Ga naar het forum
Emotions Aside. Lov...

Meldingen
Alles wissen

Emotions Aside. Love the challenge.

125 Berichten
14 Gebruikers
13 Reacties
7,418 Weergaven
Bollebeertje Topicstarter
Bollebeertje
PokerStrategist

Vandaag even geen sessie grinden. Zal even wat over mezelf sputteren :f_thumbsup:
Ik merk dat ik de laatste dagen enorm veel energie heb. Daar ga ik even wat aan doen. Dat is ook de reden dat ik nu niet ga spelen. Als het tegenzit dan ga ik nu heel snel tilten. En als het mee zit dan ga ik stuiterend door de kamer hier.

Ik wil een beetje liefde delen. Dit is onder andere waar ik enorm van hou. Van 0 naar 100 in slechts 3,4 seconde. De snelste sedan ter wereld. Volledig elektrisch.

En van de voorkant:

Maar ik hou ook van dit hoor:

Dat is waar we het allemaal voor doen :f_p:

Heb het boek van Collin Moshman maar eens aangeschafd en zal binnenkort op de deurmat vallen. Ben van plan om zo nog even een coachingsfilmpje van SNG's te kijken. Heb ook een plannetje gemaakt voor komende maand. Met ongeveer 100 games per dag kan ik mijn $50 Stellar Reward halen. Soms speel ik een dag niet, zal op de dagen dat ik dan wel speel veel meer volume pompen. Donderdag wordt bijvoorbeeld een mooie dag waar ik een lange dag zal spelen.

Beantwoorden
Citeren
Bollebeertje
PokerStrategist

Kan het toch niet laten om een paar tafels te openen. Ik vond weinig interessante filmpjes van Collin Moshman.

Beantwoorden
Citeren
Bollebeertje
PokerStrategist

Even een paar games zonder HUD gespeeld en dat was best nuttig. Hierdoor was ik noodgedwongen om meer op de spelers te letten en mijn pushes aan te passen aan de hand van de stacksizes. Liep daarom wel lekker. Helaas zakte ik aan het einde weer een beetje weg. Ik noteer deze film even voor mezelf, voor morgen.

BR: $53.59
VPP's left: 1,580

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Zou me niet al te zorgen maken dat je over 900 games break-even draait, want de variance is behoorlijk hoog. Al denk ik als je op deze voet doorgaat dat je best winst zult halen.
Verder kun je met je FPP's ook altijd hyper-satalites spelen om je bankroll te vergroten.
De meeste satalites zijn volgens mij vrij soft.

Beantwoorden
Citeren
divvie
PokerStrategist

Die 500$ ga je natuurlijk niet halen aan het einde van de maand.

Beantwoorden
Citeren
Nikka89
Poker Player

Succes met je doelstelling! Ik vind hem zeer ambiteus, maar als je mikt voor de maan en mist beland je toch nog tussen de sterren :f_thumbsup: :f_wink: Wat ga je doen als je je $ 500,- niet haalt? Hoeveel tafels van je hypers speel je eigenlijk tegelijk?

Beantwoorden
Citeren
Bollebeertje
PokerStrategist

Thanks. Nog geen idee, daar denk ik niet echt over na. Ik denk meer na over hoe ik het wel kan halen. Verschilt, ik speel 10 tot 18 tafels. Maar mijn voorkeur gaat uit naar 12. Heb een computer met twee schermen, dus dat gaat wel makkelijk :f_p:

Net even een sessie gespeeld. Silverstar op PokerStars behaald. Vanavond wil ik mij voorbereiden op morgen, waar ik een lange dag ga pokeren. Zometeen even die video bekijken.

Beantwoorden
Citeren
divvie
PokerStrategist

Volg je eigenlijk wel een opleiding?

Beantwoorden
Citeren
Bollebeertje
PokerStrategist

Voor de verandering eens 6 stuks 18-mans gespeeld. Daarmee kan ik mijn spel op de 9-man hypers weer vanuit een ander perspectief bekijken. Beetje profit op kunnen draaien, won er 3 van de 6 :f_eek:

BR: $64.13
VPP's left: 1,504

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Niet slecht. $500 winst halen lijkt me inderdaad geen realistisch doelstelling voor het eind van deze maand.
Denk dat $50 een stuk realistischer is. Nu leg je denk ik teveel druk op jezelf als je dat wilt halen.

Beantwoorden
Citeren
Bollebeertje
PokerStrategist

Yo divvie. Voeg mij eens toe op skype: bodahir

Beantwoorden
Citeren
Bollebeertje
PokerStrategist

Net hardgelopen en korte sessie gedaan. Teller voor deze maand staat op 2. Begin nu aan een lange sessie. Start met 10 tafels. Kijken of ik het daarna kan uitbouwen.

Beantwoorden
Citeren
Bollebeertje
PokerStrategist

Gogogo!

Beantwoorden
Citeren
Bollebeertje
PokerStrategist

Goede sessie achter de rug. Tussendoor nog even pauze genomen. Kon goed mijn A-game spelen doordat ik ervoor heb gesport. Even dineren en dan avondsessies pakken :f_thumbsup:

Beantwoorden
Citeren
Bollebeertje
PokerStrategist

Even lekker genieten van mijn aankoop van mijn vorige bankroll :f_drink:

Beantwoorden
Citeren
Bollebeertje
PokerStrategist

Vandaag een lekker dagje gehad. Heb 322 games gespeeld. Speelde eigenlijk de hele dag mijn A-game. Kwam vooral doordat ik niet zoveel aan het geld dacht dat ik per see moet maken. Heb een speelschema opgesteld, dat als ik mij daar aan hou, komt het vanzelf wel goed. Flink wat handjes gemarkeerd, die ik nog zal gaan reviewen.

BR: $167.94
VPP's left: 1,308

Beantwoorden
Citeren
Nikka89
Poker Player

Heel netjes! En heb je dat met 9, 18, of 180 man gedaan?

Beantwoorden
Citeren
Bollebeertje
PokerStrategist

Dankje. Voor nu speel ik alleen 9-man hyperturbo's met $1.50 buy-in. Die 18-mans waren even een 'uitstapje'. Heb ze wel eerst 1500 games breakeven moeten spelen voordat ik deze upswing kreeg.

Vandaag even een dagje de stad in, vanavond ouders op bezoek, ga ik lekker voor ze koken.

Beantwoorden
Citeren
Bollebeertje
PokerStrategist

Gister even kort gespeeld en vanavond lekker gespeeld. Ben begonnen met $3.50 erdoorheen te mixen. Vind nog weinig uitdaging in de $1.50, al zou het wel leuk zijn als ik straks nog even 20e in de sharkscope leaderboard terecht kom. Maar daar moet ik zeker nog $100 voor bij elkaar spelen en dus goed runnen. Dan besteed ik liever mijn tijd aan de $3.50.

BR: $185.14
VPP's left: 1,095

Beantwoorden
Citeren
wcgrutto
PokerStrategist

Het gaat hier goed. Heb je enig BRM in gedachte? Of doe je maar zo'n beetje wat voor jouw het beste lijkt op dat moment door bv zoals jij zegt "weinig uitdaging meer" .
Alleszins veel succes en hopelijk haal je je stellar reward.

Beantwoorden
Citeren