Ga naar het forum
FTP Challenge ended...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] FTP Challenge ended!

149 Berichten
12 Gebruikers
0 Reacties
2,588 Weergaven
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

En weer een $2,20 toernooi gewonnen. Toch ook nog maar een $1,10 toernooi opgestart (want in de winning mood) en dit maal als 5e geeindigd. Er zat echt wel meer in, maar achtereenvolgens werd mijn AQ gekraakt door KT (straat), en mijn AQ liep stuk op JJ... Wel balen, maar in ieder geval een wat beter resultaat. En natuurlijk eindig ik de andere 44 toernooien wel ITM! :D

Hierbij de link om te VIEWEN.

VIEW EXCEL FILE

Om te kunnen editen, geef me even je e-mailadres. (Ik kan er ook wel voor zorgen dat het zo editeerbaar is, maar dan kan iedereen eraan, vinden jullie dat een goed idee? :P)

Ik heb edit rights anyways al naar gigagonnie gemaild :)

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Goed werk! Jammer dat de opmaak zo wat minder is (en geen grafiekjes enzo) :D maar het is wel leuk dat je op elk moment de laatste stand van zaken kan zien! Scheelt weer heen en weer gemail!

Ben er nu een aantal aan het spelen. Al out in 2.

Bij eentje had ik pair + OESD broke gegaan, was wel een foutje :P

De andere hit ik 2 pair op extreem drawy flop chips gaan naar het midden en loop tegen set aan.

Edit: nog eentje out, TT met 9BB loop tegen QQ aan.

Ben er ook weer paar aan het spelen, maar gaat niet best. Zal straks na afloop van de nog lopende SNG's de resultaten posten.

Lol, mijn 5$ is waarschijnlijk al dead money :D 10 gespeeld 0 cashes... Ik haat die lowstakes tourneys voor eeuwig en altijd.

Oorspronkelijk gepost door IcMean
Lol, mijn 5$ is waarschijnlijk al dead money :D 10 gespeeld 0 cashes... Ik haat die lowstakes tourneys voor eeuwig en altijd.

Same here, mijn begin is vrij bagger.

Net weer 8 gespeeld, met de volgende resultaten:

Trny 141447328 – 4e (TT < JJ, daarna Q6s gepushed met paar BB tegen K9s)
Trny 141448081 – 16e (JJ < ATo)
Trny 141449054 – 23e (JJ 7BB push)
Trny 141450217 – 16e (ATs op Axx board vs straightdrawchaser 36o)
Trny 141450661 – 30e (KK < AQo)
Trny 141451198 – ??e KK vs slowplayed AA)
Trny 141452601 – 17e (KQs < KTo en QJo)
Trny 141453482 – 13e AJo < AKo

1 cash, 4e plek. Was ook meteen de enige FT voor vandaag.

20 gespeeld, 30 te gaan. Denk dat ik pas volgend weekend verder kan met de challenge, dus jullie kunnen deze week even inlopen. :D

Fail :( Was dan uiteindelijk nog 2 toernooien deep, moet ik gaan eten :rolleyes: Eentje was al aan FT, nog 5 over andere nog 12 over. Uiteindelijk 5e en 7e geworden

dustje
Elite Grinder

ik zal morgen nog een sessietje spelen, maar als julllie zo door blijven prutsen hoef ik bijkant niet meer te spelen :D

edwardwelsh
PokerStrategist

hoelang duren ze

Oorspronkelijk gepost door Xpload1989
Denk dat ik pas volgend weekend verder kan met de challenge, dus jullie kunnen deze week even inlopen. :D

Grapje, het is nu 21:15 en ik ben weer op m'n studentenkamer, dus ga nog even een sessie spelen. :)

Denk dat ik pas volgend weekend verder kan met de challenge, dus jullie kunnen deze week even inlopen. :D

Grapje, het is nu 21:15 en ik ben weer op m'n studentenkamer, dus ga nog even een sessie spelen. :)

Haha same here xD

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Wat een rotspel is dit toch ook af en toe. Ging vrij goed alleen begon beetje dood te blinden, vond AKs en shovede met 10 BB. Bigstack called met 89 en krijgt gewoon een straight - gvd net voor de money uit als 7e, terwijl er nog 1 inzat met 1,5BB!

Andere ben ik 3e van de 7, dus ITM moet iig lukken.
EDIT: na 2 flipjes verloren te hebben ben ik als 6e geeindigd. Op het eind wordt het echt crapshoot met blinds van 2000... Balen!

@edwardwelsh: natuurlijk afhankelijk hoe snel je eruit vliegt :D, maar deze kostten 1,5 uur dus totaan nr 1 zal t wel richting 2 u gaan.

Inmiddels 2x bij Gigagonnie aan tafel :)

Zit je niet op Skype? ;)

11 gestart vanavond (plan was 9, maar bij 2x busten even aangevuld).

Nog 4 FT's open, waarvan 2 zeker ITM. Rest was niet zo'n succes :P

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

JJ tegen AK, uit als 8e
AQ tegen 44, 44 op board - daardoor gedecimeerd, vervolgens A5s tegen A9o (en uiteraard valt de 9) en uit als 7e.

Zo frustrerend telkens net voor de money eruit! FT's zijn niet goed voor me vanavond!

Wow, toch nog een hele prestatie. Maar... ik ben terri-bad at HU!

Resultaten laatste sessie van vandaag:

141519604 – 2e
141520480 – 2e
141521173 – 27e (AQo tegen geflopte straight (QJo))
141522125 – 6e
141522861 – 20e
141523630 – 4e
141524396 – 13e
141525247 – 13e
141525983 – 43e
141528219 – 17e (AQo < AJs)
141528969 – 16e (AA < 77, set op turn vs straight van hem)

Toch de 4 FT's die ik gehaald heb ook gecashed, en toch wel aardige bedragen dit keer. Jammer dat er geen echte ship tussen zit, maarja.

Heb wel de 4 FT's opgenomen met Camtasia, maar of ik die durf te uploaden... :P

Edit: Sta nu op $9,10 winst :D Maar ROI-wise, daar gaat het om...

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Weet je, misschien moet ik er maar mee kappen. :( Echt de meest fucked up handen, telkens op cruciale momenten verlies ik echt alle flips en 60/40. Net in een toernooi teruggekomen van 70 chips naar 3e in chips, nog 10 left, TT tegen 2x AK en dan weer verliezen. Volgende toernooi 88 (met 10bb left) tegen AKo. Ik weet dat ik niet slecht speel, in andere toernooien lukt het wel, deze $1,10's lijken wel doomed. Ik stop er even een paar dagen mee, misschien dat het daarna beter gaat. En ik zal eens een Camtasia sessie opnemen om te zien of het misschien tóch aan mij ligt! :)

EDIT: HEHE! Bij het laatste toernooi waar ik nog in zat toen ik bovenstaande schreef viel alles wel op zijn plaats en ben ik als eerste geeindigd! Zucht... Eens kijken of ik dat kan doorzetten!

dustje
Elite Grinder

3 gespeel -> 0 cash

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Werken jullie ook het Excel bestandje dat IcMean heeft gemaakt bij?? Kunnen we van iedereen tenminste zien hoe t gaat! En het blijft wel heel stil bij Raymond2001, knutsplace en edwardwelsh! (of meer dead money? :D)