ik beperk mijn sessies ook tot 2 Zoom tafels want anders wil je toch gewoon te vlug spelen.
Geniet van een vakantie en succes met het terug opbouwen van uw BR erna!
Gisteren slechte sessie gespeeld geeindigd op 55.35 $ ik speelde te gefrustreed en speelde KK, en AK, AA slecht ook al hit je met AK een A op de flop het blijft maar een pairke
KK en AA = is ook maar 1 paar had ik gisteren blijkbaar heel moeilijk mee om te geloven dat ik beat was en mega slechte calls meegemaakt of pushes.
Ondanks het slechte spel toch winst gemaakt ... . Maar toch heel ontevreden ik speelde veel te automatisch zonder na te denken over de situatie en de speler.
na wat kleine grind sessies sta ik op 84.14$ het kriebelt na de documentaire gezien te hebben om er stevig voor te gaan
nieuwe update, het ging de eerst dagen weer wat slechter ik speelde veel te loose probeerde acties te maken wanneer het niet moest en ging dan ook frontaal met mijn gezicht de grond op. Ik zakte tot 76 $, ik nam een dagje pauze. Ik begon eventjes Hu's te spelen ik won er 5 op een rij voelde mij al weer wat positiever, ik speelde wat Spin & Go's en steeg terug naar + - 90 $ daarna zakte ik weer tot 82 $. Ik pakte de draad terug op en begon verder te spelen op 2 NL 6max.
Met tight solid spel ging ik vlot naar 105 $, ik verwende mijzelf met een spin & go en won er 4 op een rij. Mijn BRM was 120 $, ik startte 5 NL en momenteel sta ik op 128$. Ik ben momenteel bezig met studeren en goed analyseren van mijn geleverde spel en hoop op nog een stijging.
Beste wensen iedereen !!! tot later !
Mooi dat het de goede kant op gaat. Zou mooi zijn dat je deze lijn vast weet te houden.
Jij ook fijne kerstdagen en een gelukkig nieuw jaar.
Momenteel gaat het heel vlot, ik had ook aan de sunday mil challenge mee gedaan voor 1 $ na 3x proberen had ik een ticket bemachtigd, deze heb ik direct uigecasht.
Momenteel sta ik op 211.81$ en heb ik nog 183.50 TS $, ik speel regelmatig spin & go's van 1 $ ook Hu's. Het gaat heel vlot ik ga al mijn TS dollars op deze manier omzetten naar echt geld ook ga ik mij bezig houden met mijn 8k punten eens om te zetten in $
Beste wensen voor iedereen !!!
Oorspronkelijk gepost door ElDenisius
Momenteel gaat het heel vlot, ik had ook aan de sunday mil challenge mee gedaan voor 1 $ na 3x proberen had ik een ticket bemachtigd, deze heb ik direct uigecasht.Momenteel sta ik op 211.81$ en heb ik nog 183.50 TS $, ik speel regelmatig spin & go's van 1 $ ook Hu's. Het gaat heel vlot ik ga al mijn TS dollars op deze manier omzetten naar echt geld ook ga ik mij bezig houden met mijn 8k punten eens om te zetten in $
Beste wensen voor iedereen !!!
beste wensen man, and keep it going in the new year
Hoe gaat het tot nu toe op pokergebied dit jaar of doe je het rustig aan momenteel?