Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Wel vervelend dat je gaat vervelen op NL2. Misschien dat 1 of 2 tafels extra erbij pakken dit probleem zou kunnen verhelpen om verveling te voorkomen.
Ik speel al 4 tafels zoom dus het ligt ook niet echt aan de hoeveelheid handen ofzo
Oorspronkelijk gepost door Zeezout
Ik denk dat dat vervelen vooral zal komen door het modderen om een paar dollars. Dat geeft een benauwend gevoel van niet opschieten.
Toch is juist dat soms een teken van tilt. Meer tafels spelen gaat dat misschien alleen verergeren, want dat zal ten koste gaan van je game en dus nog meer variance naar boven trekken. Hoeft niet, uiteraard, dus gewoon uitproberen, maar let daar wel op!
Voor mij reden om dat MGT aan te houden als BRM. Kom je ook nog eens op andere limieten
Succes!
Dit is denk ik precies wat ik ook heb inderdaad. Zoals ik al zei, ik speel 4 tafels zoom dus aan de hoeveelheid handen kan het echt niet liggen. Je bent inderdaad uren bezig om uiteindelijk maar weinig op te schieten. En tuurlijk, op het begin gaat het niet om het geld, dat weet ik allemaal wel maar ik ben nu gewoon puur aan het spelen op de automatische piloot zonder dat er echt uitdaging of spanning achter zit en deze uitdaging en spanning ligt er wel op Nl5 en de hogere limieten. Toch kan ik niet ontevreden zijn met mijn progressie aangezien ik een paar weken geleden met een tientje begonnen ben maar het begint nu toch wel te kriebelen om hoger te gaan. Maar ik weet van mezelf dat ik dit niet moet doen omdat en mijn BR het nog niet toelaat( denk ik?) en dat ik hierdoor erg kan gaan tilten. Ik denk dat julllie je allemaal een beetje kunnen herkennen in het verhaal. Maar ik moet nog 32$ dus met een beetje geduld zal dit moeten gaan lukken. Vandaag ga ik een aardig lange sessie spelen dus jullie horen nog van me.
Nieuwe BR: 68$
Groetteuhhh:f_drink: