Hallo iedereen!
Ik ben Denny ben 25 jaar. Werk bij defensie en woon samen met mijn vriendin in een knus appartementje.
Vorig jaar zat ik op Curacao voor 4,5 maand. Had door de week redelijk wat tijd over, tjah.. wat te doen met die tijd? Poker avondjes in de bar, maar veel verliezen
Op google gezocht naar poker strategy,, ja ja je raadt het al.. Ik was hier terecht gekomen. De site kwam me al bekend voor en ja hier had ik al eens wat gelezen.
Dit keer was ik wat meer gaan verdiepen in het pokeren, en kwam het leuke BSS no limit op het forum tegen. Alles proberen te lezen en uitgeprint (hele bureau hing vol met strategy tips:P) wat mij handig leek. Onder tussen had ik poker stars gedownload ging om de micro limit spelen. Dat verliep goed en al snel kon ik een stap hoger in de bankrollmanagement. Vond het zo lekker gaan dat ik zelfs op 2 tafels ging spelen.
3 weekjes laten kon ik alweer een stapje hoger in de bankrollmanagement, ondertussen keek ik zoveel mogelijk video's (helaas liet mijn verbinding geen live coaching toe) Ook had ik gelezen over een hud. Ik wou eigenlijk niet meer geld in poker steken dan ik had gedaan. maar had onder tussen van mijn 20 dollar al 80 dollar gemaakt. Dat liet ik storten op me rekening en heb poker tracker 4 gekocht. Helemaal blij met mijn hud, had er een basis profiel opgezet.
Na de 4,5 maand ben ik terug naar nederland gegaan en eigenlijk gestopt met poker.. TOT nu
ik heb weer tijd en motivatie om te gaan pokeren. Ben ondertussen alweer een week bezig met het lezen van strategieën, gelukkig kan ik dit ook overdag doen op mijn werk. Kan ik lekker in de avond verder met poker.
Op mijn Pokerstars staat nog 90 dollar die ik probeer verder uit te breiden. Maar eerst het spel goed onder de knie krijgen voordat ik de "BIG BUCKS" ga verdienen.
Mijn doel:
- Binnen 6 maanden naar nl10
- HUD verder leren dan de basis
- Geen TILT krijgen
Ik post zo nu en dan hoe het gaat!
Groetjes!
Sometimes I do need to go to karaoke, sometimes I need to relax. Jackie Chan