Hallo mensen,
Hier ben ik dan weer eens.
Alleen nu met een twijfelachtig gevoel over of ik een blog moet beginnen of juist niet.
Dit komt om dat de vorige blog verloren ging. Dit kwam doordat ik gewoonweg het geld nodig had wat ik bij elkaar gespeeld had voor belangrijkere dingen.
Babyspullen namelijk.
Ja ja, ik word ook een jaartje ouder en word als alles precies volgens plan loopt aankomende zaterdag voor de eerste keer pappa.
Daarnaast wonen mijn vrouw en ik sinds een half jaar in een nieuwbouw huis waar nog heel wat aan gedaan moest/moet worden.
Maar goed. Waarom de twijfel over een nieuwe blog?
De blog zou gaan over hoe ik weer van 0 naar een normale BR kom.
dat kan heel lang gaan duren. Nou maakt dat mij niet uit maar kan wel langdradig worden. Want variance is killing.
Daarnaast, ik ben een toernooi speler, en aangezien de variance daar nog groter is dan cashgame heb ik besloten om nu dus een stap te maken naar cashgamen.
Dit moet ik echt leren lijkt wel, toernooi en cg zijn gewoon 2 heel verschillende dingen.
Dus vandaar de grote twijfel over een blog.
Kleine toernooien zou je me trouwens wel zien spelen als ik denk dat ik een grote edge zie in het spelen van deze toernooien, daarnaast ook freerolls natuurlijk om mijn BR te vullen met free money.
Dus samenvattend:
-vanaf 0 weer een BR opbouwen
-een no no in cashgame die gaat leren hoe te spelen
-toernooien
-prive leven (oppervlakkig)
wel doen of niet?
zeggen jullie het maar.