Ga naar het forum
FTP Challenge ended...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] FTP Challenge ended!

149 Berichten
12 Gebruikers
0 Reacties
2,585 Weergaven

Wie doet er mee? De uitdaging: we gaan op Full Tilt 50x een 1,10 45-mans spelen, te spelen vanaf zaterdag 20 februari (zodat alles nog afgestemd kan worden) en eindigend 20 maart.

Prijzenpot voor degenen met de hoogste ROI: 5 euro per persoon inleg, bij <6 deelnemers uitbetaling 2 personen (65%, 35%), bij 6 of meer uitbetaling eerste 3 personen: 1: 50%, 2: 30%, 3: 20%. Mochten het meer dan 12 o.i.d. worden kunnen we naar 4 places paid. Alleen mensen die alle 50 SnG's hebben gespeeld maken aanspraak op de prijs of (als niemand het haalt) we trekken de resterende BI's af van de ROI. Ik zorg voor de administratie e.d.

Let op: dit zijn geen turbos, maar wel met blindlevels van 6 minuten. Aanmelding voor zaterdag 20 februari! Deelnemers:
gigagonnie
IcMean

148 reacties

i'm in !

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

BUMP, nog meer liefhebbers?

gigagonnie, IcMean en Fabuleuss doen mee!

dustje
Elite Grinder

waarom niet honderd :O

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Tja, we moesten gewoon een aantal kiezen wat voor meerdere categorieen spelers leuk blijft en dan is een inleg van 55 dollar een prima aantal. Dan blijft het ook een leuke challenge voor mensen die niet al te veel toernooien tegelijk kunnen spelen of niet elke avond (zoals ik). :D

dustje
Elite Grinder

ik doe wel mee als jullie er geen probleem mee hebben ingemaakt te worden

bobm78
Poker Player

Succes met jullie challenge :D

ik wil ook wel mee doen maar iemand moet het wel wat beter uitleggen wat en hoe het de bedoeling is want ik ben maar een beginner

Oorspronkelijk gepost door knutsplace
ik wil ook wel mee doen maar iemand moet het wel wat beter uitleggen wat en hoe het de bedoeling is want ik ben maar een beginner

Je speelt 50 x een 45 mans SnG en geeft je resultaten door.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Moeilijker dan dat is het inderdaad niet! In de komende maand ga je 50x een 45-mans toernooi van $1,10 spelen op Full Tilt, je mag zelf weten wanneer etc. Vervolgens geef je om de zoveel tijd door wat je resultaten zijn (aan mij), dus op welke plaats je geeindigd ben. Ik hou alle statistieken bij en zal die ook regelmatig posten. Aan het einde maken we een overzicht van de beste ROI (dus winst - inleg). De eerste 2 of 3 (afhankelijk van het aantal deelnemers) winnen de pot. Iedereen legt (virtueel) $5 dollar in een prijzenpot en aan het einde wordt die verdeeld over de winnaars. In de praktijk zal iedereen dan een x bedrag aan de winnaars overmaken.

Huidige stand deelnemers:
gigagonnie, IcMean en Fabuleuss, dustje, knutsplace.

Hoe zit het met edwardwelsh en dianacornelisse? Die gaven in de andere thread aan ook misschien mee te doen?

Hmm, ik heb dit nu een aantal dagen in gedachten genomen en ik denk dat ik wel zin heb in een challenge! :D

Ik ben dan wel geen SNG-kenner, althans, niet zo gevorderd, dus mogelijk is mijn $5 gewoon een prijzenpot-booster, maar dat deert niet.

Ik ga mijn best doen. Hopelijk kan ik dit weekend meteen een paar SNG's spelen. :)

Nickname op FullTilt: XploadNL

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ik heb, om er in te komen, al een paar van die toernooitjes gespeeld, maar vlieg er elke keer uit voor het ITM uit. Ik ben dus ook allerminst een SnG kenner, maar wat mij betreft is het idee ook dat we er beter van worden, naast natuurlijk het altijd aantrekkelijke competitieve element. :-) Gezellig!

Deelnemers nu: gigagonnie, IcMean en Fabuleuss, dustje, knutsplace, XploadNL.

Net even 2 gespeeld om te zien hoe ze spelen... Voorproefje op de echte challenge.

20e en 4e :) Had meer ingezeten dan een 4e plek, maar A2o riverde een A tegen mijn QT met een OESD en een pair of Queens, dus ja...

Ze duren vrij lang heb ik gemerkt, kwam bijna in tijdnood omdat ik nu aan het eten ben en straks weg moet :P. Oh, en geen ante's merkte ik....

dustje
Elite Grinder

skype is dustje.thommy als iemand contact moet opnemen hiervoor

groeten

raymond20001
PokerStrategist

wil ook meedoen

mss is het ook leuk, om zelf een videotje te maken, in de vorm van een session review, om zodoende van elkaar te leren

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Kan ik de challenge nog veranderen? Vandaag 2x 18-man 2,20 SNG gespeeld, 2x eerste geworden! :D

Nee geintje, laten we vanaf zaterdag gewoon zien hoe t gaat lopen! Leuk dat je ook meedoet raymond20001! En alle suggesties om van elkaar te leren vind ik prima! Handjes posten, discussie en session reviews (maar dan wel ge-edit ivm de lengte ;)) - uiteindelijk moeten we er beter van worden!

Deelnemers: gigagonnie, IcMean en Fabuleuss, dustje, knutsplace, XploadNL, raymond20001. Als je nick op FTP anders is dan op PS, geef die dan ff door.

Moeten er nog suggesties komen over hoe we controleren dat deelnemers niet meer SnG's spelen en alleen de goede resultaten doorgeven? Of vertrouwen we elkaar op onze blauwe/bruine/groene/grijze ogen? =)

samni
PokerStrategist

Ik ga niet meedoen, teveel slechte ervaringen met dergelijke challenges :-)

Wat de controle betreft, kan je bvb verplichten dat de deelnemers, alvorens te spelen, in dit topic moeten posten.

Oorspronkelijk gepost door gigagonnie
Moeten er nog suggesties komen over hoe we controleren dat deelnemers niet meer SnG's spelen en alleen de goede resultaten doorgeven? Of vertrouwen we elkaar op onze blauwe/bruine/groene/grijze ogen? =)

Dat kan denk ik gewoon via sites als PTR enzo? Gewoon kijken welke SNG's binnen de afgesproken data vallen en die meetellen.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Dat kan denk ik gewoon via sites als PTR enzo? Gewoon kijken welke SNG's binnen de afgesproken data vallen en die meetellen.

Oeps, daar moeten jullie maar niet op kijken hoor. Ik ben daar een ijskast! :) Downswing + tilt doet geen goed! :] Maar ik ben weer op de weg omhoog... Betekent dat trouwens dat je geen andere S&G's kunt doen in die periode?

Ja, je kunt best andere SNG's spelen, no problem. Alleen kun je dan geen 45 man $1,10 regular SNG's spelen (die van de challenge) die je niet mee wilt laten tellen, uiteraard :P Alle andere SNG's kun je gewoon spelen.