Oorspronkelijk gepost door Darqmuse
Was dit een goeie fold ja of nee. Echt kutsituatie..
PokerStars - $0.05 NL FAST (6 max) - Holdem - 6 players
Hand converted by PokerTracker 4
Hero (BTN): $6.17
SB: $2.81
BB: $6.73
UTG: $2.52
MP: $5.89
CO: $6.93
SB posts SB $0.02, BB posts BB $0.05
Pre Flop: (pot: $0.07) Hero has 9♣ 8♣
fold, fold, CO raises to $0.15, Hero calls $0.15, fold, BB calls $0.10
Flop: ($0.47, 3 players) 2♠ K♥ 9♠
BB checks, CO checks, Hero checks
Turn: ($0.47, 3 players) 8♥
BB bets $0.45, CO calls $0.45, Hero raises to $1.85, BB raises to $6.45, fold, fold
BB wins $4.43
Zal de flop betten voor protectie en value, CO geeft de hand op anders cbet hij flop wel en BB zijn range is enorm wijd dus vaak ga je hier de pot op pakken, als je behind gaat checken ga je op de turn vaak een kaart krijgen waar je niet blij van wordt en kan je daar op gaan geven.
As played raise je de turn voor value, als je de turn gaat raisen met het idee om te gaan folden tegen een shove zal ik hier alleen callen, je veranderd je hand in een bluff en daar is hij toch even iets te sterk voor. Turn raise vind ik wel oke, easy call dan ook op zijn shove. Je moet eens kijken wat je zelf rept, je checkt flop behind last to act en je raist de turn ineens, jouw valuerange is hier ook enorm thin, 89s en 88 ongeveer, mag toch hopen dat je K8 preflop 3bet of fold. Zal me dus niets verbazen als hij een flushdraw of Kx er gewoon ingooit. Je hebt 30% equity nodig om te callen en dat halen we hier makkelijk, ~$4 callen om $13 te winnen.