Succes! Hoop dat je snel kunt upmoven!
Dan is inderdaad upmoven wel gewenst. Al is het wel vreemd dat je dan kunt vervelend, want met 4 tafels ZOOM heb je geen tijd om je te vervelen als je ook aan je spel aan het werken bent.
Dat lijkt mij de valkuil van een 'te lage' limiet spelen. Je kunt het 'just passing through' idee krijgen, dat je laat denken dat deze limiet geen geheimen (genoeg) kent om het spannend te houden.
Het idee dat je snel kunt upmoven kan ervoor zorgen dat je niet de moeite meer neemt om op dit level aan je spel te werken. Dat kan ook onbewust het geval zijn.
Weet niet of dat bij jou ook zo is, maar het is wel iets waar je rekening mee moet houden.
Oorspronkelijk gepost door advancedTN1984
4 Tafels zoom is echt ziek veel hoor.
Dat valt toch wel mee..
ik vind 4 tafels zoom ook van het goeie teveel. Ok het is een tight game maar denk dat je dan wel heel tight moet spelen, al is dit elk zijn mening.
waarom speel je niet gewoon regular games?
Ik heb al meerdere keren aangegeven dat het aantal handen ook echt niet het probleem is. 4 tafels zoom is inderdaad wel redelijk veel maar mijn verveling gaat niet weg als ik er nog 2 tafels bij pak ofzo.. Misschien is het woord verveling ook niet helemaal goed gebruikt hier. Het aantal handen is wel genoeg, het spelen van de handen is voor mij vaak te eentonig. En ook de opbrengst van bijvoorbeeld stealen, squeezen enz is zo marginaal dat ik het soms zelfs niet doe. Ik weet dat dit echt heel fout is maar bijv. als ik A5 op de blind heb dan ben ik soms geneigd te folden ipv die blind van 3 cent te stelen. Op de nl5 gaat het dan al om 7 cent, dit is een beetje wat ik bedoel. Maar ik kan wel blijven zeuren hierover, ik zal toch door moeten gaan en proberen om mijn BR zo te krijgen dat ik ook daadwerkelijk kan upmoven. Ik ben vandaag ook van plan om de regular tafels te pakken. Wat voor hoeveelheid tafels zouden jullie aanraden?
BR: $71
Tja, wanneer je slechter gaat spelen uit verveling of omdat het om te weinig gaat, dan kan eerder upmoven een oplossing zijn. Slecht spelen kost ook geld.
Je kunt bijvoorbeeld een aggro benadering nemen en een grens van $50 aanhouden om weer terug te zakken en boven de $70 te shotten op NL5.
Met wat geluk stoot je door en anders zie je of je al klaar bent voor NL5
Ik zou dan wel minder tafels spelen, om je BR te ontzien. Max 2 of zo.
Regular speel ik nooit, dus daar kan ik weinig over zeggen.
Oorspronkelijk gepost door Zeezout
Tja, wanneer je slechter gaat spelen uit verveling of omdat het om te weinig gaat, dan kan eerder upmoven een oplossing zijn. Slecht spelen kost ook geld.Je kunt bijvoorbeeld een aggro benadering nemen en een grens van $50 aanhouden om weer terug te zakken en boven de $70 te shotten op NL5.
Met wat geluk stoot je door en anders zie je of je al klaar bent voor NL5
Ik zou dan wel minder tafels spelen, om je BR te ontzien. Max 2 of zo.
Regular speel ik nooit, dus daar kan ik weinig over zeggen.
Ik heb besloten om je advies op te volgen. Ga 2 tafels NL5 zoom spelen en als ik onder de 50 kom ga ik weer nl2 spelen tot ik weer bij de 70 ben.
BR: $72
Net dus een sessie NL5 zoom gedaan. Wat een verademing voor mij. Vindt het meteen al veel leuker en heb veel meer zin om weer lekker te gaan pokeren. Resultaat was uiteindelijk vrij swingy. Ging tussen de -2$ en de +10$. Uiteindelijk door een paar flinke coolers toch de min in geschoten helaas. Uiteindelijk -2$ maar dit is nog geeneens 1BI dus schade valt te overzien. Hoop dat ik dit langer kan blijven doen en dat ik dus niet onder de 50 ga schieten. Heb namelijk totaal niet het idee dat ik het niveau NL5 nog niet aankan. Morgen misschien nog een kleine sessie en dan 5 dagen geen poker. Woon namelijk in Brabant en dat betekend Carnaval!:f_drink:. Hierna kan ik weer fris beginnen aan een nieuwe sessie poker met daarin hopelijk veel NL5 en nooit meer NL2:tongue:. Jullie horen nog van mij!
Nieuwe BR: 70$
Veel succes op NL5 en dat het goed mag uitpakken en dat het je spel ten goede komt
succes op nl5 hoop ook voor jou dat je niet onder de 50 schiet.
maar vergeet ook niet dat brm niet altijd te maken heeft met een limiet beaten of niet
paar bad beats en het kan vlug gaan
Oorspronkelijk gepost door Jordyvde
4 Tafels zoom is echt ziek veel hoor.Dat valt toch wel mee..
1 tafel zoom is 4 tafels regular.
Oorspronkelijk gepost door Jordyvde
4 Tafels zoom is echt ziek veel hoor.Dat valt toch wel mee..
1 tafel zoom is 4 tafels regular.
Hoho dat is een beetje overdreven lijkt me. 4 tafels zoom gaat me nog net goed af maar 16 regular tafels gaat hem echt niet worden denk ik..
Net nog een laatste sessie NL5 gedaan. Moet zeggen dat ik erg moet wennen aan de hogere bedragen waarmee je op en neer gaat. Je bent nog steeds een beetje in nl2 bedragen aan het denken en dan is het bij NL5 al gauw 1BI down ( als je in nl2 termen denkt). Maar goed, ik vindt het wel fijner dat er iets meer op het spel staat en dit is voor mij ook allemaal weer nieuw. Ik moet op deze limiet gewoon weer ervaring opdoen en bijleren en dat is eigenlijk het belangrijkste op dit moment. Wat dan natuurlijk wel een fijne bijkomstigheid is is als we ook af en toe een paar dollartjes onze kant op zien komen. Is dit vandaag gelukt? Op het begin van de sessie totaal niet, aantal coolers gehad, paar handen wss niet optimaal gespeeld en dan sta je al gauw 2 BI down. Dit is op zich niet zo'n probleem, echter voor mij is 4BI down al het moment dat ik moet stoppen haha.. Ik kneep hem dus wel een beetje. Hierna even een pauze gehouden en na dit gedaan te hebben ging het veel en veel beter. Uiteindelijk 3BI bij mogen schrijven over de hele dag en dit brengt mijn BR op een nieuw record. Ik hoop dat ik hiermee door kan gaan zodat ik me verder kan ontwikkelen op NL5.
Nieuwe BR: $85
Nu is het voor mij even gedaan met het poker. De carnaval begint en dat betekend pilsjes in overvloed:f_drink:. Qua pokergevoel ga ik er heel goed in dus dat is in ieder geval mooi. Jullie horen nog van me, waarschijnlijk pas op woensdag als ik aan het bijkomen ben. Veel pokersucces allemaal en tot dan!!=)
Hallo pokervrienden,
Carnaval was heel leuk maar volgens mij heb ik mijn hersencellen allemaal weggezopen want heb me net een partij getilt. Zat dus op de 85$ maar het ging helemaal niet goed op NL5 en ben toen vrij hard gaan tilten. Mijn BR zit nu op de 50$... Ik ben hier helemaal niet blij mee en heb vraag aan jullie om advies. Ik zit al een langere tijd te denken om te gaan switchen naar toernooipoker. Dit trekt mij veel meer aan( finale tafels, grotere prijzen, toernooiformat, chips ipv echt geld etc.) Ik kan nu wel NL2 gaan doen maar mijn motivatie om te gaan cashgamen is gezakt tot onder de aardkorst. Nu is dus mijn vraag aan jullie: wat raden jullie mij aan om te gaan doen met mijn BR? Wil dus iets met toernooien gaan doen maar weet niet precies wat verstandig is. Ik hoop dat jullie mij een beetje willen helpen en mij willen vergeven voor mijn stommigheid..:(. Ik hoor graag van jullie..
Groetjes hert