Nee, dat is geen vreemd advies voor iemand die steeds zijn roll wegtilt op een slechte dag.
Qua poker bij mij ...
Dat ik hier al 13 jaar actief ben, is omdat ik het leuk vind om anderen te (proberen te) helpen. Voor mij is dat geen geldkwestie, maar hobby.
Afgelopen jaar pakte ik netto ongeveer $100 per maand winst. Niet veel, maar wel leuk en een aanvulling op een karig gezinsinkomen. Geld is voor mij echter geen levensdoel.
Ik speelde tot nog toe dit jaar ca. 600 handjes, meest NL2/Zoom NL2 en 4 toernooien. Poker is voor mij momenteel een hobby, geen inkomen. Qua winst zit ik nu dit jaar op een ruime $500, waarvan ik de helft gebruik voor andere hobbies. Een baan/ander inkomen is voor mij momenteel niet mogelijk, dus dit verdient voor mij beter dan niets doen. Ik steek er echter bijna geen tijd in.
En ja, 600 handjes is niets qua sample, maar dat heeft toch niets te maken met of je het leuk vindt en of je wilt afromen?
Poker is voor mij gewoon interessant om te onderzoeken, maar de hele dag spelen is niet mijn ding.