Ja ja ik heb gisteravond weer wat gespeeld!
Eerst even een correctie aanbrengen t.a.v. mijn vorige stand van zaken. Drie posts terug stond mijn saldo op $ 65,48, maar dat was al iets lager geworden. Op 17-06 had ik nog 5 SnG's gespeeld, waar ik respectievelijk 5e, 4e, 6e, 9e en 3e ben geworden. De eerste vier waren gewone SnG's, de laatste een KO, waarbij ik ook nog twee bounty's heb verdiend. Na deze sessie was mijn stand als volgt:
Voortgang: 60/200
Bankroll: $ 61,58 (- $ 3,90)
Goed, vervolgens dus een tijdje niet gespeeld, zoals hierboven aangegeven. Gisteravond heb ik de PokerStars pictogram in mijn Dock weer eens afgestoft en aangeklikt. Vanwege het betoog van Solartje wilde ik toch de KO's verder gaan proberen.
Om weer even in te komen eerst eentje opgestart. Dat ging best aardig. Op een gegeven moment wel een aardig lange run met 5 mensen, dat ging wel een beetje vervelen, maar ik wilde nog geen nieuwe erbij opstarten. Uiteindelijk 3e geworden met AT < 88. $ 1,80, geen bounty's.
Daarna twee tegelijk gestart. Bij beiden eerst een beetje in de min (gebeurt heel vaak bij mij dat ik eerst wat afzak van 1500 naar 1100 ofzo) maar daarna aardig opgekrabbeld. Op 'n gegeven moment kwam 't vrouwtje + bezoek thuis, dus was ik even afgeleid. Daardoor eindigde ik bij eentje als 5e. Maar in het andere toernooi kon ik me handhaven: 1e geworden, met 5x bounty! $ 4,50 + $ 1,25!
Voortgang: 63/200
Bankroll: $ 64,93 (+ $ 3,35)
Ik denk dat ik toch nog maar even de KO's blijf spelen. Allereerst is de rake lager ($ 0,15 tegen $ 0,20) en de bounty's zijn een leuk extraatje.