Hmm ben zelf niet zo een fan van die hand... maar deze keer werkte het prima:)
o ja bol:D
Hmm ben zelf niet zo een fan van die hand... maar deze keer werkte het prima:)
o ja bol:D
Oorspronkelijk gepost door ElDenisius
http://www.boomplayer.com/nl/poker-hands/Boom/7553454_6840B68ACB
Ik zou zelf raisen i.p.v. limpen vanuit UTG. 3bb raise is prima.
Verder zou ik de turn vaak door betten voor value. Al pakt je check in dit geval goed uit
Mooi resultaat over ruim 7.500 handen.
Mooi resultaat
Waren die 7500 handen van 1 dag? Beste sessie dan
Heb je trouwens een vriend verzoek gestuurd hier op PS. Zag je eergisteren een paar keer aan mijn tafel in ZOOM, maar heb een andere naam dan hier op PS, dus je zult nu niet weten wie ik ben. Ik verlies zelf het meeste geld met mijn monsters. Mijn monsters worden echt te vaak gekraakt en dan kan ik ze meestal niet wegleggen terwijl ik weet dat ik beat ben
Is echt een leak van me
Idd wat sdk zegt zou hem als je hem al opent sowieso open raisen.
Zelf open ik die baby pairtjes eigenlijk zo een beetje niet meer utg omdat ze gewoon vrij lastig spelen post flop.
Naar mijn idee kan je in je utg range dan beter wat suited handjes toevoegen.
Ik limp ze omdat ik er zo weinig mogelijk geld wil insteken. De zwakke bet op de flop was voor een raise uit te lokken en om mij zwak op te stellen. Ze callen dus ze hebben iets wss gehit maar niets sterk. De turn check ik omdat een van de 2 een dikke kans zijn trips heeft gehit en klaar is om alles te shippen.
Met lage paartjes op 6 max utg is meestal verliesgevend maar ik gooi ze niet graag weg om mijn set te hitten. Wanneer je deze hit is het meestal feest.
Dus ik limp fold ze op de Utg van andere pos raise of call
Ik limp ze omdat ik er zo weinig mogelijk geld wil insteken. De zwakke bet op de flop was voor een raise uit te lokken en om mij zwak op te stellen. Ze callen dus ze hebben iets wss gehit maar niets sterk. De turn check ik omdat een van de 2 een dikke kans zijn trips heeft gehit en klaar is om alles te shippen.
Hey hoi
Als je er zo weinig mogelijk geld in wil steken is het beter om het niet te openen, als je hem wel opent is het sowieso beter om hem te raisen.
Eigenlijk geef je met een limp al 1 kans op om te winnen wat je denk ik wel zo snel mogelijk wil met een klein pairtje.
Als er nu niemand mee limpt is de kans zelfs groot dat de bb 2 overs op je heeft.
Nou ja er zijn in ieder geval genoeg redenen te verzinnen om te open raisen ipv limpen, denk maar eens na over de verschillende scenario's.
Oorspronkelijk gepost door OmdatHetKan
Ik limp ze omdat ik er zo weinig mogelijk geld wil insteken. De zwakke bet op de flop was voor een raise uit te lokken en om mij zwak op te stellen. Ze callen dus ze hebben iets wss gehit maar niets sterk. De turn check ik omdat een van de 2 een dikke kans zijn trips heeft gehit en klaar is om alles te shippen.Hey hoi
Als je er zo weinig mogelijk geld in wil steken is het beter om het niet te openen, als je hem wel opent is het sowieso beter om hem te raisen.
Eigenlijk geef je met een limp al 1 kans op om te winnen wat je denk ik wel zo snel mogelijk wil met een klein pairtje.Als er nu niemand mee limpt is de kans zelfs groot dat de bb 2 overs op je heeft.
Nou ja er zijn in ieder geval genoeg redenen te verzinnen om te open raisen ipv limpen, denk maar eens na over de verschillende scenario's.
Als die uw raise callt is de kans dat hij 2 overcards heeft even reëel. het probleem is dan dat je bijna elke
keer in een bluf situatie terecht komt ... . Als je raist en dan niet continue bet ... is de hand meestal verloren.
wat wil jij bereiken met je limp dan?
Je geeft gewoon op deze manier al een kans weg en je toont totaal geen sterkte.
Sowieso spelen die baby pairs slecht omdat je vaak ook nog eens oop zit en je sowieso vaak op de flop al zou moeten opgeven..
nou ja denk er nog maar eens over na.
Dan kun je beter de hand folden pre-flop als je niet in zo'n situatie wilt belanden. Alleen aan een passieve tafel zou je een limp kunnen overwegen, maar ik ben er geen fan van i.v.m. geen initiatief in de hand, je speelt vaak uit positie en je bent afhankelijk om een set te hitten als je de hand nog wilt winnen.
Misschien moet je je daar nog even wat beter in verdiepen dan zul je er achter komen dat je dit beter niet zo kunt spelen.
Oorspronkelijk gepost door OmdatHetKan
Misschien moet je je daar nog even wat beter in verdiepen dan zul je er achter komen dat je dit beter niet zo kunt spelen.
dan denk ik dat een fold nog beter op zijn plaats is.
Allé
kga die dit gesprek afsluiten en geloof mij ik ben er dagelijks mee bezig en als ik merk dat uw strat beter is zal ik dit ook toegeven greetz !
Vandaag minder succes het liep allemaal niet zo lekker, eerst wat tourney's gespeeld down - 15 $ spijtig genoeg.
en zoom op 4906 handjes maar slechts 7.39 $ winst.
Ik zal de sessie eens moeten analyseren want ik weet niet echt wat er fout is gegaan. Bijna hele sessie op - 10 $ gestaan enkel op het einde weer omhoog geklommen.
hier nog een lekker handje
http://www.boomplayer.com/nl/poker-hands/Boom/7586297_27C19A3F0F
gezweet tot de river.
Kan helaas niet helemaal afspelen op me ipad,... Wat hadden de andere spelers voor handen?
Mooi grote pot!
Oorspronkelijk gepost door deuverman
Kan helaas niet helemaal afspelen op me ipad,... Wat hadden de andere spelers voor handen?Mooi grote pot!
ik had JJ flop set gehit, andere had A-10s ging voor zijn flush en de andere had KK
Morgen ga ik mijn sessie eens overlopen en posten wat ik slecht gedaan heb, daar kan iedereen wat uitleren uit de potten dat ik meepak denkik dat die te standaard zijn. Ik zal het eens bekijken indien er toch een speciaalke bij zit post ik die ook
Oorspronkelijk gepost door deuverman
Kan helaas niet helemaal afspelen op me ipad,... Wat hadden de andere spelers voor handen?Mooi grote pot!
ik had JJ flop set gehit, andere had A-10s ging voor zijn flush en de andere had KK
Dat die midstacker 5bb opent met KK is een notitie waard of hij doet het altijd. Al is dat denk ik lastig te zeggen als je ZOOM speelt.
Beste pokervrienden het weekend is voor mijne schat, soms zal ik wel een toernooitje meepikken, hopelijk later de sunday mil elke week meespelen is toch 1 van de doelstellingen
greetz