Ga naar het forum
From Zero to Hero!

Meldingen
Alles wissen

From Zero to Hero!

261 Berichten
24 Gebruikers
0 Reacties
4,043 Weergaven
Yordi85
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door CheckRaise1990

Oorspronkelijk gepost door Yordi85

Ja ik sta als vrouw geregistreerd :D Lang en saai verhaal :P
Thx man :)

Toch niet weer zon lastig verhaal als OMB?

Geen idee :P zijn verhaal nog nooit gehoord eigenlijk. Weet enkel dat ze hem ermee beetje plagen :D
BTW: je had al een bolletje hier :P

Ja uiteindelijk bleek hij dik te zijn met tieten ofzo...
ja okee das waar. Had alleen niet bolletje gezegd.
Waarom vraag je geen staking aan voor NL2?

Beantwoorden
Citeren
CheckRaise1990 Topicstarter
CheckRaise1990
PokerStrategist

Ja ik sta als vrouw geregistreerd :D Lang en saai verhaal :P
Thx man :)

Toch niet weer zon lastig verhaal als OMB?

Geen idee :P zijn verhaal nog nooit gehoord eigenlijk. Weet enkel dat ze hem ermee beetje plagen :D
BTW: je had al een bolletje hier :P

Ja uiteindelijk bleek hij dik te zijn met tieten ofzo...
ja okee das waar. Had alleen niet bolletje gezegd.
Waarom vraag je geen staking aan voor NL2?

Waarom met freerolls beginnen?
Ik wil niet zomaar alles in handen krijgen, Ik kon nu ook gewoon mijn roll laten staan en daarmee wat cashgames spelen maar als ik nu zelf geld bijeen moet sprokkelen op freerolls dan stel ik mijn BR meer op prijs en zal ik er ook met meer respect mee omgaan dan ik anders zou doen.

Ik kan ook niet eens een staking aanvragen, niet lang genoeg lid. Zou het overigens ook niet willen. Wil het lekker zelf halen :]

Beantwoorden
Citeren
Yordi85
PokerStrategist

okee sorry maat! Beetje leesblind, dyslectische, oostindische blindheid.
Veel succes vanavond!

Beantwoorden
Citeren
CheckRaise1990
PokerStrategist

okee sorry maat! Beetje leesblind, dyslectische, oostindische blindheid.
Veel succes vanavond!

lol, oostindische blindheid, NICE :D
ty sir

edit: oostindisch blind zijn bestaat blijkbaar echt 0.0
Sorry dus. Alhoewel... niet zeker of je een grapje maakte of dat je gewoon veel pech hebt!

Beantwoorden
Citeren
Yordi85
PokerStrategist

ik maak van alles een grap als het me lukt!
Ik ben gewoon moe met een paar bier op en $200 up deze week ben ik mijn laatste minuten van deze dag aan het rondhangen hier op jouw forum :-D

Beantwoorden
Citeren
CheckRaise1990
PokerStrategist

ik maak van alles een grap als het me lukt!
Ik ben gewoon moe met een paar bier op en $200 up deze week ben ik mijn laatste minuten van deze dag aan het rondhangen hier op jouw forum :-D

Blijf maar van de tafels weg dan ;)

Beantwoorden
Citeren
Yordi85
PokerStrategist

Bedankt voor de tip!
Zometeen film kijken :-D

Beantwoorden
Citeren
Yordi85
PokerStrategist

hoe gaat het?

Beantwoorden
Citeren
CheckRaise1990
PokerStrategist

@Yordi goed hoor :)

Heerlijk, 2x kunnen cashen en heb nog een freeroll open staan.

$0.19 gecasht in EPT live freeroll
$1.15 gecasht in Bronzestar 20 FPP freeroll.

BR: $3.03

Today was a gooooood day!

Beantwoorden
Citeren

Keurig CheckRaise.

De manier waarop je dat doet leert je idd je BR respecteren. Ik doe het ook zo, en zal nooit mijn zuurverdiende centjes te grabbel gooien in tilt.

Succes!

Beantwoorden
Citeren
CheckRaise1990
PokerStrategist

TY freerollkoning

Heb een mooi Tilt verleden dus ben blij dat ik achter me heb kunnen laten!

Beantwoorden
Citeren
CheckRaise1990
PokerStrategist

Easy buy-in up. villain 71/50
edit: net weer Buy in up tegen zo'n sicko. QQ<k4o

$0.01/$0.02 No Limit Holdem
PokerStars
8 Players
Hand Conversion Powered by weaktight.com

Stacks:
UTG Brunu-UFV ($1.10) 55bb
UTG+1 TraptStar19 ($1.07) 54bb
MP1 randlemcleaf ($2.37) 119bb
MP2 Belii Dotent ($2.17) 109bb
CO wdmadx ($1.80) 90bb
BTN dan_iasi ($1.07) 54bb
SB CheckRaise1990 ($0.75) 38bb
BB skOrbb ($2.83) 142bb

Pre-Flop: ($0.03, 8 players) CheckRaise1990 is SB A♣ Q♠
3 folds, Belii Dotent raises to $0.10, 2 folds, CheckRaise1990 goes all-in $0.75, 1 fold, Belii Dotent calls $0.65

Flop: 6♣ 6♥ 4♠ ($1.52, 2 players, 1 all-in)

Turn: A♦ ($1.52, 2 players, 1 all-in)

River: 3♦ ($1.52, 2 players, 1 all-in)

Final Pot: $1.52
Belii Dotent shows a pair of Sixes
10:spade: 9♠
CheckRaise1990 shows two pair, Aces and Sixes
A♣ Q♠

CheckRaise1990 wins $1.47 (net +$0.72)

Belii Dotent lost $0.75

Beantwoorden
Citeren
Yordi85
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Robbie825
Keurig CheckRaise.

De manier waarop je dat doet leert je idd je BR respecteren. Ik doe het ook zo, en zal nooit mijn zuurverdiende centjes te grabbel gooien in tilt.

Succes!

idd je BR respecteren
Op welke PS naam kan ik $5 storten voor de goede inzet?
Ik wil een beetje bijdragen aan de moneys omdat de varriance *** is ook op de freerolzz.

Beantwoorden
Citeren

Ik heb nu een aantal dollartjes bijeen gesprokkeld, dus ik zou gemakkelijk flink te keer kunnen gaan in het echtgeldcircuit.

Freerolls zijn lastig. Er zullen wel genoeg mensen lachen met mijn manier van schrapen, echter... ik heb geen risico dat ik iets verlies.

;)

Je leert niks van freerolls spelen. Misschien rond de bubble/ITM dat het een beetje op micro MTTs/MTT SNGs begint te lijken. Je speelt voor een lachertje van een hourly, het is gewoon tijdverspilling. Je kan veel beter een krantenwijk nemen en dat geld storten en beginnen op $0,50s op PS of $1s op FTP ($75-$150 ofzo). Je verliest het misschien wel, maar uiteindelijk is de waarde van geld puur afhankelijk van hoeveel tijd je ervoor kwijt bent geweest om het binnen te halen. Plus met die krantenwijk houd je nog heel wat meer over ook en op die micros leer je tenminste hoe je MTTs moet spelen.

Beantwoorden
Citeren
Yordi85
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door xXShinryuuXx

Ik heb nu een aantal dollartjes bijeen gesprokkeld, dus ik zou gemakkelijk flink te keer kunnen gaan in het echtgeldcircuit.

Freerolls zijn lastig. Er zullen wel genoeg mensen lachen met mijn manier van schrapen, echter... ik heb geen risico dat ik iets verlies.

;)

Je leert niks van freerolls spelen. Misschien rond de bubble/ITM dat het een beetje op micro MTTs/MTT SNGs begint te lijken. Je speelt voor een lachertje van een hourly, het is gewoon tijdverspilling. Je kan veel beter een krantenwijk nemen en dat geld storten en beginnen op $0,50s op PS of $1s op FTP ($75-$150 ofzo). Je verliest het misschien wel, maar uiteindelijk is de waarde van geld puur afhankelijk van hoeveel tijd je ervoor kwijt bent geweest om het binnen te halen. Plus met die krantenwijk houd je nog heel wat meer over ook en op die micros leer je tenminste hoe je MTTs moet spelen.

Het gaat hem niet om de moneys hier MR! Het is een tilt overwinning als hij deze test slaagt. (ben er wel mee eens dat je niet de freerollzvarriance hoeft aan te gaan maar goed. De een is harder voor zichzelf dan de ander)

Beantwoorden
Citeren
CheckRaise1990
PokerStrategist

Inderdaad, wat Yordi zegt.
Ik speel de freerolls niet om bij te leren of ervaring op te doen, maar gewoon om echt letterlijk met niets beginnen en daarmee iets moois opbouwen. Of Robbie het speelt om bij te leren weet ik niet, want het lijkt me ook meer dat je reactie naar hem gericht was, maar ik denk ook niet echt dat Robbie het speelt om echt aan zijn spel te werken.

Ondertussen loopt het super op NL2, enkel BI's up en denk dat ik hoogstens eens 10 cent omlaag ben gegaan, de rest won ik enkel.

BR: $5.09

Beantwoorden
Citeren

Ik bedoel dat het sowieso tijdverspilling is. Als je het als challenge of voor de lol doet is het natuurlijk wat anders, maar scared money zijn slaat nergens op gezien de tijd die erin gaat zitten om zelfs een paar $ te freerollen.

Beantwoorden
Citeren

Veel goodrun toegewenst Pieter! En natuurlijk een bolletje.

:f_love:

Beantwoorden
Citeren
CheckRaise1990
PokerStrategist

Ja zit zeker wat waarheid in wat je zegt dan shinryuu.

Heb even rondgekeken bij de artikels om een goed BRM te vinden als basis wat ik kon aanpassen naar mijn eigen wil. Maar vreemd genoeg vind ik geen artikels over BRM voor cashgames ?(
Misschien toch interessant voor PokerStrategy om hier toch een artikel over te maken. Ofwel vind ik het gewoon niet.

Beantwoorden
Citeren
Arjon
Oldschool Grinder

Nice challenge man! Ik lees de blog nu pas, maar respect dat je jezelf kunt motiveren vanaf nul te beginnen, terwijl je natuurlijk gemakkelijk een hogere limiet zou kunnen pakken als je wilt :)

Erg goed, ik ga meelezen vanaf nu ;)

Edit: klopt wel wat shinryu zegt, weinig educatieve waarde in freerolls. Maar ik vind het ook vooral qua mindset knap, lekker met beide benen op de grond kunnen blijven staan en van sratch af proberen iets nieuws op te bouwen.

Beantwoorden
Citeren