Om even op je rakeback te reageren...
Wanneer je een buy-in doet met ftp en je kan daarmee een toernooiticket in dollars winnen, moet je inderdaad rekening houden met rakeback-aftrek.
In dit geval zet je ftp in, waarmee je als het ware meer ftp kan winnen. In dit geval geldt de regel niet en is er geen aftrek. Enkel wanneer je voor (toernooi)dollars speelt.
(Corrigeer me als ik het fout heb?)
Wat betreft de matrix SNG's. Dit heb ik zojuist even bekeken en het lijkt er inderdaad op dat Full Tilt de Matrix van $26 en $75 heeft gewijzigd in $22 en $55. In ieder geval niet meer de bedragen waarmee je je kan inkopen met tickets. Vrij logisch dat Full Tilt dit gedaan heeft als ik er over nadenk. Echter een kleine tegenslag, aangezien je hier enorm goed je tickets in geld mee om kon zetten.
Nou moet ik toch even gaan bedenken wat ik nou met die tickets aanmoet. Iemand suggesties? Ik neig naar de 6max STT van $26,-. Heel misschien dat ik de $26,- rush sng's kan gaan grinden, als ik een stuk of 100 tickets weet te vergaren...
Gelijk een nieuw puntje. Wat doe ik met de gekochte tickets... zal ik die gelijk spelen of zal ik die sparen tot ik er behoorlijk wat heb, om vervolgens één middag lang $26 tickets te gebruiken.
Misschien een idee om een vaste middag, zeg zondag, te hebben? Dan spaar je tot op zondag en ga je dan flink cashen! Dat is wel iets ♠_evil:
-----
Vandaag overigens maar 4 gespeeld, waarvan 3 geshipt en 1 op de 3e plek. Toch +5,7k. Wat mn FTP bankroll zet op 35k
Dat is het ook gelijk voor vandaag
Zometeen trainen, daarna wat studeren. Héél misschien daarna nog 4 sng's.. we'll see about that
Btw het zou cool zijn als je het inderdaad gaat proberen en ook je bevindingen bijhoudt!