Ga naar het forum
Full Tilt Points al...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Full Tilt Points all the way

47 Berichten
15 Gebruikers
0 Reacties
1,263 Weergaven
odacha
Oldschool Grinder

Hello allemaal,

Ik heb besloten mijn platinum status op te geven en voor een andere vorm van bankroll te gaan. De titel verraadt het al een beetje, namelijk: Full Tilt Points. (FTP)

Met deze points, kan je heel wat leuke dingen doen. Je kan er mooie spullen van kopen, inwisselen voor tickets, satellites mee spelen of mooi laten staan.
Dat laatste ga ik dus niet doen en besluit juist om alles om FTP te laten draaien.

Zoals de meeste Full Tilters wel weten bestaat er een 650 ftp satellite naar een vervolg satellite to the $750k guaranteed. Het is een 9-mans SNG met een normale structuur. Nummer 1 en 2 bemachtigen een plaats in de vervolg sat ter waarde van 2500 ftp. Nummer 3 krijgt 850 ftp (+200 ftp dus). Uiteraard gaan we voor plek 1 of 2, om zodoende ons uit te laten schrijven bij de vervolg sat en de volle 2500 ftp te ontvangen. Dit herhaalt men zo vaak als hij/zij wilt.

Op dit moment heb ik 20k ftp erop staan.
De eerste stap die ik wil bereiken is de 100k.
100.000,00 Ftp en dat aan het eind van januari. Ik denk dat dit doel zeer reëel is en misschien zelfs een beetje aan de lage kant.

Oké leuk, 100k ftp. Wat kan men hiermee. Het antwoord ligt in de Full Tilt Winkel, en wel bij de tickets; $26,- toernooi ticket. Je hebt er al eentje voor 5800 ftp.

Zodra ik de 100k ftp heb bereikt, grind ik nog net iets verder. Tot de 105,8k. En ja dan is het tijd om zo'n ticket aan te schaffen! Dit ticket gebruik ik vervolgens voor een $26,- Matrix sng. Het geld dat ik ermee win is mooi meegenomen en raak ik niet meer aan. De 100k ftp vul ik weer aan tot 105,8k en het is weer ticket time.. etc etc. Ik werk enkel met FTP en de toernooi tickets om zodoende mijn echte geld te zien stijgen en stijgen.. en stijgen..... en stijgen!

Wat ik vervolgens met dit geld ga doen is zelfs voor mij nog een raadsel. Ik denk dat ik het deels laat uitcashen en deels gebruik om weer de cashgames op te pikken!

Kort samengevat:

:spade: Bankroll volledig in FTP
:heart: 20k op dit moment
:diamond: 650 ftp sat -> 2500 ftp
:club: 100k eind januari
:spade: 5,8k = $26,- toernooi ticket
:heart: bij 105,8k ticket time + $$$!
:diamond: $$$ = ???
:club: :D

Ik heb geen idee of iemand dit al eens eerder geprobeerd heeft (ik vermoed haast van wel).
Anyway, het leek mij wel eens leuk voor de verandering!

Ciao

46 reacties
Copymeistrr
PokerStrategist

Haha, geniaal idee. Zul je je spel veel aanpassen ivm standaard STT's? Ook is de prize distribution totaal anders. 1=2.

Ben benieuwd hoe je het er vanaf breng

3BetMe4Free
Oldschool Grinder

zowiezo een leuk idee, ga dit wel beetje bijhouden

odacha Topicstarter
odacha
Oldschool Grinder

Nice, motiverende replies!
Als het goed loopt kan ik zelfs overwegen om de grens hoger te leggen en voor de 75 dollar tickets te gaan, welke 16,5k kosten.
Maar dat is nog ver weg vermoed ik.

@ Copymeistrr: Het verschilt niet heel veel... je hebt de standaard fishes die er in de vroege fase al uit liggen, zoals bij elke STT.
Het enige is dat ik nóg tighter speel dan ooit tevoren. Plays maken lukt gewoon niet.
Vaak kan je 75% van de tafel markeren als donk.. dat geeft wel aan hoe het niveau is.

Ik zal btw dagelijks posten, dus genoeg voer!

Wryzeth
PokerStrategist
samni
PokerStrategist

Heb je ook een soort van bankrollmanagement? Ga je vanaf een bepaald dieptepunt downmoven naar andere FTP-sats?

Wryzeth
PokerStrategist

Was 't maar waar. :P

Nee serieus, Odacha is een goede speler...maar dat concept is niet z'n pakkie an... ;(

odacha Topicstarter
odacha
Oldschool Grinder

Andere sats zijn er niet, dus BRM nee :P
Niet tijdens het opklimmen, eenmaal op de 100k hanteer ik uiteraard die buffer als een soort van management.

Uiteraard zal de variance ook hierbij toeslaan, echter denk ik wel dat het niveau dermate slecht is dat hier wel doorheen te prikken is, snapje _biggrin:

odacha Topicstarter
odacha
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Wryzeth
Was 't maar waar. :P

Nee serieus, Odacha is een goede speler...maar dat concept is niet z'n pakkie an... ;(

:rage: hehe

nee we zullen zien hoe dit gaat lopen!

odacha Topicstarter
odacha
Oldschool Grinder

Vandaag nog geen gepakt en het lijkt er op dat ik pas vannacht kan beginnen! Dus vanaf 24:00 de eerste resultaten boeken

odacha Topicstarter
odacha
Oldschool Grinder

Nice, vandaag +6k in 'n uurtje.

Ik had me overigens vergist, er zijn wel degelijk lagere satellites. van 150 ftp (18 man -> 1e wint alles) en 300 ftp ( 9 man - > 1e wint ). Echter denk ik niet dat ik hier op terug zal vallen.

Probeer nu wel eentje van 150 ftp.. niveau = drama en lijk m vrij makkelijk binnen te halen!

je weet hopelijk wel dat er geen 26$ stt's zijn he :(

Oorspronkelijk gepost door Last2Act
je weet hopelijk wel dat er geen 26$ stt's zijn he :(

+1. Alleen MTSNGs of MTTs

odacha Topicstarter
odacha
Oldschool Grinder

:f_biggrin: lol oeps.
Ik heb de casus nader bekeken en besloten dat ik STT verander in Matrix toernooien!

De 750k is deze week anders, nl. 1 mil. De satellites zijn hiermee ook veranderd. Je wint nu een 3500 ftp ticket! Wat ik dus niet zoek... deze week geen updates hehe

Oorspronkelijk gepost door odacha
Nice, vandaag +6k in 'n uurtje.

Klinkt aardig ziek als je niet hebt gelezen dat het om punten gaat :D

odacha Topicstarter
odacha
Oldschool Grinder

Hehe.

Heb besloten dit weer op te pakken.. zat nog te denken om het te laten gaan. Maar iets in mij zegt dat ik dit toch gewoon moet afmaken!

Heel wat ftp erdoorheen gejast, dus we beginnen nu met 5,8k... een lastige klus om dit op te bouwen, maar het moet lukken!

odacha Topicstarter
odacha
Oldschool Grinder

Alright dan.

Deze challenge was eigenlijk ten dode opgeschreven, totdat ik wederom een impuls kreeg en deze tóch af wilde maken. :P Heb me bankroll uitgecasht.. geef m'n platinum en black card op en zal zien wat de toekomst me brengt.

Ik had heel wat ftp weggeknald in toernooien en in de shop, maar ben nu begonnen het weer uit te breiden.

Op dit moment sta ik op 30k (begon vandaag bij 10k); een mooi begin dus. _evil:
Mijn doelstelling was 100k aan het eind van januari. Nou laat ik dit staan, aangezien ik denk dat dit nog steeds te behalen valt. Ik heb de gehele week nog vrij, dus kan er flink aan werken!

Heb er veel vertrouwen in dat het gaat lukken :heart:

Heb overigens iemand gevonden die bereid is mee te doen :P

misipokeraar
PokerStrategist

Klinkt goed! ik heb dit zelf ook wel eens gedaan, maar dan de 50/100 mtt sng's? weet ik niet meer zo uit het hoofd maar zijn heel makkelijk te shippe dus succes!

Wryzeth
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door odacha
Alright dan.

Deze challenge was eigenlijk ten dode opgeschreven, totdat ik wederom een impuls kreeg en deze tóch af wilde maken. :P Heb me bankroll uitgecasht.. geef m'n platinum en black card op en zal zien wat de toekomst me brengt.

Ik had heel wat ftp weggeknald in toernooien en in de shop, maar ben nu begonnen het weer uit te breiden.

Op dit moment sta ik op 30k (begon vandaag bij 10k); een mooi begin dus. _evil:
Mijn doelstelling was 100k aan het eind van januari. Nou laat ik dit staan, aangezien ik denk dat dit nog steeds te behalen valt. Ik heb de gehele week nog vrij, dus kan er flink aan werken!

Heb er veel vertrouwen in dat het gaat lukken :heart:

Heb overigens iemand gevonden die bereid is mee te doen :P

:rage: :rage: :rage:

Challenge? X(

odacha Topicstarter
odacha
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Wryzeth
:rage: :rage: :rage:

Challenge? X(

hehehe, I knew it.
Tegen de tijd dat jij flink volume draait en een stevigere bankroll hebt, heb ik dat ook al wel weer! :)