Ga naar het forum
Follow the BRM!

Meldingen
Alles wissen

Follow the BRM!

195 Berichten
14 Gebruikers
2 Reacties
19 K Weergaven
Jordyvde
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door hert33
Hallo pokervrienden,

Carnaval was heel leuk maar volgens mij heb ik mijn hersencellen allemaal weggezopen want heb me net een partij getilt. Zat dus op de 85$ maar het ging helemaal niet goed op NL5 en ben toen vrij hard gaan tilten. Mijn BR zit nu op de 50$... Ik ben hier helemaal niet blij mee en heb vraag aan jullie om advies. Ik zit al een langere tijd te denken om te gaan switchen naar toernooipoker. Dit trekt mij veel meer aan( finale tafels, grotere prijzen, toernooiformat, chips ipv echt geld etc.) Ik kan nu wel NL2 gaan doen maar mijn motivatie om te gaan cashgamen is gezakt tot onder de aardkorst. Nu is dus mijn vraag aan jullie: wat raden jullie mij aan om te gaan doen met mijn BR? Wil dus iets met toernooien gaan doen maar weet niet precies wat verstandig is. Ik hoop dat jullie mij een beetje willen helpen en mij willen vergeven voor mijn stommigheid..:(. Ik hoor graag van jullie..

Groetjes hert

Als je geen 2nl wilt spelen omdat het saai is moet je al helemaal niet mtt's gaan spelen met een $50 br. Je zal snel de 0.50 games of daaronder moeten grinden, dan heb je nog een voorzichtig bankroll management.

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Wat je met jouw geld doet is natuurlijk jouw zaak, al donk je alles weg :P

Wat ik vooral proef uit je woorden, is dat je echt te veel denk aan wat je kunt/wilt winnen. Het gaat je misschien meer om het winnen dan om het pokeren en dat is een verkeerde basis. Dat is de basis van een gokker. No offense hoor, er zitten er hier zat van.

Waar het mij om gaat, is dat je met deze mentale fout, op elk soort game gaat falen. Wanneer je werkelijk geld wilt verdienen met poker, dan zul je moeten investeren in tijd en moeite. Wil je gewoon voor je plezier spelen, dan moet je incalculeren dat het je af en toe geld kost.

Beide opties kunnen, maar het is wel een bewuste keuze die moet worden gemaakt.

Om geld te verdienen met poker zul je aan je spel moeten werken, moeten oefenen en investeren, voordat je resultaten boekt.

Om gewoon met wat plezier te pokeren, zonder geldtarget, investeer je in een spelletje voor je plezier.

Beantwoorden
Citeren
hert33 Topicstarter
hert33
Legacy Member

Oorspronkelijk gepost door Zeezout

Wat ik vooral proef uit je woorden, is dat je echt te veel denk aan wat je kunt/wilt winnen. Het gaat je misschien meer om het winnen dan om het pokeren en dat is een verkeerde basis. Dat is de basis van een gokker. No offense hoor, er zitten er hier zat van.

Waar het mij om gaat, is dat je met deze mentale fout, op elk soort game gaat falen. Wanneer je werkelijk geld wilt verdienen met poker, dan zul je moeten investeren in tijd en moeite. Wil je gewoon voor je plezier spelen, dan moet je incalculeren dat het je af en toe geld kost.

Om geld te verdienen met poker zul je aan je spel moeten werken, moeten oefenen en investeren, voordat je resultaten boekt.

Om gewoon met wat plezier te pokeren, zonder geldtarget, investeer je in een spelletje voor je plezier.

Jaa je hebt gewoon gelijk haha. Ik ga gewoon lekker MTTSNG en MTT doen van 0.55 en dan zien we wel hoe ver we komen. Vandaag de 90, 180,360 $0.55 gedaan als SNG en de hot 0.55, de 0.55 8-max, de 0.55 KO progressive en de 1.10 progressive KO. Helaas alleen in de 8-max gecasht maar maakt me niet zoveel uit. Vond het namelijk al veel leuker dan al dat automatische cashgamen. Ik ben van plan om voortaan lekker dit soort toernooitjes te gaan doen en dan zien we wel hoever we komen. Het niveau is niet al te hoog dus zal hopelijk niet meteen broke gaan.

Nieuwe BR: 46$

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Zolang je voorzichtig begint is kan het de goede kant op gaan.
Ik zou je wel aanraden om de Engelse thread MTT Beginner Coaching: Discussion and feedback thread te bestuderen, want ik denk dat je daar veel aan kunt hebben en posten van handen helpt natuurlijk ook.

Beantwoorden
Citeren
ilgenio86
PokerStrategist

Jaa je hebt gewoon gelijk haha. Ik ga gewoon lekker MTTSNG en MTT doen van 0.55 en dan zien we wel hoe ver we komen. Vandaag de 90, 180,360 $0.55 gedaan als SNG en de hot 0.55, de 0.55 8-max, de 0.55 KO progressive en de 1.10 progressive KO. Helaas alleen in de 8-max gecasht maar maakt me niet zoveel uit. Vond het namelijk al veel leuker dan al dat automatische cashgamen. Ik ben van plan om voortaan lekker dit soort toernooitjes te gaan doen en dan zien we wel hoever we komen. Het niveau is niet al te hoog dus zal hopelijk niet meteen broke gaan.

als het niveau niet al te hoog is moet je wel meer cashen of je nu doet he :)
toch veel succes gewenst!

Beantwoorden
Citeren
hert33 Topicstarter
hert33
Legacy Member

Oorspronkelijk gepost door ilgenio86

als het niveau niet al te hoog is moet je wel meer cashen of je nu doet he :)
toch veel succes gewenst!

Ja dat begrijp ik maar kan niet verwachten dat ik meteen eerste ronde al 100$ cash ;)

Beantwoorden
Citeren
hert33 Topicstarter
hert33
Legacy Member

Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Ik zou je wel aanraden om de Engelse thread MTT Beginner Coaching: Discussion and feedback thread te bestuderen, want ik denk dat je daar veel aan kunt hebben en posten van handen helpt natuurlijk ook.

Zou graag handjes willen posten maar weet helaas nog steeds niet hoe dit moet.. Heb namelijk alleen Jivaro als statistiek programma

Beantwoorden
Citeren
hert33 Topicstarter
hert33
Legacy Member

Net nog even 2 45-mans $0.50 gespeeld. Bij de eerste eindigde ik als 15e. Maarr.... het eerste geshipte (MTT) SNG is een feit!:f_drink: . Paar keer geluk gehad maar daar ontkom je niet aan in zo'n toernooi. Toen ik eenmaal aan de finaletafel zat ging het eigenlijk heel soepel( ging er al chipleader in). Ben er eigenlijk wel blij mee moet ik zeggen. Het is niet geweldig veel maar het gaat om het idee=). In ieder geval mijn BR weer boven de 50 weten te krijgen.

Nieuwe BR: 51$

Vanavond paar pilsjes doen met vrienden en morgenvroeg even werken. Dan smiddags wss weer een paar toernooitjes. Ik heb wel een paar vragen ivm tijdindelingen haha. Als je tot de laatste 2 komt hoe lang duren dan de:

45 - man turbo
90 - man turbo
180 - man turbo
360 - man turbo

Kan iemand hier een schatting van maken? Dit scheelt mij gemiste finaletafels omdat ik geen tijd meer over heb om te spelen..

Fijne avond allen!

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde
Poker Player

Net nog even 2 45-mans $0.50 gespeeld. Bij de eerste eindigde ik als 15e. Maarr.... het eerste geshipte (MTT) SNG is een feit!:f_drink: . Paar keer geluk gehad maar daar ontkom je niet aan in zo'n toernooi. Toen ik eenmaal aan de finaletafel zat ging het eigenlijk heel soepel( ging er al chipleader in). Ben er eigenlijk wel blij mee moet ik zeggen. Het is niet geweldig veel maar het gaat om het idee=). In ieder geval mijn BR weer boven de 50 weten te krijgen.

Vanavond paar pilsjes doen met vrienden en morgenvroeg even werken. Dan smiddags wss weer een paar toernooitjes. Ik heb wel een paar vragen ivm tijdindelingen haha. Als je tot de laatste 2 komt hoe lang duren dan de:

45 - man turbo
90 - man turbo
180 - man turbo
360 - man turbo

Kan iemand hier een schatting van maken? Dit scheelt mij gemiste finaletafels omdat ik geen tijd meer over heb om te spelen..

Fijne avond allen!

Je kan ook gewoon zelf bij running tournaments opzoeken hoe lang zo'n toernooi ongeveer gemiddeld bezig is..

Beantwoorden
Citeren

Maak het maar naar mij over. Ben intussen finaal bankroet.

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door Robbie825
Maak het maar naar mij over. Ben intussen finaal bankroet.

Had je niet nog $30 dan?

Beantwoorden
Citeren

Ja, die heb ik nog, maar dat is maar iets van tien minuten.

Ik ben zo ontzettend slecht en ongelukkig dat het honderd procent zeker is dat ik nooit een backer zou kunnen vinden. Ook al zou ik hem betalen, dan nog rent hij weg.

Pech en onkunde tezamen is een garantie voor bankroet.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door SDK1987

Zou graag handjes willen posten maar weet helaas nog steeds niet hoe dit moet.. Heb namelijk alleen Jivaro als statistiek programma

Je kunt ook gewoon via weaktight je handen converteren.

Oorspronkelijk gepost door Robbie825
Ja, die heb ik nog, maar dat is maar iets van tien minuten.

Ik ben zo ontzettend slecht en ongelukkig dat het honderd procent zeker is dat ik nooit een backer zou kunnen vinden. Ook al zou ik hem betalen, dan nog rent hij weg.

Pech en onkunde tezamen is een garantie voor bankroet.

Als je gewoon met $2 aan een cashgame tafel blijft zitten en aan BRM houdt kan dit niet gebeuren.

Beantwoorden
Citeren

Ook dat is al gebeurd, SDK. Ik verlies overal.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Je hebt nooit eigen geld ingezet. Dus klopt deze uitspraak niet, want anders zou je altijd op $0 hebben gezeten. Gewoon rustig je bankroll opbouwen zonder al te veel te stressen en dan lukt het vast wel.

Beantwoorden
Citeren
hert33 Topicstarter
hert33
Legacy Member

Oorspronkelijk gepost door Jordyvde

45 - man turbo
90 - man turbo
180 - man turbo
360 - man turbo

Fijne avond allen!

Je kan ook gewoon zelf bij running tournaments opzoeken hoe lang zo'n toernooi ongeveer gemiddeld bezig is..

Weet eigenlijk niet waar die staan?

Net nog even 4 $0.50 45 mans opgestart. Bij allemaal eigenlijk wel redelijk lang erin gebleven. Bij 3 echter redelijk doodgebloed want kreeg niet echt kaarten om te pushen. De andere heb ik echter wel geshipt=). Kan dus weer tevreden zijn over deze middagsessie. Misschien vanavond nog een sessie doen en anders morgenavond weer.

Nieuwe BR: $55.50

Beantwoorden
Citeren
hert33 Topicstarter
hert33
Legacy Member

Nog mijn laatste sessie gedaan van vandaag. Weer hetzelfde prinicipe. 4 0.50 45 mans. Bij 2 ging ik er redelijk snel uit. Bij de andere 2 kwam ik aan de finaletafel. Uiteindelijk 1 keer 5de geworden en 1 keer derde. Dus uiteindelijk weer een mooie winst kunnen bijschrijven. Heb het gevoel dat dit soort MTT SNG me wel liggen. Vindt het erg leuk en het niveau is vgm ook niet heel hoog. Het is dat ik nu niet zoveel tijd heb gehad maar ook de 90 180 en 360 mans gaan spelen. Dit gemixt met een aantal toernooitjes van 0.55.

Nieuwe BR: $58.50

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Jordyvde

45 - man turbo
90 - man turbo
180 - man turbo
360 - man turbo

Fijne avond allen!

Weet eigenlijk niet waar die staan?

Net nog even 4 $0.50 45 mans opgestart. Bij allemaal eigenlijk wel redelijk lang erin gebleven. Bij 3 echter redelijk doodgebloed want kreeg niet echt kaarten om te pushen. De andere heb ik echter wel geshipt=). Kan dus weer tevreden zijn over deze middagsessie. Misschien vanavond nog een sessie doen en anders morgenavond weer.

Nieuwe BR: $55.50

Je kunt het op de toernooilobby zien. Alleen bij de 360 mans heb ik het niet gezien.

Beantwoorden
Citeren
hert33 Topicstarter
hert33
Legacy Member

Precies een weekje niet gepost. Heb namelijk ook bijna niet meer gespeeld. MTT en MTTsng kosten nu eenmaal wat meer tijd en die heb ik nog niet zoveel op het ogenblik. Vanavond staat er wel een avondje MTT op het programma waarin ik paar MTT en paar MTTsng van 0.50 mee ga pakken. Hoop dat ik ver kan gaan komen vanavond! Laat jullie wel weten wat het geworden is!

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Blijkbaar niet veel, maar kan er naast zitten :f_wink:

Beantwoorden
Citeren