Hello allemaal,
Ik heb besloten mijn platinum status op te geven en voor een andere vorm van bankroll te gaan. De titel verraadt het al een beetje, namelijk: Full Tilt Points. (FTP)
Met deze points, kan je heel wat leuke dingen doen. Je kan er mooie spullen van kopen, inwisselen voor tickets, satellites mee spelen of mooi laten staan.
Dat laatste ga ik dus niet doen en besluit juist om alles om FTP te laten draaien.
Zoals de meeste Full Tilters wel weten bestaat er een 650 ftp satellite naar een vervolg satellite to the $750k guaranteed. Het is een 9-mans SNG met een normale structuur. Nummer 1 en 2 bemachtigen een plaats in de vervolg sat ter waarde van 2500 ftp. Nummer 3 krijgt 850 ftp (+200 ftp dus). Uiteraard gaan we voor plek 1 of 2, om zodoende ons uit te laten schrijven bij de vervolg sat en de volle 2500 ftp te ontvangen. Dit herhaalt men zo vaak als hij/zij wilt.
Op dit moment heb ik 20k ftp erop staan.
De eerste stap die ik wil bereiken is de 100k.
100.000,00 Ftp en dat aan het eind van januari. Ik denk dat dit doel zeer reëel is en misschien zelfs een beetje aan de lage kant.
Oké leuk, 100k ftp. Wat kan men hiermee. Het antwoord ligt in de Full Tilt Winkel, en wel bij de tickets; $26,- toernooi ticket. Je hebt er al eentje voor 5800 ftp.
Zodra ik de 100k ftp heb bereikt, grind ik nog net iets verder. Tot de 105,8k. En ja dan is het tijd om zo'n ticket aan te schaffen! Dit ticket gebruik ik vervolgens voor een $26,- Matrix sng. Het geld dat ik ermee win is mooi meegenomen en raak ik niet meer aan. De 100k ftp vul ik weer aan tot 105,8k en het is weer ticket time.. etc etc. Ik werk enkel met FTP en de toernooi tickets om zodoende mijn echte geld te zien stijgen en stijgen.. en stijgen..... en stijgen!
Wat ik vervolgens met dit geld ga doen is zelfs voor mij nog een raadsel. Ik denk dat ik het deels laat uitcashen en deels gebruik om weer de cashgames op te pikken!
Kort samengevat:
Bankroll volledig in FTP
20k op dit moment
650 ftp sat -> 2500 ftp
100k eind januari
5,8k = $26,- toernooi ticket
bij 105,8k ticket time + $$$!
$$$ = ???
Ik heb geen idee of iemand dit al eens eerder geprobeerd heeft (ik vermoed haast van wel).
Anyway, het leek mij wel eens leuk voor de verandering!
Ciao