Voornamrlijk 9 mans af en toe 6max er doorheen ligt aan de traffic.
Ga hopelijk volgende week weer op stars beginnen om weer wat volume te kunnen draaien.. En uh ja die roi.. Ze zeggen van wel..
Hehe voornamelijk bier.. Met een beetjje meer volume stappen we weer over op de whisky
ach een goede cocktail gaat er ook wel in of een cognacje..
Ik ben eigenlijk niet zo kieskeurig
Wijn is ook goed
Gin...
Laten we het er maar op houden als het maar lekker is..
Je gaat in bad, en bent je eendjes en visjes kwijt?
Succes, er haal op die vis!
Fijne zondag, Cliff!
Thanx robbie jij ook!
Zwaar min ev trouwen X(s dat vissen in echt water... Ze hebben geen dollar op zak....
Ben echt benieuwd hoe het straks op stars gaat zijn..
Zal wel even wennen worden en een stuk zwaarder.. Kan dan wel eindelijk weer wat volume gaan draaien..
Het irritante is eigenlijk op ipoker, microgaming en ongame dat je wel een tafeltje of 10 tegelijk aan de gang krijgt maar dat dat dus even duurt..
Je bent daar dus al gewoon een uur bezig met een sessie opstarten en als het tegenzit (of mee net hoe je het bekijkt) je ook een uur kwijt ben om je sessie af te sluiten..
Volume zal dus wel een lekker stukje meer worden..
nou de tyfuszooi is weer goud van oud begonnen...........
Achterlijke randdebielen ze moeten verdomme is een keer leren om het goede weg te gooien bij de geboorte.
Ach het is dat tyfus betfair daar gaat nooit wat goed... punten tellen kunnen ze daar ook al niet de support is ronduit belachelijk net als alle nageboortes die daar spelen ze zouden die hele rotzooi moeten opdoeken...
Dacht zal het nog een keer proberen daar maar je hoeft er niks te verwachten als ze je strategypoints niet eens kunnen tellen tja wat moet je dan van die bende verwachten...
Ze kunnen van mij aan het gas dan maar niet tracked maar ik ga me niet meer met die bende bezig houden stelletje kneuzen..
Cliff, dat is gewoon selectie die je nu toepast. Je komt erachter dat die site niks voor je is, dus delete je die gewoon. Probleem opgelost.
Ik heb Betfair ook niet meer.
Tja ik wil gewoon nog een beetje kunnen leren hier en dan is het best handig om een ander kleurtje te hebben dan bronze... maar bij dat bordeel word je aan kanten genaaid waar je niet genaaid wil worden dus zal er niet hoger in zitten dan zilver al speel je 100 1k sngs op een dag....
En ik heb dus echt geen zin om zo'n zooitje nog een beetje te zitten spekken (al zal mijn aandeel hun waarschijnlijk de reet roesten)...
Aan het gas met die handel!
Gelukkig zijn er meer mensen die klagen over betfair en er nooit meer spelen....
Alleeen al om die idi ote tyfus software die bij (een volgens hun.. terwijl de rest wat draait wel gewoon verbinding heeft) disconectie opnieuw gaat opstarten en als je pech hebt er nog een update volgt... lekker als je een paar tafels in de late fase hebt open staan... Vervolgens stuur je dan een stuk of 4 x een mail en het enige wat je terug krijgt is een geautomatiseerd schijt mailtje dat ze het ontvangen hebben... maar antwoord ho maar stelletje doorgekweekte honden....
Zit je je de tyfus te spelen voor een beetje roi tyft software op hol weer een hele nacht voor niks... nog een paar bad beats erbij heerlijk.... Het is dat ik (ja dit durf ik te zeggen) die gasten stuk voor stuk own anders had ik al lang in de min gestaan....... maar op deze manier word het wel erg lastig hoe veel vis er ook zit.....
Veel succes pokerstrategy met tips geven.... over een jaar of dertig zijn ze er wel met die software......... 1 dikke teringzooi is het niet meer niet minder!
Kijk Cliff, op deze manier raak ik dus ook op tilt van FTP bijvoorbeeld. Maar ja, zulks mag je niet zeggen, want ja, als bronzespeler ben je niet zo goed als de smart asses, de beterweters.
Sommige sites maken er idd een potje van. De random dealing van FTP is dus gewoon daar om iedereen een beetje te stangen. Leuk voorbeeldje zojuist: Ik krijg KJs. Er gaat er eentje all-in, nog twee anderen gaan mee. Een gokker zou de hand nemen om bij winst een zo groot mogelijke pot op te strijken. Omdat ik drie tegenstanders zou hebben, en ik ook de hand niet goed genoeg ervoor vind, fold ik. Vallen er netjes nog een K plus twee boeren bij.
De volgende hand krijg ik pocket queens. Die hand wel all-in. Villain met 76s krijgt keurig zijn straat.
Natuurlijk noemt iedereen dat variantie. Maar als zulks constant gebeurt kan ik dat niet variantie meer noemen. Ja, dan komt bij mij het woord rigged op. En dat is het ook.
Er zijn altijd lui die me op mijn nummer willen zetten, maar daar luister ik niet meer naar. Ze zeggen maar wat ze willen.
Hopelijk heb je binnenkort weer succes met een beter functionerende site. Ga niet naar FTP, want die maken je af.