Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Blijkbaar niet veel, maar kan er naast zitten![]()
Haha niet veel maar ook niet slecht ofzo.. Eigenlijk gewoon precies quite. Wou na de toernooien nog niet stoppen eigenlijk dus ben toen weer gaan cashgamen..:f_biggrin:. 6 tafels regular NL5 en hiermee nog 3$ winst kunnen behalen waardoor ik op een BR van 53$ kwam (en ik weet dat dit niet helemaal goed BRM is maar so be it). Vandaag weer een sessie gedaan van 6 tafels NL5 regular en wat is dit eigenlijk een verademing tegenover ZOOM. Oke, je krijgt een stuk minder handen maar naar mijn idee doen sommige spelers maar wat. De meest loose speler op zoom is hierbij vergelijken een keiharde Rock. Ben dus eigenlijk weer van plan om hierop verder te gaan. Net dus een sessie van 3 uur gedaan waarbij ik 2BI up ben gegaan. Ik weet dat ik met deze BR eig niet op NL5 zou moeten spelen maar het lijkt me vrij sterk dat ik met mijn spel broke zal gaan ( en nee, ik onderschat variance niet). En als ik broke ga, so be it, ik speel Poker nu eigenlijk omdat ik het leuk vindt en niet zozeer om veel geld te verdienen:f_thumbsup:
Nieuwe BR: $63