorden
Citeren
21 reacties
samni
PokerStrategist

First!

Gl!

Beantwoorden
Citeren
Rogier
Oldschool Grinder

husng, wat lastig is maar je wel enorm veel inzicht geeft in t handlezen

Beantwoorden
Citeren
Arjon
Oldschool Grinder

Gl and wb :)

Ik wil binnenkort, als ik weer wat meer tijd heb, ook opnieuw SnG's gaan oppakken (momenteel speel ik gewoon erg weinig). Zelf hou ik meer van de 18, 45 en 180 mans, ik denk dat ik die mixed ga spelen op verschillende limieten. Misschien ook iets voor jou.

Beantwoorden
Citeren
Orodin
PokerStrategist

Oh God, de Meistrr keert terug...

Na ja, direct een bolleke dan maar. Welkom terug man! :D

Beantwoorden
Citeren
Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Alvast welkom terug on the scene!

Als ik gewoon op je OP afga, dan zou ik sowieso SnG's gaan spelen, omdat daar duidelijk je voorkeur bij ligt tov van cashgames.

Misschien kun je eerst beginnen met STT's om weer wat in het ritme te komen. Dan kun je daarna vandaar uit gewon af en toe wat andere varianten testen om te zien wat je daar van vindt.

Alvast veel succes met de examens overigens!

Beantwoorden
Citeren
Copymeistrr Topicstarter
Copymeistrr
PokerStrategist

Vandaag is de dag dat ik (weer) mag online pokeren volgens de Belgische wet! :D

Heb net mijn FullTilt bankroll kunnen overzetten naar Pokerstars en zo ineens weer $330 rijker zijn is altijd leuk :).
Moet zeggen dat het wel kriebelt om weer wat te spelen, maar moet eerst nog eens stevig studeren vandaag, want gisteren wat bier gaan drinken en dat heeft een redelijk slechte invloed :P.

Zal vanavond misschien een paar games spelen omdat het nog altijd mijn verjaardag is en ik toch iets leuk mag doen éh?

:)

Beantwoorden
Citeren
Arjon
Oldschool Grinder

Gefeliciteerd copy!

Beantwoorden
Citeren
samni
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Arjon
Gefeliciteerd copy!

+1

Beantwoorden
Citeren
Wolfske
Poker Player

Gelukkige verjaardag !

Beantwoorden
Citeren
Kleinevis
PokerStrategist

Ik woon amper 15 min van Roeselare , ging daar veel uit. In de loods en op de markt. Bizz ging ik ook redelijk veel :tongue:

Gelukkige verjaardag ! btw , succes met poker :D

Beantwoorden
Citeren
Copymeistrr Topicstarter
Copymeistrr
PokerStrategist

Bedankt voor de verjaardagsdingen :).

Heb gisteren de Big 11 gespeeld en ITM geraakt voor een 20$ winst. Was weer eens leuk zo een tornooitje spelen. Zal nu voor de rest van het jaar wel weer binnen BRM spelen ^^.

Denk dat ik een deel zal uitcashen van mijn roll zodat ik met een 50-100tal BI op de laagste limieten kan beginnen. Ik zal hoogst waarschijnlijk beginnen met STT's of 45's. Of misschien eerst het ene en dan verhogen. ^^

@Kleinevis, Ken die plekken wel ja, vorige week nog in de Loods gezeten. Maar denk dat je waarschijnlijk wat ouder bent dan mij, want die plekken zijn meer voor volwassenen dan voor de jeugd? :P (no offence é, bedoel dat je niet naar kindercafés gaat ;))

Beantwoorden
Citeren

Als ik jou was zou ik beginnen op de 45's. Ik heb altijd het gevoel dat je dat goed kan combineren met toernooien. Ik ga hetzelfde doen! :D

Beantwoorden
Citeren
Toxicgod
Oldschool Grinder

Congratulations and hopefully I see you soon at the tables!

Beantwoorden
Citeren
kokkie1975
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Toxicgod
Congratulations and hopefully I see you soon at the tables!

+1

Beantwoorden
Citeren
raymond20001
PokerStrategist

congratz en veel suuces

Beantwoorden
Citeren
Krulle37
PokerStrategist

RSL ftw, gl

Beantwoorden
Citeren
Kleinevis
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Copymeistrr
Bedankt voor de verjaardagsdingen :).

Heb gisteren de Big 11 gespeeld en ITM geraakt voor een 20$ winst. Was weer eens leuk zo een tornooitje spelen. Zal nu voor de rest van het jaar wel weer binnen BRM spelen ^^.

Denk dat ik een deel zal uitcashen van mijn roll zodat ik met een 50-100tal BI op de laagste limieten kan beginnen. Ik zal hoogst waarschijnlijk beginnen met STT's of 45's. Of misschien eerst het ene en dan verhogen. ^^

@Kleinevis, Ken die plekken wel ja, vorige week nog in de Loods gezeten. Maar denk dat je waarschijnlijk wat ouder bent dan mij, want die plekken zijn meer voor volwassenen dan voor de jeugd? :P (no offence é, bedoel dat je niet naar kindercafés gaat ;))

ik ben 22 jaar geworden in maart , we schelen niet zoveel ^^

Beantwoorden
Citeren
Copymeistrr Topicstarter
Copymeistrr
PokerStrategist

Ow oké, dacht dat je ouder ging zijn gezien de gemiddelde leeftijd in die cafés. Nuja, kan ook zijn dat ik op de verkeerde mensen let. :facepalm:

Nu, heb 150$ op men account laten staan en ga wellicht eerst af en toe wat 45's spelen omdat ik deze héél vroeger veel speelde en leuk vond :).

^^

Beantwoorden
Citeren
Cognitief
PokerStrategist

Welcome back and gooood luck majstro!

Beantwoorden
Citeren