Hallo! Ik ben Pieter, enkele zullen mij ondertussen wel al kennen (hoop ik). Ik heb ook nog een ander blogje: Checkraise @ 45's wat zeker nog opgepakt gaat worden! Ik heb de afgelopen 3-4 maanden de 45's onder de knie proberen te krijgen zonder resultaat (komt nog wel
). Komt grotendeels door slecht spel, maar goed ik ga er niet verder op in gaan.
Cashgames spelen! Waarom?
Ik wou eens iets anders proberen, namelijk cashgames. Voordat ik aan de 45's begon speelde ik cashgames, vooral NL2 en als ik weer eens tilt ging op zo hoog mogelijke limieten.
Gelukkig heb ik daar geen problemen meer mee, en kan ik mij aan mijn BRM houden. Een van de redenen dat ik cashgames ga spelen is ook omdat het leuker lijkt qua uren. Je kan ermee beginnen en stoppen wanneer je wilt, wat niet zo is bij SnG's.
Ik ga ook niet zomaar beginnen met spelen op NL2. Zoals de titel al aangeeft begin ik met niets. Ik ga aan de hand van freerolls een kleine BR opbouwen en daarmee op NL2 aan de slag.
Freerolls:
Hubble's NL freroll
Bronzestar 20fpp NL
Bronzestar 10 fpp NL
:diamond:Women's Poker League (Ja ik sta als vrouw geregistreerd, vraag me aub niet waarom :D)
BankrollMob 25$ Freeroll
Pokerschool Open Skill League
BonusBonusBonus 10$ freeroll
Pokerowned 10$ freeroll
Freerolls van Pokerstrategy zelf ofc.
Pokerschool open league
als er ik nog vind die ik kan spelen dan vul ik het lijstje aan
Ook die adventkalendar op PartyPoker dagelijks doen
Waarom met freerolls beginnen?
Ik wil niet zomaar alles in handen krijgen, Ik kon nu ook gewoon mijn roll laten staan en daarmee wat cashgames spelen maar als ik nu zelf geld bijeen moet sprokkelen op freerolls dan stel ik mijn BR meer op prijs en zal ik er ook met meer respect mee omgaan dan ik anders zou doen.
Wat speel je?
Heb al gehoord dat 't beste is om met of 40, of 100 Big Blinds aan tafel te zitten. Ik ga eerst wat spelen met 40 Big Blinds en later als BR wat meer opgebouwd is met 100 BB's aan NL2 zitten, FR.
Bankrollmanagement:
Lage limieten: Upmoven bij 20 BI's, downmoven bij 20BI's
NL2 => NL5 ($100)
NL5 => NL2 ($50)
NL5 => NL10 ($200)
NL10 => NL5 ($100)
Middelmatige Limieten: Upmoven bij 30 BI's met shots vanaf 25BI's, downmoven bij 30 BI's
NL10 => NL25 ($750 shotten vanaf $625)
NL25 => NL10 ($300)
NL25 => NL50 ($1500 shotten vanaf $1250)
NL50 => NL25 ($750)
Hogere limiet:Upmoven bij 40 BI's
NL50 => NL100 ($4000 shotten vanaf $3500)
Bankroll>4000$ = Challenge complete
Let's do this!