Ga naar het forum
DerSchnee in de SnG

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] DerSchnee in de SnG

66 Berichten
10 Gebruikers
0 Reacties
1,260 Weergaven
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ja ja ik heb gisteravond weer wat gespeeld!

Eerst even een correctie aanbrengen t.a.v. mijn vorige stand van zaken. Drie posts terug stond mijn saldo op $ 65,48, maar dat was al iets lager geworden. Op 17-06 had ik nog 5 SnG's gespeeld, waar ik respectievelijk 5e, 4e, 6e, 9e en 3e ben geworden. De eerste vier waren gewone SnG's, de laatste een KO, waarbij ik ook nog twee bounty's heb verdiend. Na deze sessie was mijn stand als volgt:

Voortgang: 60/200
Bankroll: $ 61,58 (- $ 3,90)

Goed, vervolgens dus een tijdje niet gespeeld, zoals hierboven aangegeven. Gisteravond heb ik de PokerStars pictogram in mijn Dock weer eens afgestoft en aangeklikt. Vanwege het betoog van Solartje wilde ik toch de KO's verder gaan proberen.

Om weer even in te komen eerst eentje opgestart. Dat ging best aardig. Op een gegeven moment wel een aardig lange run met 5 mensen, dat ging wel een beetje vervelen, maar ik wilde nog geen nieuwe erbij opstarten. Uiteindelijk 3e geworden met AT < 88. $ 1,80, geen bounty's.

Daarna twee tegelijk gestart. Bij beiden eerst een beetje in de min (gebeurt heel vaak bij mij dat ik eerst wat afzak van 1500 naar 1100 ofzo) maar daarna aardig opgekrabbeld. Op 'n gegeven moment kwam 't vrouwtje + bezoek thuis, dus was ik even afgeleid. Daardoor eindigde ik bij eentje als 5e. Maar in het andere toernooi kon ik me handhaven: 1e geworden, met 5x bounty! $ 4,50 + $ 1,25!

Voortgang: 63/200
Bankroll: $ 64,93 (+ $ 3,35)

Ik denk dat ik toch nog maar even de KO's blijf spelen. Allereerst is de rake lager ($ 0,15 tegen $ 0,20) en de bounty's zijn een leuk extraatje.

solartje
Poker Player

succes met je KO adventure.

ps het is normaal dat je in het begin wat zakt. voor mezelf heb ik wel een ALARM opstaan vanaf ik 1300 haal en 25/50 lvl. Dan begin ik al minder handen te spelen, en wacht ik liever op de 50/100 level, om daar te shoven en te dubbelen.

al je vaak zakt naar 1100 tegen dat de blinds 25/50 zijn, dan speel je denk ik teveel handen. Ik zit meestal rond de 1300 als laagste punt (als geen enkele PP hit, geen enkele AK hit, en de QQ overcardboard geven)

Maar die KO zijn zo soft, dat je deze zeker moet aankunnen.
Beschouw winst maken op een sessie wel niet als *goed gespeeld*
probeer altijd te beteren, en fouten in je game te zoeken.

ik gebruikte vroeger een kleine notebook naast mijn pc, waar ik de handen opschreef waar ik veel chips verloor. eens je zo 50 tal handen hebt opgeschreven, zal je sneller * gelijkaardige* handen tegenkomen. Post deze in de review sectie. zo kan je zien wat je beter had gedaan.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ik heb al een blaadje naast de laptop liggen voor aantekeningen en dat gebruik ik ook regelmatig. Even het nummer van de hand opschrijven, da's later een stuk makkelijker terugzoeken.

Ik heb trouwens gisteren PT3 microstakes aangeschaft, m'n demo was verlopen. En ongeveer twee seconden na aanschaf bedacht ik mij dat ik 'm ook via PokerStrategy had kunnen kopen...

Arjon
Oldschool Grinder

Ow das zonde, had ook wel wat geld bespaard denk ik.. :(

Maargoed, je hebt het programma nu binnen, dus verder niet over nadenken en lekker gebruik gaan maken van alle voordelen die de statistieken je te bieden hebben! :)

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ik had het even opgezocht, het scheelde 13%, ongeveer drie euro. Dus daar lig ik niet zo wakker van ;)

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Even snel een update, mijn bedje roept mij namelijk al.

Drie KO's gespeeld, 1x 7e en 2x 3e. Eén keer met AT jammerlijk verloren van 99, ik maakte wel een straat, maar er lagen ook twee 9's op tafel... Hoe dan ook, 2x $ 1,80 erbij en totaal $ 1,00 aan bounty's verdient.

Voortgang: 66/200
Bankroll: $ 65,33 (+ $ 0,40)