Ja gaat lekker.
Qua bankrollmanagement hou ik nu ongeveer 50 bi's aan, gaat een beetje op gevoel. Voor de $7's en hoger begin ik met 200 bi's. Dat verschil is er omdat ik niet gelijk wil downmoven als ik 50 bi's verlies op dat limiet.
Vandaag ging wat minder lekker. Games op de $3.50 ging zo recht naar beneden \. Beetje ontmoedigd. Betekent dat ik nog eens keihard moet gaan knallen op de $1.50's. Misschien wil het universum wel dat ik met deze games op de sharkscope leaderboard kom.
Plan is om de $1.50 door te trekken tot $250 en daarna nog eens de $3.50's proberen. Met 4% ROI komt dat neer op 2,779 games. Weet ik wel zeker dat ik dit jaar nog mijn stellar reward haal en zelfs Goldstar. FML
BR: $83.24
VPP's left: 981
Gaat zo te zien behoorlijk goed met jouw:f_thumbsup:
Succes met de nieuwe stap op de $3,50 hypers en dat de kaarten je gunstig gezind mogen blijven
Edit: Al had ik de laatste 2 posts nog niet gezien. Wel jammer dat je start niet naar wens verliep. Al zou ik wat voorzichtiger zijn en pas bij 100 buy-inns beginnen met $3,50 games en dat is voor hypers nog steeds behoorlijk agressieve BRM, maar daar moet je wel gemotiveerd om dat vol te houden.
gaat goed zo. soms is lager spelen natuurlijk minder voor de motivatie heb ook dat probleem
maar br is part of the game he!
Lijkt me nogal een rollercoaster. Maar dat zal je wel verwacht hebben met die hypers en alle tips die je daarover gehad hebt. Laat de moed niet zakken nu je terug op de 1.5 zit. Want je volume vind ik wel spectaculair. Veel succes
Ben nu begonnen aan een 150 games sessie. Laat de sng limiet op 3.50 staan. puur om te kijken of ik uit mezelf de discipline kan houden om niet hogerop te klimmen. Ik denk het wel. Fout was dat ik vorige keer te vroeg het limiet ging verhogen, daar leer ik hopelijk van.
De games zijn best wel swingie. Maar grotere swings als -60 BI's heb ik nog niet meegemaakt over 6K games. Het is wel zo, door de hoge volume dat je snel 60 BI's down bent.
Net klaar met mijn sessie. Kon in het begin heel slecht mijn motivatie vinden. Ging even wat filmpjes kijken. Onder andere onderstaand filmpje. Realiseerde mij dat ik mij gewoon aan het aanstellen was. Ik stelde mijzelf een tijd. Tot 2:30 non stop spelen, zonder op mijn bankroll te kijken. Resultaat: 184 games en een klein beetje up.
BR: $87.45
VPP's left: 869
Nu leg ik nog steeds de nadruk op de VPP's. Ik realiseer mij ook dat ik na deze maand mij meer moet gaan focussen op winsten maken in plaats van VPP's halen.
Met veel discipline 3 uur non-stop gespeeld. Haalde de 175 games. Speel normaal 12 tafels tegelijk. Maar 18 tafels ging beter. Ik raakte verveeld door 12 tafels. Dacht uiteindelijk breakeven te spelen. maar ik kan toch genieten van een beetje winst.
BR: $101.45
VPP's left: 762
Morgen lekker vrij, aantal dingen op het programma naast poker. Zal ook 400 games spelen en het is even tijd om hard te lopen.
Knap dat als je 12 tegelijk speelt je dan nog kunt vervelen.
Ik vind zelf 12 tafels meer dan genoeg om tegelijk te spelen. Zeker met HU-spel erbij.
Mooi dat het jou toch goed afgaat. Moet er zelf niet aan denken:f_thumbsup:
Vind het ook bijzonder veel. Zeker bij die hypers waar je toch al snel shorthanded komt te zitten. Maargoed je moet doen wat voor jou goed voelt. Succes in ieder geval!
Enne SDK jij hebt wel eens ergens gezegd dat je de kriebels kreeg omdat iemand zijn spelling niet klopte, maar ik krijg de kriebels van jouw "jouw" gebruik haha. In dit geval is het namelijk zonder "w". Gewoon een gratis tipje van de dag zonder vervelend te willen doen
Zo, net even ochtendsessie gehad, 79 games gespeeld. Hardlopen ervoor zorgt echt dat ik even Zen ben. :f_grin:. Speelde vrijwel de hele tijd mijn A-game. Ben ook blij dat ik gister even een planning voor vandaag had gemaakt, dat neemt alle stress weg. Het lijkt trouwens dat als ik meer tafels speel dat ik dan juist beter speel. Ik heb soms het idee dat ik niet te veel moet nadenken over een hand, want dan komen de doembeelden op: "wat als hij...?" 18-tabled zorgt er dan voor dat ik meer op intuïtie speel. Maar soms is het wel goed om even rustig aan te doen als mijn kop vol zit.
BR: $123.06
VPP's left: 714
Nu even op pad en vanmiddag weer terug.
Oorspronkelijk gepost door Floppiekijken
Enne SDK jij hebt wel eens ergens gezegd dat je de kriebels kreeg omdat iemand zijn spelling niet klopte, maar ik krijg de kriebels van jouw "jouw" gebruik haha. In dit geval is het namelijk zonder "w". Gewoon een gratis tipje van de dag zonder vervelend te willen doen![]()
Aangepast:f_grin:
Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Oorspronkelijk gepost door Floppiekijken
Enne SDK jij hebt wel eens ergens gezegd dat je de kriebels kreeg omdat iemand zijn spelling niet klopte, maar ik krijg de kriebels van jouw "jouw" gebruik haha. In dit geval is het namelijk zonder "w". Gewoon een gratis tipje van de dag zonder vervelend te willen doen![]()
Aangepast:f_grin:
Haha lui...
Weer een lekkere sessie. Gaat gewoon goed. Niks bijzonders, wel wat handjes waar ik nog over twijfel. Ik markeer ze en kijk ze later terug, misschien dat ik er hier wat kan posten, we'll see. Nu ff lekker dineren, dan nog een avondsessie.
BR: $145.11
VPP's left: 605
"Brick by brick we build a wall."
Even mijn planning voor de komende twee weken gemaakt. Er zijn wat kleine aanpassingen in de verdeling van de games, het totaal komt op hetzelfde uit. Heb er nu ook de te verwachten BR bij gezet als streven. Geen paniek als het eronder zit en niet chillen als het erboven zit. Ik stel mezelf dat ik mij gewoon aan mijn aantal games moet houden. Het is voor mij gewoon een simpel rekensommetje: tijd x inspanning = winst.

Dit is puur gebaseerd op de $1.50 9-man hypers. Ik stel mijzelf het limiet dat ik pas vanaf $350 de $3.50 ga spelen. Let's go crushin'
Zo. Net klaar met sessie waar ik continu 18 tafels heb gespeeld. Dat ging best prima. Heb vandaag 472 games gespeeld. Draaide uiteindelijk break-even ten opzichte van vanmiddag. Begon wel een beetje na te denken weer over het nut van poker. Waarom zou ik nu wel doorgaan zodat ik er serieus geld mee verdien? Het is altijd een droom van mij geweest om onafhankelijk geld te verdienen. En poker kan dat doen. Maar het is dan meer een middel en geen doel. Er zit voor mij eigenlijk geen uitdaging in het beste van het spel te zijn. Nu kunnen de Sharkscope leaderboards daar opzich wel weer bij helpen, maar ik merk bij mezelf dat ik veel geld verdienen belangrijker vind dan goed spelen. En ik weet niet of dat nou zo bevredigend is. Any thoughts?
BR: $145.39
VPP's left: 474
Misschien moet ik mezelf nog meer uitdagen. Ben wel benieuwd hoe het gaat als ik mijn Stellar Reward binnen heb. Denk dat ik dan wel meer gemotiveerd ben om goed te spelen