Ga naar het forum
Darqmuse NL5 >>> NL...

Meldingen
Alles wissen

Darqmuse NL5 >>> NL200

319 Berichten
42 Gebruikers
0 Reacties
9,657 Weergaven

Why can't we all just get along? :(

Beantwoorden
Citeren

OMG

Beantwoorden
Citeren
PotSplitt
Legacy Member

Even gestopt om deze blog te lezen, interessante challenge, lijkt een beetje op die van mij :P (signature). Jammer van de flame/troll.

Ik snap dat geflame niet echt eigenlijk.. Waarom zou je posten als je alleen wil flame/trollen? Laat gewoon lekker een topic met rust als je niets positiefs/nuttigs toe te voegen hebt, althans, dat is mijn mening :D

Succes met je challenge, welke strategie speel je?

Beantwoorden
Citeren

Lees alsjeblieft je 1ste post in deze blog.

Beantwoorden
Citeren
CheckRaise1990
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Darqmuse
Want ik denk nl. dat geen enkel mens zichzelf BETER mag noemen.

De pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet.

edit: ik vind je best grappig, zoals divvie al zegt, WTF gaat er in je hoofd om man :P Ga es op café, drink eens eentje en praat met mensen. Komt wel goed.

BTW, ik heb het je al eens eerder gevraagd om mij op skype toe te voegen, ik wou je namelijk in een skype-groepje toevoegen waarin we (laatste tijd toch) regelmatig iemand sweaten en daarna handjes bespreken, kan je zeker helpen :)
NL2 en NL5 is toch zo goed als geen verschil.

Beantwoorden
Citeren
Darqmuse Topicstarter
Darqmuse
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door CheckRaise1990
BTW, ik heb het je al eens eerder gevraagd om mij op skype toe te voegen, ik wou je namelijk in een skype-groepje toevoegen waarin we (laatste tijd toch) regelmatig iemand sweaten en daarna handjes bespreken, kan je zeker helpen :)
NL2 en NL5 is toch zo goed als geen verschil.

Ik zit op DS NL10 nu maar dank je voor het aanbod alleen dat is op dit moment even niet mogelijk. Vooral omdat ik geen headset meer heb.

Beantwoorden
Citeren
Darqmuse Topicstarter
Darqmuse
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door PotSplitt
Even gestopt om deze blog te lezen, interessante challenge, lijkt een beetje op die van mij :P (signature). Jammer van de flame/troll.

Ik snap dat geflame niet echt eigenlijk.. Waarom zou je posten als je alleen wil flame/trollen? Laat gewoon lekker een topic met rust als je niets positiefs/nuttigs toe te voegen hebt, althans, dat is mijn mening :D

Succes met je challenge, welke strategie speel je?

Dank je wel!

Misschien een domme vraag maar wat bedoel je precies met strategie :P

TAG? BSS? BRM40?

Beantwoorden
Citeren
CheckRaise1990
PokerStrategist

Is gewoon chat hoor.

Beantwoorden
Citeren
Darqmuse Topicstarter
Darqmuse
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door divvie
Wees eens blij met wat de mensen hier voor je doen en reageer eens positief en vriendelijk.

Doe ik toch ook. Als jij positief en vriendelijk bent, ben ik het ook.

En maar zeggen dat ik moet veranderen. En maar stug elkaars mening belijven kopieeren.

Hand in eigen boesem steken wel is van gehoord?

Meten met 2 maten wel is van gehoord?

Als JIJ niet willt veranderen. Zeg dan ook niet dat ik moet veranderen.

Het begint bij jezelf.

Probeer je maar is te verplaatsen in mij en dan praten we verder.

Beantwoorden
Citeren
michel2311
PokerStrategist

Deze blog gaat voorlopig op slot om de gemoederen een beetje tot bedaren te brengen. Het gaat hier alleen maar van kwaad naar erger en heeft weinig meer met poker te maken.

Beantwoorden
Citeren
Darqmuse Topicstarter
Darqmuse
PokerStrategist

Ik heb 400 uitgecashed bij pokerstars en ik ga het proberen op een plek waar meer fish te vinden is.

Dus ik ben overgegaan op 24hpoker.com voorlopig.

Zit er een paar dagen en gaat heel aardig. Wel weinig tafels 's nachts.

Voordeel is ook dat ik nu punten opbouw hier. Dat kon niet via pokerstars.

Beantwoorden
Citeren
Orodin
PokerStrategist

Veel succes op je nieuwe pokerroom, Darqmuse :)

Benieuwd hoe het spelen op 24hPoker zal bevallen!

Beantwoorden
Citeren
Darqmuse Topicstarter
Darqmuse
PokerStrategist

Benieuwd hoe het spelen op 24hPoker zal bevallen!

Tot nu toe heel goed. Veel fish.

Vaak een kwestie van tot en met de turn betten als er dan niks ligt wat je tegenstander had kunnen helpen dank check je gewoon de river en gaan zij allin met busted draws.

Het veranderd wel mijn spel wat bijvoorbeeld bijna niemand 3bet preflop. Dus als ik dat doe dan fold iedereen. Ik doe het wel maar er wordt dan meer gefold dan normaal is dus ik moet me ook aanpassen.

Het is echt een beetje bluff induce de hele tijd.

Er zitten veel spelers met stats zoals VP78/PR17

Beantwoorden
Citeren
Darqmuse Topicstarter
Darqmuse
PokerStrategist

Ik zat met poker tracker te spelen en heb 2 filters gemaakt.

Voor deze range ziet mijn graph er zo uit voor NL5.

Hands: AA, AKs, AQs, AJs, ATs, A9s, A8s, A7s, A6s, A5s, A4s, A3s, A2s, AKo, KK, KQs, KJs, KTs, AQo, KQo, QQ, QJs, QTs, AJo, KJo, QJo, JJ, JTs, ATo, KTo, QTo, JTo, TT, A9o, 99, A8o, 88, A7o, 77, A6o, 66, A5o, 55, A4o, 44, A3o, 33, A2o, 22

[IMGM] [/IMGM]

Voor deze range ziet mijn graph er zo uit. Niet dat ik die handen allemaal speel natuurlijk.

Hands: K9s, K8s, K7s, K6s, K5s, K4s, K3s, K2s, Q9s, Q8s, Q7s, Q6s, Q5s, Q4s, Q3s, Q2s, J9s, J8s, J7s, J6s, J5s, J4s, J3s, J2s, T9s, T8s, T7s, T6s, T5s, T4s, T3s, T2s, K9o, Q9o, J9o, T9o, 98s, 97s, 96s, 95s, 94s, 93s, 92s, K8o, Q8o, J8o, T8o, 98o, 87s, 86s, 85s, 84s, 83s, 82s, K7o, Q7o, J7o, T7o, 97o, 87o, 76s, 75s, 74s, 73s, 72s, K6o, Q6o, J6o, T6o, 96o, 86o, 76o, 65s, 64s, 63s, 62s, K5o, Q5o, J5o, T5o, 95o, 85o, 75o, 65o, 54s, 53s, 52s, K4o, Q4o, J4o, T4o, 94o, 84o, 74o, 64o, 54o, 43s, 42s, K3o, Q3o, J3o, T3o, 93o, 83o, 73o, 63o, 53o, 43o, 32s, K2o, Q2o, J2o, T2o, 92o, 82o, 72o, 62o, 52o, 42o, 32o

[IMGM] [/IMGM]

Volgens mij kan ik het beste die 2e collectie handen uit mijn range verwijderen of zie ik dat verkeerd?

Beantwoorden
Citeren
kennethjeu
PokerStrategist

Die 2e grafiek ziet er verdacht hetzelfde uit als de grafiek die ik bekwam als ik mijn niet-gespeelde hande liet zien in de blinds (dat ik men blinds dus opgaf).

EDIT: je ziet ook dat het allegrootste deel van die verliezen uit de blinds komen...

Beantwoorden
Citeren
Darqmuse Topicstarter
Darqmuse
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door kennethjeu
EDIT: je ziet ook dat het allegrootste deel van die verliezen uit de blinds komen...

Is ook zo natuurlijk maar ik weet niet hoe ik dat kan filteren.

Zou wel handig zijn.

Beantwoorden
Citeren
Orodin
PokerStrategist

Hey Darqmuse,

FYI, ik heb even je posts met de graphs iets aangepast, zodat je graphs niet zo gigantisch groot zijn.

Een tip: als je de volgende tags gebruikt, krijg je de image automatisch goed passend op de pagina:

[IMGM]url_van_image[/IMGM]

Good luck!

Groetjes,
David

Beantwoorden
Citeren
Darqmuse Topicstarter
Darqmuse
PokerStrategist

Wow echt wow.

Ik ging even kijken hoe mijn graph er 7 jaar geleden uitzag.

Op PKR.

Dit is dus alleen de top handen. Zelfde als de eerste graph hierboven.

En vergelijk het dan met die 1e graph hierboven. Kan ik toch wel zeggen dat ik vooruit ben gegaan.

Als ik dat zo zie lijkt het wel echt een setup. En zo voelde het ook. Ik verloor het meeste met kings en queens vooral.

Hands: AA, AKs, AQs, AJs, ATs, A9s, A8s, A7s, A6s, A5s, A4s, A3s, A2s, AKo, KK, KQs, KJs, KTs, AQo, KQo, QQ, QJs, QTs, AJo, KJo, QJo, JJ, JTs, ATo, KTo, QTo, JTo, TT, A9o, 99, A8o, 88, A7o, 77, A6o, 66, A5o, 55, A4o, 44, A3o, 33, A2o, 22

[IMGM] [/IMGM]

Beantwoorden
Citeren
Darqmuse Topicstarter
Darqmuse
PokerStrategist

En voor 24hpoker waar ik sinds kort speel.

[IMGM] [/IMGM]

Beantwoorden
Citeren