Ga naar het forum
'highstakes' commun...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] 'highstakes' community cashgame

55 Berichten
21 Gebruikers
0 Reacties
2,281 Weergaven

hoi mensen,

Ik wil binnenkort wat sessies 100NL deep spelen tegen mensen van de community. Ten eerste omdat het leuk is en ten tweede om eventueel een video ervan te maken.

Ik ben opzoek naar 5 dezelfde spelers die samen met mij willen 4 tabelen voor in totaal 5 uur speeltijd opgedeeld in sessies van minstends 1 uur en het liefst langer om dieper te geraken. Redenen om in deze game te spelen zijn obv ervaring, improvement en spanning! :D

Indien je mee speelt aan de cashgame maar bijvoorbeeld denkt geen edge te hebben kun je altijd nog een vid ervan maken en daarvoor wat centen vangen.

Als mensen 100NLdeep te hoog vinden en er geen 5 mensen bij elkaar geschraapt worden vind ik het ook best om 50NLdeep te spelen.

54 reacties
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

ohja en geef even aan hoe hoog je wil spelen.

HannesNL
Elite Grinder

IN!

stakes max 200

Oeh, gaat wel nice serietje opleveren :D
Helaas zelf maar 1 BI voor zulke stakes dus zal ik maar gewoon railen ipv meedoen :P

Nivlem
Oldschool Grinder

Hey Ajfonso,

Super initiatief en je bent me net even voor :P.

Ik heb laatst een nieuwe serie bedacht waarin 6 video producers het tegen elkaar op nemen 4 tafelend. Hier zou dan niet alleen jij je sessie opnemen maar ook de andere 5 spelers, waardoor je feitelijk 6x de zelfde video vanuit een ander perspectief krijgt.

Laat me weten of je dat goed vind of dat je je eigen plan liever door zet.

Melvin

Yoghi
BlackMember
Joenaes
BlackMember

In, zowel NL50 als NL100deep is goed

Nivlem
Oldschool Grinder

Haha Yoghi op de NL2K, dat moet ik zien :D.

Netraider
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Melvin
Ik heb laatst een nieuwe serie bedacht waarin 6 video producers het tegen elkaar op nemen 4 tafelend. Hier zou dan niet alleen jij je sessie opnemen maar ook de andere 5 spelers, waardoor je feitelijk 6x de zelfde video vanuit een ander perspectief krijgt.

Werd zoiets niet al eerder gedaan, maar in de vorm van een coaching? Ik denk dat toen de coaches elk om beurt kwamen om hun zet uit te leggen (terwijl ze elkaar natuurlijk niet kunnen horen). Dat was in elk geval interessant.

Het nadeel met 6 videos is dat de denkwijzen moeilijker vallen te vergelijken, maar het blijft een cool idee. :)

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door Yoghi
NL2k =)

Ik wil je wel headsup spelen op NL2k maar dan moet ik even wat backers vinden :- )

Je wil wel voor minder ook spelen?

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

@ melvin:

Wat mij betreft maken de mensen die goed zijn in vids maken een vid maar ik zou het jammer vinden als iemand wel wil spelen maar geen vid wil maken vervolgens niet mee doet. Daarnaast wil ik echt 5 sessies spelen daar kun je een ziljoen vids van maken dus het is wel even kijken hoe en wat enzo.

Yoghi
BlackMember

Oorspronkelijk gepost door ajfonso

Oorspronkelijk gepost door Yoghi
NL2k =)

Ik wil je wel headsup spelen op NL2k maar dan moet ik even wat backers vinden :- )

Je wil wel voor minder ook spelen?

Is goed dan zorg ik wel even voor een iemand die me helpt.

Dnno, vond het gewoon een vreemde topictitel om NL100 als highstakes te noemen

HannesNL
Elite Grinder

ja idd, had wel een andere thread verwacht dan nl100 :P

Twisted1984
Elite Grinder

Zou eventueel wel mee willen doen maar ik neem aan dat je dit op FTP wilt doen? If so, ga ik niet mee doen :P

Ik weiger geld te zetten op FTP.

Rogier
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Twisted1984
Zou eventueel wel mee willen doen maar ik neem aan dat je dit op FTP wilt doen? If so, ga ik niet mee doen :P

Ik weiger geld te zetten op FRP.

fixed

Oorspronkelijk gepost door Twisted1984

Ik weiger geld te zetten op FTP.

Waarom niet?

iamthedanger
BlackMember

ik wil ook wel, maar ik donate wel millionz dan wss

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Misschien had ik in plaats van een bigsmile een knipoog voor de topic titel moeten zetten dan was het duidelijker geweest wat ik bedoelde met highstakes. Voor deze community is het wel een van de hogere stakes die er gespeeld worden... vandaar.

fulltilt of stars I dont care maar op fulltilt kun je wel diep zitten.

Dietjes
Oldschool Grinder

Ik wil wel meedoen maar enkel op NL50 (heb nog niet de roll om op NL100 te spelen) en ik heb enkel geld op FT dus op andere site is voor mij geen optie.

p.s.: nog eens bedankt voor de leerzame coaching Ajfonso :)

HannesNL
Elite Grinder

Ps is alleen een optie als iemand geld wilt ruilen....