Oorspronkelijk gepost door hert33
Hallo pokervrienden,Carnaval was heel leuk maar volgens mij heb ik mijn hersencellen allemaal weggezopen want heb me net een partij getilt. Zat dus op de 85$ maar het ging helemaal niet goed op NL5 en ben toen vrij hard gaan tilten. Mijn BR zit nu op de 50$... Ik ben hier helemaal niet blij mee en heb vraag aan jullie om advies. Ik zit al een langere tijd te denken om te gaan switchen naar toernooipoker. Dit trekt mij veel meer aan( finale tafels, grotere prijzen, toernooiformat, chips ipv echt geld etc.) Ik kan nu wel NL2 gaan doen maar mijn motivatie om te gaan cashgamen is gezakt tot onder de aardkorst. Nu is dus mijn vraag aan jullie: wat raden jullie mij aan om te gaan doen met mijn BR? Wil dus iets met toernooien gaan doen maar weet niet precies wat verstandig is. Ik hoop dat jullie mij een beetje willen helpen en mij willen vergeven voor mijn stommigheid..:(. Ik hoor graag van jullie..
Groetjes hert
Als je geen 2nl wilt spelen omdat het saai is moet je al helemaal niet mtt's gaan spelen met een $50 br. Je zal snel de 0.50 games of daaronder moeten grinden, dan heb je nog een voorzichtig bankroll management.