Ga naar het forum
Crush the One-hundr...

Meldingen
Alles wissen

Crush the One-hundred-and-eightyy! 180

27 Berichten
12 Gebruikers
0 Reacties
2,246 Weergaven
daanowntje
PokerStrategist

Wil hier eens een blog gaan starten, heb namelijk al veel geleerd van de community en dit zal alleen maar toenemen als ik een blog ga starten.

Zoals de titel al verraad speel ik de 180 mans voornamelijk de 2,5, dit ging super lekker. Dit moch ook wel eens wat had al veel geld verbrand aan de cashgame tafels en hypers. Heb eindelijk aan bankrollmanagement kunnen doen wat resulteerde tot een grove upswingg!! zie graph. Door de goede resultaten heb ik afentoe al wat sessies geshot op de 3,5rebuy, en gelijk een 2de plek gepakt haha. Alhoewel mijn bankroll van ~1500 het wel zou aankunnen ga ik toch terug naar de 2,5 en zal ik alleen op zondag eens wat 3,5 erbij pakken.

Doelen in vakantie:
:diamond:Meer volume maken
:diamond:Veel tijd besteden aan reviewen eigen spel
:diamond:blog gaan lezen: http://acoimbra.com/2013/02/100k-day-21/ ( miss niet een 180 sicko maar heeft me wel al nieuwe inzichten bezorgd)

Beantwoorden
Citeren
26 reacties
Kleinevis
PokerStrategist

Bolletje :f_biggrin:

Aangezien ik geen 180 man speel , lijkt het me leuk voor 1 te volgen :D

Beantwoorden
Citeren
michel2311
PokerStrategist

Bolletje!!

Graph ziet er vrij strak uit. Keep it up!!

Beantwoorden
Citeren
daanowntje Topicstarter
daanowntje
PokerStrategist

Bedankt!

Ja volgens mij haal ik op dit moment nog een hogere ROI dan die poolse regs die de 2,5 voor een living spelen. Maar moet wel eerlijk zeggen dat ik in een sicke upswing zit. Zal wachten zijn tot ik weer met beide voeten op aarde word gezet.

Weet iemand misschien wat een reële ROI is? denk zelf wel 20-25% te moeten kunnen halen over 5000 games bijvoorbeeld, weet niet of dit terecht is?

Beantwoorden
Citeren
Wolfske
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door daanowntje
Bedankt!

Ja volgens mij haal ik op dit moment nog een hogere ROI dan die poolse regs die de 2,5 voor een living spelen. Maar moet wel eerlijk zeggen dat ik in een sicke upswing zit. Zal wachten zijn tot ik weer met beide voeten op aarde word gezet.

Weet iemand misschien wat een reële ROI is? denk zelf wel 20-25% te moeten kunnen halen over 5000 games bijvoorbeeld, weet niet of dit terecht is?

Er wordt gesproken van ROI's die mogelijk zijn tot 30-40%
Maar persoonlijk denk ik dat dat moeilijk is .. zitten toch tegenwoordig ook wel vrij veel regs op de 180s
Gewoon je best doen en kijken waar je uitkomt en niet wanhopen als je eens 300-400$ dropt, dat kan gebeuren

Beantwoorden
Citeren
daanowntje Topicstarter
daanowntje
PokerStrategist

oke thanxs voor info!
Denk idd dat die erg lastig zijn om te halen, ik zal aan het eind van het jaar, denk dat ik dan minimaal op 5000 games zit nog eens kijken.

Moet mezelf echt behoeden om nog niet naar de 3,5r te gaan kwam laatst aan de Final en waar ik normaal op de 2,5 rustig kon openen werd ik nu helemaal kapot ge3bet. Merkte ook gelijk dat ze hier veel beter onderscheid kunnen maken tussen any two spots, any ace spots en ICM spots oftewel werd regelmatig zeer goed afgecallt door de spelers, zie ik in 2,5 bijna never gebeure.

Zal vanavond na mijn sessie ook ff gaan revieuwen en handjes posten maybe

Beantwoorden
Citeren
Erik212
PokerStrategist

Nice graph man! Uitkijken wel met upmoven. Weet niet precies hoe goed je bent en wat je ervaring al is, maar de variance is echt gigantisch in 180 mans. Nu kan je je geweldig voelen, maar dat kan over 1K games weer heel anders zijn al zal je de 2,5s zeker beaten. Probeer je vooral bezig te houden met beter worden en je moet je inderdaad ook wel comfortabel voelen tegen betere spelers en voor meer geld en niet scared money gaan spelen of die regs teveel respect geven.

Beste wat je kan doen is gewoon een paar 3rebuys en/of 8s in te mixen in je sessie om je daar in thuis te gaan voelen. Denk trouwens dat 25-30% wel een reële roi is voor de 2,5s. Mij lukt het helaas nog niet, maar dat komt doordat Pokerstars rigged is :P. Helaas heb je wel een 10K games ofzo nodig voor je je echte roi kent.

Beantwoorden
Citeren
daanowntje Topicstarter
daanowntje
PokerStrategist

Goed om hier een 180 grinder te zien!
Ja gelukkig nog nooit echt een grote downswing gehad maar die zal zeker komen. enige wat ik dan kan doen is door blijven gaan en aan mijn spel blijven werken. zal je binnenkort ff toevoegen op skype als je het niet erg vind.

Nog paar dingen voor school fixen en dan zal ik eindelijk goed kunnen grinden.
Tot snel!

Beantwoorden
Citeren

Als je goed aan je game werkt kun je wel een 40% roi op 2,50s halen denk ik.

Beantwoorden
Citeren
Sokzel
Poker Player

Denk niet meer en/of dan moet je meer tafels adden. 25-30% zoiets is al prima.

Beantwoorden
Citeren
daanowntje Topicstarter
daanowntje
PokerStrategist

Heb vandaag wat minder tafels gespeeld om eens beter naar spots te kunnen kijken.

Heb ook een hulp middel gebruikt voor first in spots namelijk deze:

Deze kun je gebruiken als je nog ver van de money zit en dus op chipev speelt.
Het is natuurlijk een standaard schema waarbij niet rekening word gehouden met de spelers en dergelijke. Echter geeft me dit wel een beter beeld en kan ik zelf aanpassen per situatie.

Beantwoorden
Citeren
Sokzel
Poker Player

Het is veel handiger om te leren hoe ranges veranderen met de %. Het is leuk dat je weet wat je kan jammen met 50% en met 70% maar als je weet wat er veranderd als je je range vergroot van 50 naar 70% kan je het ingame veel sneller gebruiken.

Beantwoorden
Citeren
daanowntje Topicstarter
daanowntje
PokerStrategist

bedankt voor de tip sok! weet je ook een manier om dit het beste te leren? of weet iemand videotje daarvan ofzo?

Beantwoorden
Citeren
daanowntje Topicstarter
daanowntje
PokerStrategist

Ben benieuwd wat jullie van mijn stats vinden - only 180mans 2,5

sample 20k hands

vpip 16 pfr 14 3bet 9,2

bb fold to steal 69 sb steal 50 btn steal 33 co steal 27

Ik heb nog te weinig hands op de goeie regs (als die er al zijn :coolface: ) op de 2.5. dus kan ze daarom nog niet goed vergelijken of mijn stats een beetje kloppend zijn. Iemand opmerkingen of tips?

Beantwoorden
Citeren
Sokzel
Poker Player

vpip up pfr up 3b wel erg aggro op 2s denk ik. bbf2s is fine sb steal is fine btn steal up co steal upppppp

Beantwoorden
Citeren
daanowntje Topicstarter
daanowntje
PokerStrategist

thanks man, zal eens naar mijn openranges moeten kijken dus, dit zal ook gelijk omhoog gaan als ik die btn en co steal wat omhoog gooi.

Beantwoorden
Citeren

Altijd leuk stats vergelijken :)

Hier de stats van mijn laatste +/- 1K 2.5s

58k hands

vpip 18,9 pfr 17,5 3bet 6,7

bb fold to steal 73 sb steal 80 btn steal 50 co steal 39

Beantwoorden
Citeren
rrrood
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door FishyFreddy

58k hands

:P

ROI?

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door rrrood

Oorspronkelijk gepost door FishyFreddy

58k hands

:P

ROI?

-7 :pokerface:

Beantwoorden
Citeren
Jonkie76
PokerStrategist

Wat is je BR management die je aanhoud?

Zijn rebuy toernooitjes zie ik, wat kan je max verliezen als je het niet red?
Zit er een max rebuy aan ?

Want 1500,- is 450 BI voor de 3,5..

Volgens mij zit je aardig ruim in het jasje dan toch? Ook al rebuy je 3 keer in 1 game?

Beantwoorden
Citeren