Ga naar het forum
Follow the BRM!

Meldingen
Alles wissen

Follow the BRM!

195 Berichten
14 Gebruikers
2 Reacties
19 K Weergaven
hert33 Topicstarter
hert33
Legacy Member

Net weer een sessie gedaan. Ging gewoon weer goed. Ben eigenlijk steeds meer op de automatische piloot aan het spelen en de uitdaging is er ook wel een beetje uit nu haha. Hoop dat ik snel kan upmoven zodat ik me niet ga vervelen ofzo. Uiteindelijk vandaag 4.5 BI up.

Nieuwe BRM: $78

Wel nog even een kort maar vrij belangrijk vraagje:
Ik heb vanaf zondag het programmatje Jivaro. Op het begin werkte dit vrij goed, echter sinds vandaag begint Stars best erg te laggen en vanaf net zo erg dat ik af en toe niet eens meer kan inzetten. Het is me zelfs 2 keer gebeurd dat ik AI ging met 10 3 o:f_ugly:. Heb hem daarna maar uitgezet. Weet iemand hoe dit komt en hoe ik het kan verhelpen?

Alvast bedankt

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Heb je misschien een virusscanner draaien die net aan het updaten of scannen was?

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Ik weet niet hoe oud je computer is, maar een virusscanner kan inderdaad hier een boosdoener van zijn dat de computer heel druk bezig was.

Beantwoorden
Citeren
hert33 Topicstarter
hert33
Legacy Member

Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Ik weet niet hoe oud je computer is, maar een virusscanner kan inderdaad hier een boosdoener van zijn dat de computer heel druk bezig was.

Ik speel op de laptop, is nog vrij nieuw. Zou het eigenlijk ook handig aan moeten kunnen maar misschien was het idd de virusscanner. Zullen t zo zien tijdens mijn nieuwe sessie. Hoop vandaag iig over de 80 heen te gaan. We zullen t zien=)

Beantwoorden
Citeren

Veel succes, hert.

Als je nu in Minnesota rondliep had iemand je al in de pan liggen :f_biggrin:

Beantwoorden
Citeren
hert33 Topicstarter
hert33
Legacy Member

Eigenlijk de sessie meteen weer afgesloten, voelde dat ik eigenlijk helemaal geen zin had. Ben blij dat ik voortaan gewoon stop als ik geen zin heb of me ga vervelen, dit scheelt me een heleboel weggegooid geld. BR is dus nog steeds hetzelfde. Die 100 komt nog wel een keer =). Tis geen kwestie van of maar van wanneer wat mij betreft:s_drink:. Vanavond lekker op stap:f_drink:

Fijne avond alleeennn

Beantwoorden
Citeren

Dat heb je knap gedaan, Hert. Geen verlies is feitelijk ook winst.

Op welke room speel je?

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Als je geen zin hebt is het inderdaad verstandig om niet te spelen :f_thumbsup:

Beantwoorden
Citeren
hert33 Topicstarter
hert33
Legacy Member

Gister heb ik meegedaan aan een voorronde van het ONKP. Dit was de eerste keer dat ik echt meedeed aan een live pokertoernooi en vondt het echt heel erg leuk.
De sfeer, het pokeren en vooral het sociale beviel me zeer. Helaas ging het pokergedeelte iets minder haha. Het toernooi begon en ik merkte al snel dat het niveau niet bijster hoog was, zeg maar gewoon erg slecht. Bijna alle spelers konden gekwalificeerd worden als calling stations of maniacs. Het meest logische voor mij om te doen was dus de tag strategie toe te passen. Het eerste half uur kreeg ik echter alleen pure crap gedeeld en had ik nog niets van ook maar een aas of koning vernomen. Kreeg toen wel een paar redelijke handen gedeeld maar waren de flops weer vreselijk, hierbij was c-betten praktisch onmogelijk aangezien alles gecald werd. Toen na ongeveer een uur kreeg ik op de button 33 toegedeeld. Ik raisde naar 3bb en kwam uiteindelijk tegen degene langs me te spelen. Had hem al een paar keer alles zien callen tot en met boer hoog dus krijg je al een aardig beeld van hoe deze speler speelde. De hand begon, flop was 536. Ik natuurlijk erg blij. Ik raise, hij callt. Turn een 8. Ik raise weer, hij re-raised en ik all-in. Hij kon hier handig 99+ hebben of simpelweg AK-AQ. Maar hij had helaas de nuts: 24. Toen was het toernooi voor mij al snel voorbij, erg jammer maar niets aan te doen. Wel hadden ze voor de eerste 10 afvallers een SNG georganiseerd en de winnaar van deze kreeg een gratis deelname aan een andere voorronde voor het ONKP. Deze won ik uiteindelijk vrij gemakkelijk. Kan dus binnenkort weer een keertje gaan meedoen. Vond het namelijk erg vermakelijk allemaal.

Gister stond dus in het teken van het live poker. Nu naar school en erna wss weer een sessie online poker. Op naar de 100:f_drink:

Beantwoorden
Citeren
ilgenio86
PokerStrategist

hehe live is idd wel iets aparts vind het ook wel leuk, en als het een sociale tafel is maakt dit het nog leuker. wel dikke bummer dat die gast de nuts had maar kon je weinig aan doen.
Leuk dat je al zeker nogmaals kan deelnemen ;)

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat is wel lelijk en dat hij uitgerekend een hand had dat jouw versloeg en dat menig een gewoon pre-flop zou folden.

Beantwoorden
Citeren
hert33 Topicstarter
hert33
Legacy Member

Ja vond het heel jammer , ook aangezien ik mezelf wel in staat achtte op het toernooi te shippen. Maar goed, weer een ervaring rijker dus maakt niet zoveel uit. Afgelopen dagen weer wat online gedaan. Heb teveel gespeeld in een drukke omgeving (thuis bij mijn vriendin) en dit werkt niet al te best weet ik van mezelf. Wel ben ik boven de 80 grens uitgekomen dus we komen steeds dichter bij de 100=).

Nieuwe bankroll: $81

Nu naar school, moet er om 18:00 zijn voor mijn bachelor thesis bespreking.. Denk dat ik morgen weer een kleine sessie speel

Laterss...

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Zo'n toernooi kun je denk ik relatief makkelijk winnen. Al blijft het variance natuurlijk. Hopelijk ging je bespreking op school prima gisteren.

Beantwoorden
Citeren
hert33 Topicstarter
hert33
Legacy Member

Gister echt een vreselijke sessie gehad. Kreeg bad beats van alle kanten en zo daalde mn BR naar 71$. Dit was voor mij echt de grens dus toen ben ik maar gestopt. Kan tegenwoordig best veel hebben en voel me ook veel tiltbestendiger dan vroeger. Ben hier best blij mee en denk ook echt dat het nodig is omdat ik op de hogere limieten wss nog grotere swings ga tegenkomen. Ben om 10 uur vanmorgen met frisse moed een nieuwe sessie begonnen en dit ging alweer een stuk beter. Ben in die paar uurtjes weer 3 BI up. De weg omhoog is dus weer ingezet, 100$ (en NL5) ik kom eraannn _cool:_cool:. Nu naar school en vanavond een pilsje doen met vrienden. Waarschijnlijk morgenmiddag weer een nieuwe sessie.

Nieuwe BR: $77.50

Beantwoorden
Citeren
ilgenio86
PokerStrategist

goed te horen dat je je tilt onder controle hebt! idd swings ga je op hogere stakes zeker hebben zal procentueel wss wel ongeveer hetzelfde zijn maar in geld zal het wat meer zijn ;)
gl nog! goed dat je alweer een plusje hebt gezet :)

Beantwoorden
Citeren

Goedzo Hert!

Beantwoorden
Citeren
hert33 Topicstarter
hert33
Legacy Member

Hallo allemaal,

Paar daagjes niet gepost, dus hier weer even een update. Paar daagjes geleden zat mijn BR dus op 77.50. De dag erna weer een andere sessie gehad. Deze was echt vreselijk. (tenminste voor mijn doen). De ene badbeat na de andere en dus uiteindelijk 5 BI down. Wel moet ik erbij zeggen dat ik me steeds meer begin te vervelen op nl2 en dat dit mogelijk wel effect heeft op mijn spel. Het zal dus niet alleen liggen aan de pech. Toen heb ik me een beetje laten pakken door tilt en met PLO omaha nog 8$ weggedonkt. Schade valt relatief mee dus maar ben hier niet echt blij mee. Heb toen een paar daagjes niks gedaan aan poker om de zin weer een beetje terug te krijgen. Merk namelijk aan mezelf dat ik het spelen op nl2 een beetje zat begin te worden en dat ik eigenlijk wel snel een niveau omhoog zou willen gaan. Vandaag dus weer begonnnen met een BR van 60 en ging weer een stukje beter. Sta inmiddels weer 2.5 BI up. Hoop dat ik weer langzaam omhoog kan gaan om toch een keer op nl5 terecht te kunnen komen. The story continues:P.

Nieuwe BR: 65$

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Wel vervelend dat je gaat vervelen op NL2. Misschien dat 1 of 2 tafels extra erbij pakken dit probleem zou kunnen verhelpen om verveling te voorkomen.

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Ik denk dat dat vervelen vooral zal komen door het modderen om een paar dollars. Dat geeft een benauwend gevoel van niet opschieten.

Toch is juist dat soms een teken van tilt. Meer tafels spelen gaat dat misschien alleen verergeren, want dat zal ten koste gaan van je game en dus nog meer variance naar boven trekken. Hoeft niet, uiteraard, dus gewoon uitproberen, maar let daar wel op!

Voor mij reden om dat MGT aan te houden als BRM. Kom je ook nog eens op andere limieten :D

Succes!

Beantwoorden
Citeren
hert33 Topicstarter
hert33
Legacy Member

Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Wel vervelend dat je gaat vervelen op NL2. Misschien dat 1 of 2 tafels extra erbij pakken dit probleem zou kunnen verhelpen om verveling te voorkomen.

Ik speel al 4 tafels zoom dus het ligt ook niet echt aan de hoeveelheid handen ofzo

Oorspronkelijk gepost door Zeezout
Ik denk dat dat vervelen vooral zal komen door het modderen om een paar dollars. Dat geeft een benauwend gevoel van niet opschieten.

Toch is juist dat soms een teken van tilt. Meer tafels spelen gaat dat misschien alleen verergeren, want dat zal ten koste gaan van je game en dus nog meer variance naar boven trekken. Hoeft niet, uiteraard, dus gewoon uitproberen, maar let daar wel op!

Voor mij reden om dat MGT aan te houden als BRM. Kom je ook nog eens op andere limieten :D

Succes!

Dit is denk ik precies wat ik ook heb inderdaad. Zoals ik al zei, ik speel 4 tafels zoom dus aan de hoeveelheid handen kan het echt niet liggen. Je bent inderdaad uren bezig om uiteindelijk maar weinig op te schieten. En tuurlijk, op het begin gaat het niet om het geld, dat weet ik allemaal wel maar ik ben nu gewoon puur aan het spelen op de automatische piloot zonder dat er echt uitdaging of spanning achter zit en deze uitdaging en spanning ligt er wel op Nl5 en de hogere limieten. Toch kan ik niet ontevreden zijn met mijn progressie aangezien ik een paar weken geleden met een tientje begonnen ben maar het begint nu toch wel te kriebelen om hoger te gaan. Maar ik weet van mezelf dat ik dit niet moet doen omdat en mijn BR het nog niet toelaat( denk ik?) en dat ik hierdoor erg kan gaan tilten. Ik denk dat julllie je allemaal een beetje kunnen herkennen in het verhaal. Maar ik moet nog 32$ dus met een beetje geduld zal dit moeten gaan lukken. Vandaag ga ik een aardig lange sessie spelen dus jullie horen nog van me.

Nieuwe BR: 68$

Groetteuhhh:f_drink:

Beantwoorden
Citeren